AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Skrevet 22. januar 2022 Jeg kom på nå etter jeg har sendt inn søknad om tileggstioend at jeg glemte å skrive inn mitt kundenummer i Lånekassen som var et felt jeg måtte skrive… men det står at søknaden er mottar men ikke behandlet. alt annet står, fødselsnummer navn og underskrift av fastlege. men hva burde jeg gjøre? Kan de avslå søknaden om det mangler kundenr? Isåfall kan jeg ringe de på mandag Anonymkode: cc45a...ca0
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Var du ikke innlogget da? Anonymkode: ae40b...768
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var du ikke innlogget da? Anonymkode: ae40b...768 Sendte brev.. Anonymkode: cc45a...ca0
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 Du kan skrive ut dokumentet, scanne det med telefonen og legge det inn via nettsiden:) Anonymkode: 6178f...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå