Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 En venninne av meg hadde kjøpt en skjørt på h&m, men i en annen by.. jeg har prøvd å finne det skjørtet her, men ho i butikken sa at det kunne hende det hørte under en rocka stil.. og de merkene hadde de ikke her.. tror ho sa at de het noe med "black & white" eller noe.. kan det stemme? titta i allefall på siden og da var det bare et skjørt under "rocka" og det var ikke det.. gjør jeg noe feil eller noe..? noe annet sted jeg kan gå inn for et litt større utvalg??
lillesky Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Antageligvis så er skjørtet på ungdomsavdelinga, og merket er Divided. Det får du nok bare tak i i storbyene...
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Ja, stemmer det! fant det! dumt det ikke går ann å bestille da.. får se om jeg får tatt meg en tur en dag da..
la_luz Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 Symes utvalget på HM shoppen på nett er generellt kjedlig og dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå