Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et og halvt år siden det ble slutt.jeg har en ny type (vært sammen et år), men eksen min har fortsatt oppheng i meg... Eller som det virker som. 

Typen min er ikke hjemme nå og det er bare flaks for han er lei av alle de gangene han forsøker å kontakte meg (nesten så typen min vil slå til han). Nå har jeg ikke hørt noe fra han siden November hvor han prøvde febrilsk å ringe meg og sende melding (late som han sender melding til en kompis) som kan inneholde " hvor er du bror, vil du ha røyk?" osv. Hvor jeg da spør han om dette å han sier" oj shit... Sendte feil" slike ting og meldinger har pågått over lengere tid hvor han later som han sender noe til noen andre enn meg, men han vet godt at det er tlf nummeret mitt. 

Nå igjen skjedde det. Han sier "bror jeg er i andre etasje.. Finner deg ikke" også har han ringt meg sånn 5 ganger. Jeg tar ikke tlf. 

Jeg og typen min kranglet i natt og han dro. Så nå er jeg redd han kommer til å se meldingene hans til meg og tro noe skjer. For det er så jævlig typisk at det skjer når ting er vondt mellom oss og han ikke er her. 

Hvorfor er noen menn sånn her? 😩 Så utspekulert liksom? 

Anonymkode: e8f16...382

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er sykt irriterende selv. Men kan du ikke bare blokkere han? eller i det minste slette meldingene? 

Anonymkode: c729b...145

• Liker 9
Skrevet

Blokker ham da vel.

Er det vanlig at typen din overvåker mobilen din?

Anonymkode: 242c3...57a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor er noen menn sånn her? 😩 Så utspekulert liksom? 

Anonymkode: e8f16...382

Fordi de har ekser som ikke blokkerer de.

Dette velger du helt selv om du vil at skal skje. Du kan når som helst blokkere fyren.

Anonymkode: 6c34a...1ae

• Liker 6
Skrevet

Skjønner det er irriterende, men du får bare ignorere ham eller blokkere ham.

Anonymkode: 8dfda...53b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fordi de har ekser som ikke blokkerer de.

Dette velger du helt selv om du vil at skal skje. Du kan når som helst blokkere fyren.

Anonymkode: 6c34a...1ae

Mobiltelefoner er en forbannelse for ethvert forhold. Det er ikke mer å si om det.

Anonymkode: f4af9...576

Skrevet

Men hvorfor i all verden svarer du? Det er jo akkurat det han ønsker. Så lenge du svarer tror han at det fremdeles er håp for dere, og kommer til å fortsette. Slutt med det! Og blokker han. Eller gjør det slutt med typen og gå tilbake til eksen. Du må bestemme deg, og kutte den ene helt ut.

Anonymkode: e8be9...80e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...