Gå til innhold

Sterke kynnere på kvelden som river og gjør nesten vondt, normal igjen om morgenen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kan noen fortelle meg om hva maserier/modningsrier er? Er andregangs, men ble strippet første gang, så det gikk så fort fra svak-kynnere til vonde rier. Disse kynnerene er så intense på kveldene at mannen min spør meg 5-6 ganger iløpet av en episode av en serie om vi skal ringe føden, der jeg sitter og vrir og vrenger meg. Vet likevel av erfaring at de vil ikke ha meg inn der før det gjør vondt/vannet har gått, så jeg prøver å bare ta det med ro og se det an siden det er mye å kjøre en halvtime hver vei for ingenting. Er uke 39 i morgen forresten.
Nå har disse kveldskynnerne begynt å rive tak i korsryggen også, og det kjennes ut som bowlingballen detter ut av meg når jeg er oppe og går. Våkner på natta av dem også, og det blir litt bedre av å stå opp og tisse, men jeg har det ikke sånn om morgenen/dagen, det kommer mer utpå ettermiddagen. Har jo hatt kynnere i månedsvis, men ikke slike jeg må puste og pese meg gjennom, eller så ubehagelige. I tillegg ser det helt annerledes ut nedentil nå, mer "større" og oppsvulmet ut, som om jeg skal til å ha/har hatt sex. Men det er konstant.
Noen flere som sliter i de siste ukene? Er dette disse maseriene det skrives om? 

Anonymkode: f0e70...102

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at du kanskje er sliten om kvelden og at det er derfor de tar til da?

Anonymkode: 1fa48...74f

Skrevet

Et tegn på at du bør roe ned litt på aktivitet kanskje? ☺️

Anonymkode: 91c3d...e7c

• Liker 1
Skrevet

Ja det hadde jo vært en grunn hvis jeg hadde vært mye i aktivitet, men har aldri vært så passiv før som de siste halvannen ukene pga denne bowlingballen gjør ganske vondt å gå rundt med 😅 vil så gjerne være med de andre ut på lekeplassen, men må bli hjemme pga vonde kynnere og nedpress nå. Det mest atletiske jeg gjør er å hente en liten bunke ved i kjelleren avogtil, klesvask, oppvaskmaskin, romantisk natt med mannen... Er helt skutt og skjelven etter disse tingene pga bekkenløsning i tillegg. Hadde håpet dette var tegn på at noe var på ferde iallfall 🙂

Anonymkode: f0e70...102

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...