AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Jeg bruker mye strømper, først og fremst på jobb, men jeg bruker også kjoler og skjørt i sosiale sammenhenger. Eller pene bukser med pumps eller støvletter. Bra, pene og behagelige strømper er derfor et evig prosjekt. De siste par årene har jeg vekslet en del mellom ulike typer strømper. Bruker nok mest strømpebukser, i alle fall de kaldeste månedene, men om jeg skal velge stil og til dels komfort, blir det stayups eller strømper og holder, også på jobb. Og om jeg skal være mer enn hverdagslig pyntet, blir det stort sett alltid stayups eller strømper og holder, rett og slett fordi jeg da føler meg bedre. Synes knestrømper strammer rundt leggen, så det bruker jeg svært sjelden. Hva foretrekker dere? Vekselbruk? Anonymkode: 33fb6...e52
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Foretrekker å ikke bruke strømper Anonymkode: 5b742...12b 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 TS, hvis man bruker mye tynne strømper i det daglige er det dyrt å kjøpe stay-ups og strømpebukser. Lite miljøvennlig, også. Halvparten av en strømpebukse, buksedelen, kastes hver gang et ben rakner. Det utgjør minst halvparten i vekt. På samme måte er holdemekanismen i stay-ups halve miljøuvennlige delen. Derfor er det veldig smart å investere i en funksjonell holder til strømper. Man sparer miljø, penger og har bedre komfort. Og vinteren er ikke noe problem. Da bruker man bare en truse av type sykkelshorts for å dekke glippen av bar hud. Strømper kjøpes ikke i Norge, men i engelske nettbutikker. Greie hverdagsstrømper til en brøkdel av norske priser - og mye bedre utvalg. Anonymkode: 8f51a...436 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå