Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #1 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hjemme hos oss er det ingen som drikker melk, så det har vi så og si aldri i kjøleskapet. Men når jeg skal lage mat, så trengs det ofte melk, i suppeposer eller sausposer også. Noen nevnte at Vikingmelk har kommet i pulverform, og det må vel være genialt? Da kan jeg jo bare blande det jeg trenger. Jeg syns å ha lest en plass at Vikingmelk er vanlig melk der man har fjernet 50% av vannet, så da må man vel blande i mer vann for at det skal bli likt melk? Jeg har aldri brukt Vikingmelk, er det noen av dere som bruker det? Og som ev har noen tips om bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2005 #2 Del Skrevet 20. oktober 2005 Vikingmelk har jeg bare sett på hermetikkboks.... Det inneholder mye mer fett enn vanlig melk, men mindre enn fløte, så der har du det En hermetikkboks holder seg jo i evigheter, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumina Skrevet 20. oktober 2005 #3 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tenker du mener Viking helmelkpulver. Den bruker jeg, blander bare i vann og vips! Veldg bra, kan anbefales Her oppe koster en pakke ca 40 kr og holder til ca 4 liter melk (tror jeg) .. så det blir samme pris som melkepakke - bare myyye mindre svinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå