Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i et kjæresteforhold i 7 mnd med en mann som er 14 år eldre enn meg. Vi holder foreløpig en lav profil da jeg enda ikke er formelt skilt. Jeg er i førtiårene. Vi har begge nå funnet det vi har savnet i våre tidligere forhold. Han har vært i et langt forhold og jeg har vært gift i mange år. Jeg merker at han er veldig opptatt av tenåringsjenter fra 17 år og oppover. Vil gjerne se bilder av mine nieser,prater mye om unge jenter han ser på treningsstudio osv . Reagerer mer og mer på dette og synes det er litt ekkelt. Tok dette opp med ham på en litt spøkefullt måte en kveld vi hadde drukket litt vin og da sa han at jeg ble personlighetsforstyrret når jeg drakk alkohol. Er det meg det er noe gale med eller? 

Anonymkode: 4e4fd...cb5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med ab over. Røde flagg!!!!

• Liker 17
Skrevet

Veldig rart og litt ekkelt i tillegg. Kanskje du burde finne noen andre? 

Anonymkode: 2da99...c0c

• Liker 15
Skrevet

Usj, nei. Bare nei. Kom deg vekk nå. Du var inne på noe, derfor kaller han deg forstyrret selv om det er han som er det... en god kjæreste kaller ikke partneren personlighetsforstyrret heller. Så to røde flagg her, og dette vil ikke bli bedre.

Anonymkode: 64bb6...981

• Liker 29
Skrevet

Run for the hills. Jeg hadde ikke greid å tenne seksuelt på en som uttrykte slike interesser. 

Anonymkode: 4d314...e6a

• Liker 21
Skrevet

At han kaller deg forstyrret er også en form for gaslighting og blame shifting.

Google/youtube begrepene hvis du vil lære mer om dette. 

Anonymkode: 4d314...e6a

• Liker 32
Skrevet

Wow, hva kvinner er villige til å finne seg i. Det der er ikke greit. Han viser deg tydelig hva hans seksuelle preferanser er. Hold dine nieser utenfor og ikke vis han bilder av dem🤮

• Liker 17
Skrevet

I alle dager! Her er det bare å løpe så langt du kan i motsatt retning. Jeg synes faktisk det er litt bekymringsfullt at du må spørre her. Har han noen form for makt over deg? 

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har vært i et kjæresteforhold i 7 mnd med en mann som er 14 år eldre enn meg. Vi holder foreløpig en lav profil da jeg enda ikke er formelt skilt. Jeg er i førtiårene. Vi har begge nå funnet det vi har savnet i våre tidligere forhold. Han har vært i et langt forhold og jeg har vært gift i mange år. Jeg merker at han er veldig opptatt av tenåringsjenter fra 17 år og oppover. Vil gjerne se bilder av mine nieser,prater mye om unge jenter han ser på treningsstudio osv . Reagerer mer og mer på dette og synes det er litt ekkelt. Tok dette opp med ham på en litt spøkefullt måte en kveld vi hadde drukket litt vin og da sa han at jeg ble personlighetsforstyrret når jeg drakk alkohol. Er det meg det er noe gale med eller? 

Anonymkode: 4e4fd...cb5

Vær forsiktig! Hadde blitt redd! Røde flagg! Pass på niesene dine!!!!!

Anonymkode: eaaa0...82c

• Liker 14
Skrevet

Takk for svar. Jeg er jo egentlig fortapt i denne mannen men det har ringt noen bjeller helt fra starten mtp på denne interresen for unge jenter. Har liksom håpet at dette bare var noe som skulle gå over og at jeg bare var litt sensitiv. Han har gitt meg mye trygghet som jeg aldri fikk i mitt ekteskap men samtidig blir jeg utrygg med tanke på disse tendensene han viser. 

• Liker 2
Skrevet
Bettyspaghetti skrev (8 minutter siden):

I alle dager! Her er det bare å løpe så langt du kan i motsatt retning. Jeg synes faktisk det er litt bekymringsfullt at du må spørre her. Har han noen form for makt over deg? 

Ja han gir meg en trygghet som jeg aldri har opplevd tidligere samtidig som denne tendensen han viser gjør meg utrygg og føler meg ekkel .

Skrevet

En ting er å synes at unge kvinner er attraktive, det gjør jo mange menn, men han er jo totalt hjernedød som sier det høyt (og til deg!). Han er altfor gammel til å få sjans på disse jentene uansett og det er respektløst og ekkelt å snakke om det foran deg. Vitner om null sosiale antenner. 

Anonymkode: e0cc2...78a

• Liker 15
Skrevet
Prizilla skrev (1 minutt siden):

Ja han gir meg en trygghet som jeg aldri har opplevd tidligere samtidig som denne tendensen han viser gjør meg utrygg og føler meg ekkel .

Jeg skjønner ikke hvilken trygghet han gir deg? Er du redd for å være alene? Du skriver jo at han gjør deg utrygg også, og at varselbjeller har ringt siden starten. Jeg forstår ikke hvordan han gir deg trygghet. Nå har han også begynt å kalle deg psykisk syk når du forsøker å kommentere en adferd du ikke liker, hvordan tror du dette forholdet vil utvikle seg videre? 

• Liker 18
Skrevet
Prizilla skrev (2 minutter siden):

Takk for svar. Jeg er jo egentlig fortapt i denne mannen men det har ringt noen bjeller helt fra starten mtp på denne interresen for unge jenter. Har liksom håpet at dette bare var noe som skulle gå over og at jeg bare var litt sensitiv. Han har gitt meg mye trygghet som jeg aldri fikk i mitt ekteskap men samtidig blir jeg utrygg med tanke på disse tendensene han viser. 

Stol på magefølelsen din. Til tross for at du liker han og han tilsynelatende gir deg alt du trenger og vil ha etter et langt, ulykkelig ekteskap, så har du likevel plukket opp noe som gir deg en ekkel følelse. Mange som er hodestups forelsket klarer ikke å se røde flagg før de er alt for involvert i forholdet og honeymoon fasen er over. 

Flott at du har plukket det opp så tidlig. Igjen, stol på magefølelsen din. 

Anonymkode: 0bff7...161

• Liker 14
Skrevet
Bettyspaghetti skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke hvilken trygghet han gir deg? Er du redd for å være alene? Du skriver jo at han gjør deg utrygg også, og at varselbjeller har ringt siden starten. Jeg forstår ikke hvordan han gir deg trygghet. Nå har han også begynt å kalle deg psykisk syk når du forsøker å kommentere en adferd du ikke liker, hvordan tror du dette forholdet vil utvikle seg videre? 

Takk du vekker meg opp Bettyspahetti❤

• Liker 7
Skrevet

At han liker en dame som vil gi han et friskt avkom og har et nydelig ungt utseende, er en ærlig sak som kvinner ikke tåler å høre . At han kaller deg personlighetsforstyrret er derimot et stort rødt flagg. 

Anonymkode: fc299...3d3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

At han liker en dame som vil gi han et friskt avkom og har et nydelig ungt utseende, er en ærlig sak som kvinner ikke tåler å høre . At han kaller deg personlighetsforstyrret er derimot et stort rødt flagg. 

Anonymkode: fc299...3d3

Takker for dette svaret også jeg😀Vet en god del om den menneskelige psykologi men når det kommer til meg selv og mine følelser kommer jeg litt til kort😒

• Liker 2
Skrevet

Vil gjerne se bilder av niesene dine, håper da for guds skyld ikke du gir han tilgang til bilder av de! Kom deg vekk fra idioten 

Anonymkode: 9d274...449

• Liker 6
Skrevet

Men det er jo du som sier at han liker tenåringer? Han har jo ikke sagt det. Det er jo en mulighet for at du er ekstremt sjalu.

Anonymkode: 95573...d68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...