AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Noen som har erfaring? Den har en mye finere pris enn Elvie og britiske anmeldelser virker å være gode. Tar gjerne også i mot erfaringer med Elvie. (Den er visstnok den samme som Momcozy i USA som også har gode anmeldelser). Anonymkode: 0a30e...fa3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Jeg bruker Elvie manuell wearable. Den er ok, har ikke prøvd noe annet. Har du prøvd Nature Bond? Anonymkode: 5b22c...c05
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg bruker Elvie manuell wearable. Den er ok, har ikke prøvd noe annet. Har du prøvd Nature Bond? Anonymkode: 5b22c...c05 Jeg blir så lei alle som maser om nature bond. Den erstatter ikke en skikkelig pumpe, den samler det som kommer fra andre puppen når utdrivningen er i gang. Ganske håpløst etter 3 mnd når utdrivningen er langsommere. Elvie sin manuelle er samme prinsipp som nature bond og heller ingen ekte manuell pumpe. TS, jeg har ikke prøvd Pipetta, men jeg har Elvie. Elvie er super å ha på farten, men den tømmer meg ikke like bra som Medela (freestyle og symphony). Det er også mye prøv og feil med den. I de internasjonale pumpegruppene er mange fornøyde med Momcosy S11 som selges på amazon, men den er også kjendt for å være litt hard på brystvortene. Anonymkode: 38347...1bb
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 22.1.2022 den 12.59): Jeg bruker Elvie manuell wearable. Den er ok, har ikke prøvd noe annet. Har du prøvd Nature Bond? Anonymkode: 5b22c...c05 Ja bruker den på et bryst om jeg bare pumper på det andre, men det kan jo ikke sammenlignes med elektriske pumper. AnonymBruker skrev (På 22.1.2022 den 13.16): Jeg blir så lei alle som maser om nature bond. Den erstatter ikke en skikkelig pumpe, den samler det som kommer fra andre puppen når utdrivningen er i gang. Ganske håpløst etter 3 mnd når utdrivningen er langsommere. Elvie sin manuelle er samme prinsipp som nature bond og heller ingen ekte manuell pumpe. TS, jeg har ikke prøvd Pipetta, men jeg har Elvie. Elvie er super å ha på farten, men den tømmer meg ikke like bra som Medela (freestyle og symphony). Det er også mye prøv og feil med den. I de internasjonale pumpegruppene er mange fornøyde med Momcosy S11 som selges på amazon, men den er også kjendt for å være litt hard på brystvortene. Anonymkode: 38347...1bb Takk for svar! (Og enig). Jeg har jobbet for å øke produksjonen min men flommer fortsatt ikke over på noe vis, så tror jeg avventer wearables og kjøper en «hospital grade» pumpe fra Lansinoh i stedet, men kanskje blir det en Pippeta eller Elvie i fremtiden. Særlig om Melona får Inn den nyeste Pippeta, den heter Compact og er mer lik Elvie i utformingen - og får mye skryt av de som har rukket å prøve den. Anonymkode: 0a30e...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå