Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sov utpå litt idag og fikk den drømmen. Ikke helt sammenhengende men dog. 

Jeg kjører som sagt taxi og det starta med at jeg kjørte en 1 klassing gutt på skolen. I drømmen ukjent gutt for jeg kjører mange skole barn i løpet av en dag. Men vet hvem de fleste er til vanlig. Men han her var ukjent. Ble så jeg ble med han inn da foreldrene spurte om jeg orket å følge han inn på skolen. Jeg sa ja det er greit. Han var en tillitsfull liten god gutt. Ikke alle blir med en villt fremmed slik så lett. 

Da jeg kom inn på skolen var det ikke noe barn der, bare lærere som sa de skulle på noe møte ett annet sted en skolen og fortalte hvor men den unge assistene en mann skulle passe guttungen jeg hadde med. Jeg hilste nå på de og leverte gutten og dro. 

Etter en stund oppdaget jeg at han hadde glemt lua si i bilen min og jeg tenkte huff nei jeg må stikke innom og levere den hvis han skal ut idag. Jeg kjørte tilbake og gikk inn da var det helt stille der. Ikke en lærer og se, da jeg gikk inn for å se på ett lærerværelse, ser jeg han assistenten sitter i sofaen på med bena oppi sofaen med guttungen i armkroken og en erigert penis ut av buksesmekken og guttungen som trekker til seg hånda når jeg kommer inn. Jeg så med en gang hva som antagelig hadde skjedd og sa til gutten at mora hans hadde ringt og sagt han måtte komme hjem og tok med meg guttungen tvert. 

Jeg kjørte dit lærerne var. Mora var hjemme var en bløff for å få han med ut. Jeg fant stedet der de var og lot gutten sitte i bilen. Sikkert ikke pedagogisk  rett men det gjorde jeg. 

Jeg fant møteplassen til læreren og buste inn og sa jeg måtte snakke med noen og at det hastet. Da kom en lærer bort til meg og jeg var klar til å fortelle hva jeg hadde sett og opplevd og så sier hun. Ja jeg har tid kl 18 i kveld til å prate med deg? Jeg sa nei det haster... hun svarte igjen at jeg har tid kl 18 i kveld. Jeg sa hører du ikke hva jeg sier? Det haster ... nei hun sto på sitt at hun hadde tid kl 18, jeg spurte om det var noen andre .. men da våknet jeg. Fysj så ille det var å føle at noe virkelig hastet og man bare ikke når frem pga regide kontortider.

I det virkelige liv hadde jeg kjørt sporenstreks til politiet men dette var en drøm jeg ikke har nå kontroll på. Men så livaktig og så detaljert.  Måtte bare få den ut. Ingenting i veien med fantasien i hvertfall her i gården. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...