Gjest Ben&Jerry fan Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Enkelt og greit - finnes det noe sted i Norge som selger Ben & Jerrys Icecream? (Den deilige, deilige, deilige isen.... sukk.....)
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 I følge hjemmesidene til Ben & Jerry selges ikke isen i Norge, men det er mulig at du finner spesial-importert på velassorterte 7-eleven eller Deli De Luca i Oslo. Ellers så får du ta deg en tur til sverige eller danmark.
Gjest Ben&Jerry fan Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 Ja, det var det jeg så også.. Men så tenkte jeg kanskje..... Får vel prøve å høre litt rundt, da kanskje...
Hilde Skrevet 21. oktober 2005 #5 Skrevet 21. oktober 2005 Niks, Ben and Jerrys selges ikke i Norge. Tro meg, jeg har sjekket, denne isen er absolutt det beste sambo kan få, og hadde jeg kjøpt en liter hadde det vært den beste bursdagsgaven han kunne ha fått..
moka Skrevet 21. oktober 2005 #6 Skrevet 21. oktober 2005 hva er så spesielt med denne da? aldri hørt om den jeg....
Hilde Skrevet 21. oktober 2005 #7 Skrevet 21. oktober 2005 Den er så fløyelsmyk at det er helt utrolig! Også har de veldig mange gode smaker, selv om den med bailes og cookies dessverre er borte.. Eller hva med "New york super fudge chunk": Chocolate ice cream collides with white and dark chocolatey chunks, pecans, walnuts and chocolately-covered almonds.
moka Skrevet 21. oktober 2005 #8 Skrevet 21. oktober 2005 hørtes nesten ut som haagendaz (usikker på hvordan det skrives ja....) den også er vanvittig god :-D
Hilde Skrevet 21. oktober 2005 #9 Skrevet 21. oktober 2005 Ben & jerrys er bedre.. (Også er det et eller annet med det man ikke får tak i, samme med Skittles, jeg kjøper aldri det på Deli de luca, men ALLTID i utlandet..)
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #10 Skrevet 21. oktober 2005 Ben & Jerrys er verdens beste is!!! Ingen over, ingen ved siden av!!!
Arkana Skrevet 21. oktober 2005 #11 Skrevet 21. oktober 2005 Ben & Jerry iskrem er veldig god ja. Ikke verdens beste, men kjempegod.
Gjest Ben&Jerry fan Skrevet 21. oktober 2005 #12 Skrevet 21. oktober 2005 Ja, den er så god, så god! Må innrømme at jeg bare har smakt Cookie Dough, men den er bare helt fantastisk!!! Og grunnen til at jeg smakte akkurat den, er at katten vår heter Cookie Dough Alle i det kullet fikk navn etter Ben & Jerrys is, så der er det både Cherry Garcia, Chunky Monky osv Og Cookie Dough isen var like god som Cookie Dough pusen
Gjest Sesselja Skrevet 22. oktober 2005 #13 Skrevet 22. oktober 2005 Mmmmmm... Phish Food a la Ben & Jerry er verdens beste is! Sjokoladeis med sjokoladefisker og marshmellows. Yummy!
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2005 #14 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg liker nesten ikke is, men Ben&Jerry med cherry&chocolate chip (eller noe slikt, med kirsebær og mørk sjokolade) er nyydelig.
moka Skrevet 23. oktober 2005 #15 Skrevet 23. oktober 2005 Ja, den er så god, så god! Må innrømme at jeg bare har smakt Cookie Dough, men den er bare helt fantastisk!!! Og grunnen til at jeg smakte akkurat den, er at katten vår heter Cookie Dough Alle i det kullet fikk navn etter Ben & Jerrys is, så der er det både Cherry Garcia, Chunky Monky osv Og Cookie Dough isen var like god som Cookie Dough pusen ← den hørtes akkurat ut som den jeg har smakt av haagendasz. de har jo faktisk den i norge, men ikke i cookie dough den som er best....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå