AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Er det noen her som opplevde å ikke få positiv eggløsningstest, trodde de ikke kunne bli gravide den måneden, men ble det likevel? Anonymkode: d511d...bbf
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 De aller fleste tipper jeg. Aldri tatt en eggløsningstest i mitt liv. Fått to barn. Anonymkode: 6e7c9...467
Amatariel Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Ja jeg har opplevd det en gang for mange år siden. Tok EL-test daglig, men de ble bare negative. Helt til den dagen den plutselig ble KNALL positiv. Dyppet også en g-test da, som ble positiv. Sett tilbake på dette så var årsaken en blanding av dårlige EL-tester (kjøpt på ebay), og at jeg tok testene på morgenen. Lærte i ettertid at LH har høyest og best nivå på ettermiddagen, så er da man bør ta EL-test. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Amatariel skrev (40 minutter siden): Ja jeg har opplevd det en gang for mange år siden. Tok EL-test daglig, men de ble bare negative. Helt til den dagen den plutselig ble KNALL positiv. Dyppet også en g-test da, som ble positiv. Sett tilbake på dette så var årsaken en blanding av dårlige EL-tester (kjøpt på ebay), og at jeg tok testene på morgenen. Lærte i ettertid at LH har høyest og best nivå på ettermiddagen, så er da man bør ta EL-test. ... interessant det du skriver om morgenen. Det er kanskje det jeg har gjort feil 😫 Jaja, får håpe vi har lagt inn aksjer på riktig tid likevel, da. Anonymkode: d511d...bbf
Amatariel Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): ... interessant det du skriver om morgenen. Det er kanskje det jeg har gjort feil 😫 Jaja, får håpe vi har lagt inn aksjer på riktig tid likevel, da. Anonymkode: d511d...bbf Ja vi hadde i alle fall jevnlig sex selv om EL-testene forble negative, så det var bra vi gjorde det. Ved prøving på senere barn så viste det seg at jeg hadde veldig kort LH-topp. For på de mest intense periodene testet jeg tre ganger om dagen (for nysgjerrighetens skyld) og fikk negativ test på morgen, positiv på ettermiddag og så negativ på kvelden igjen. LH er høyest mellom kl.15-18, så forsøk å teste da. Må ikke ha gått på do på minst 3 timer, og forsøk å drikk så lite som mulig på denne tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Skrevet 22. januar 2022 Ja!! Til og med på letrozol. Det er håp Anonymkode: a97ad...c45 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå