AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Jeg må ha noe ulønna permisjon og har ferie til gode, lønner deg seg å ta ut ferien eller ulønna permisjon på de røde dagene? Anonymkode: 8112e...32f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Hos oss får de ikke ulønna permisjon så lenge de har ferie tilgode, så det bør du jo sjekke først om du ikke har gjort det. Om du tar feire eller uløna på røde dager har ikke noe å si sånn bortsett fra ved fri får du vel løn under ferie Anonymkode: 6b044...e16
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hos oss får de ikke ulønna permisjon så lenge de har ferie tilgode, så det bør du jo sjekke først om du ikke har gjort det. Om du tar feire eller uløna på røde dager har ikke noe å si sånn bortsett fra ved fri får du vel løn under ferie Anonymkode: 6b044...e16 Så det lønner seg å ta ferien ved røde dager? Anonymkode: 8112e...32f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Jeg fikk beskjed fra sjefen min at hun ikke kunne gi meg ferie på de røde dagene.. så hun sa jeg måtte ta ulønnet perm først (pga de røde dagene) , så ferie etterpå Anonymkode: e4934...1ea
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg fikk beskjed fra sjefen min at hun ikke kunne gi meg ferie på de røde dagene.. så hun sa jeg måtte ta ulønnet perm først (pga de røde dagene) , så ferie etterpå Anonymkode: e4934...1ea Kunne hun ikke bare håpoet over de røde dagene da?🤔 Anonymkode: 8112e...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå