AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Har du noen gang hatt halsbetennelse? Når det er dødsvondt å svelge. Se for deg når du endelig klarer å svelge igjen uten at det gjør vondt. Den følelsen og gang det med 1000. Så deilig er det å være inni en jente. Anonymkode: 4e2ea...360 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 føles varmt, vått og godt 😁 Anonymkode: 682e7...c09 2
Doktor Dyregod Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Kan ikke forklares. Bare utrolig digg😍😍 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 Det er det beste livet har å by på. Bedre enn å få barn, bedre enn å få drømmejobben, bedre enn å få egen bolig, bedre enn å være ferdig med utdanning, bedre enn å redde fattige fra malaria. Det finnes rett og slett ingenting bedre enn å være inni en av kvinners kroppsåpninger. Anonymkode: 5a03e...ed9 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er det beste livet har å by på. Bedre enn å få barn, bedre enn å få drømmejobben, bedre enn å få egen bolig, bedre enn å være ferdig med utdanning, bedre enn å redde fattige fra malaria. Det finnes rett og slett ingenting bedre enn å være inni en av kvinners kroppsåpninger. Anonymkode: 5a03e...ed9 Menn som er avhengige av heroin vil kanskje påstå noe annet, hehe Anonymkode: 930c3...383 6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 Synes dere menn selve penetreringa er deilig? Er jo det og komme som er best. Anonymkode: e8798...165
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Skrevet 22. januar 2022 Ja. Deilig å kjenne det stramme rundt kuken Anonymkode: 178e2...d85
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #9 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Deilig å kjenne det stramme rundt kuken Anonymkode: 178e2...d85 Ikke om vaginaen er løs Anonymkode: e8798...165
Ænema Skrevet 22. januar 2022 #10 Skrevet 22. januar 2022 finnes muskler i vagina. kan brukes om den er vid 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #11 Skrevet 22. januar 2022 Sikkert litt samme følelsen som når du får en tunge eller vibrator mot klitoris. Syns de første sekundene er de absolutt beste, men magisk resten av akten også da. Anonymkode: ee9fb...584 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #12 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes dere menn selve penetreringa er deilig? Er jo det og komme som er best. Anonymkode: e8798...165 Penetreringen er best. Det er uutholdelig deilig hvis du skjønner hva jeg mener. Det å komme er ikke noe spesielt godt, men viktig for å få spenningen ut av kroppen. Lette på trykket. Jeg skjønner ikke alt pratet om å få "deilige orgasmer". Er det en dameting? Anonymkode: 668a3...33a 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #13 Skrevet 22. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Synes dere menn selve penetreringa er deilig? Er jo det og komme som er best. Anonymkode: e8798...165 Noen er mest opptatt av å komme fortest mulig, ryktes det. Har aldri skjønt dem. Selv nyter jeg hvert sekund av det intenst og haler det ut lenge og vel. Har kanskje en spesielt følsom penis siden det aldri faller meg inn å tenke på om hun er så eller så trang. Ikke noe kommer an på det for min del. Følelsen er helt sublim uansett. Hele verden rundt stopper opp, tiden står stille... Klart det å komme er deilig, men det er jo også slutten på alt det herlige. Hvis man ikke kan nyte det som kommer før orgasmen, er man...eh...ikke som meg! Anonymkode: 87e25...e53 2
Gjest Paramount Skrevet 22. januar 2022 #14 Skrevet 22. januar 2022 Det gir en ekstremt deilig følelse, først og fremst i kuken, til å begynne med. Det første minuttet er intenst behagelig og innholdsrikt. Du får lyst til å være helt rolig og bare trekke pusten og nyte den perfekte tilstanden du er i. En følelse som etter hvert blir like psykisk som fysisk. Ingen ting overgår det du føler når du "åpner" henne. Tankene raser av gårde, du ser det hele fra himmelen. Du leser alle de deilig opphissende detaljene på kroppen hennes. Du blir ekstremt opphisset av å se den stive kuken som forsvinner som et blodsprengt spyd inn i den varme fitta. Å være helt inne, å ha spiddet henne fullstendig, føles som 10 minutter med konstant runking, selv når du ligger helt stille. Du nyter det sykt deilige presset rundt kuken. Alt ved henne blir helt fantastisk. Du elsker lårene, magen, puppene. Med øynene, og hendene. Før du våkner av at hun presser hoftene mot deg, og samtidig motiverer og melker deg med deilige knip og sammentrekninger fra den nydelige kåte fitta. Fordi hun vil ha enda mer. Da begynner jobben. Det er ingen nedtur, men topper sjelden førsteinntrykket.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #15 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er det beste livet har å by på. Bedre enn å få barn, bedre enn å få drømmejobben, bedre enn å få egen bolig, bedre enn å være ferdig med utdanning, bedre enn å redde fattige fra malaria. Det finnes rett og slett ingenting bedre enn å være inni en av kvinners kroppsåpninger. Anonymkode: 5a03e...ed9 Jævla trist egentlig Anonymkode: 9acf5...8e1 5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #16 Skrevet 22. januar 2022 Kommer an på situasjonen, det er mange faktorer som spiller inn. Er hun vid? normal? trang? Er hun veldig våt? eller kanskje ikke så våt? Er pikken skikkelig hard? osv. Hvordan "matcher" du og kvinnen når det kommer til posisjon av vagina og penis, mtp. posisjonene dere bruker. Optimalt sett, så føles det fantastisk ut. Men noen ganger føler man ikke noe som helst, utenom at det er vått og varmt. Anonymkode: e3810...ceb
Sphere Skrevet 22. januar 2022 #17 Skrevet 22. januar 2022 Det kommer jo faktisk an på hvem det er, og hvor langt vi har kommet i forspillet. Er jeg skikkelig tent? Er hun plaskvåt? Er hun trang? Bruker hun musklene sine? Det aller beste er de første sekundene etter et realt forspill. Hvor vi er så tente på hverandre at vi nesten ikke vet hvor vi skal gjøre av oss, men der jeg likevel bruker tid på å skli centimeter etter centimeter inn i henne, og presser meg så langt jeg klarer inn. Kjenne bare hvordan hun er søkkvåt, og omslutter hele meg. Det er som en svak elektrisitet som strømmer gjennom kroppen. Hennes fingre/negler på ryggen min, der hun presser seg mot meg hun også. 4
Gjest O.G. Skrevet 22. januar 2022 #18 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke alt pratet om å få "deilige orgasmer". Er det en dameting? Anonymkode: 668a3...33a Kanskje. Mine orgasmer er ihvertfall deilige.
fotosyntesen Skrevet 22. januar 2022 #19 Skrevet 22. januar 2022 Jim : Guys, uh, what exactly does third base feel like? Kevin : You want to take this one? Chris "Oz" Ostreicher : Like warm apple pie. American pie 1999 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #20 Skrevet 22. januar 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Har du noen gang hatt halsbetennelse? Når det er dødsvondt å svelge. Se for deg når du endelig klarer å svelge igjen uten at det gjør vondt. Den følelsen og gang det med 1000. Så deilig er det å være inni en jente. Anonymkode: 4e2ea...360 Haha. Min sammenligning er når man har drukket for mye og tipper over til akutt kvalm. Alt snurrer og hver minste bevegelse gjør deg enda kvalmere. Du kjemper og kjemper for å komme deg til toalettet eller utendørs. Du henger over skåla og tror du skal dø. Du spyr og spyr men plutselig. Helt ut av det blå, føler du deg fin igjen. Den følelsen er så frigjørende og deilig. Alt blir bra og de tusen bekymringer du nettopp hadde forsvinner. Du føler lykke og relief. Ofte kortvarig følelse, men fantastisk digg. Når du er ferdig med nytelsen tenker du på tannbørsten.. akkurat som ved fullført penetrering Anonymkode: 3a33e...832
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå