AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Hei! Jeg jobber i butikk, og da jeg skulle gjøre butikken klar for åpning her i sta, fant jeg en pose substitusjonsbehandling i brødhylla. Det er snakk om én bitteliten tablett, men jeg kan jo ikke bare kaste slik medisin i søpla heller? Er det noen man bør kontakte når man finner slike ting? Anonymkode: 7de54...526
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Medisiner skal leveres til apotek for destruering Anonymkode: 8d9b6...4e5 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Medisiner skal leveres til apotek for destruering Anonymkode: 8d9b6...4e5 Takk for svar, da gjør jeg det etter jobb!😊 Anonymkode: 7de54...526
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Finner du ikke noe merkelapp med navn til pasienten? Dette er jo medisin rusmisbrukere får, så det er direkte livsfarlig om andre får tak i dette og bruker det. Kan hende en har plantet det der for at en annen skal hente det, så bli ikke overrasket om noen etterspør det idag. Da sier du nei om at du har funnet det. Anonymkode: 78ae5...154
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Finner du ikke noe merkelapp med navn til pasienten? Dette er jo medisin rusmisbrukere får, så det er direkte livsfarlig om andre får tak i dette og bruker det. Anonymkode: 78ae5...154 Du mener vel ikke at pasient skal kontaktes. Ville vært for nedverdigende. Rart noen planter slikt, i en butikk som garantert har kameraovervåkning. Anonymkode: 31d9f...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå