Gå til innhold

Fant typen til en venninne på FB-dating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er så sykt vanskelig. 

Sånn jeg ser det, vises hjertet (symbolet for dating-delen) inne i selve FB-appen, så jeg klarer ikke å tro at han har glemt at han fortsatt er på FB-dating. 

Jeg håper noen kan motbevise teorien min, og burde jeg si det til henne?

Anonymkode: d5248...0c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våger du egentlig det med tanke på konsekvensene det kan få for deg? 

Jeg spør pga folk har det med å bli mer sint på den som gir en beskjed om hva som foregår, enn på synderen.

Skrevet

Si ifra! Jeg gikk i flere år med ex’n min og folk rundt meg visste at han var på tinder og surret med andre uten å fortelle meg dette.

Anonymkode: 3bff4...399

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde bare sendt en casual melding med: "kanskje xx skal fjerne profilen sin på fb dating?" Jeg kunne fint ha glemt det, hvis jeg var på en slik app

Anonymkode: 0fca2...a83

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Si ifra! Jeg gikk i flere år med ex’n min og folk rundt meg visste at han var på tinder og surret med andre uten å fortelle meg dette.

Og hvorfor fortalte ikke folk deg det, tror du?

Skrevet

Hvor lenge har de våre sammen? Ganske ny funksjon 🤔

Anonymkode: b9b02...e2b

Skrevet
O.G. skrev (1 minutt siden):

Og hvorfor fortalte ikke folk deg det, tror du?

De ville nok ikke blande seg inn i vårt forhold…(jeg mener dette er et dumt argument da) fikk jo tilslutt høre ting (med bildebevis) og takket for at de sa ifra.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De ville nok ikke blande seg inn i vårt forhold…(jeg mener dette er et dumt argument da) fikk jo tilslutt høre ting (med bildebevis) og takket for at de sa ifra.

Nei, det er for mye empiri der ute som forteller at den som sier fra får helvete etterpå og vennskapet er ødelagt, så det er et veldig bra argument.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette er så sykt vanskelig. 

Sånn jeg ser det, vises hjertet (symbolet for dating-delen) inne i selve FB-appen, så jeg klarer ikke å tro at han har glemt at han fortsatt er på FB-dating. 

Jeg håper noen kan motbevise teorien min, og burde jeg si det til henne?

Anonymkode: d5248...0c7

Men hvordan tror du hun vil takle det da? Hva med å prøve å finne på ting med henne i stedet, gå turer og snakke og finne ut hvordan de har det. 

Skrevet

Nå må damer snart skjønne at (telefon)utro menn er like vanlig som å kjøpe melk og brød på butikken og som snøfall om vinteren. Ikke noe å bli overrasket over! 

Anonymkode: 344b6...1bd

• Liker 4
Skrevet
lillevill skrev (2 timer siden):

Men hvordan tror du hun vil takle det da? Hva med å prøve å finne på ting med henne i stedet, gå turer og snakke og finne ut hvordan de har det. 

Jeg er enig i dette. Du må prøve å manne deg opp ts og gi beskjed til denne venninnen. 

Jeg skulle ønske at flere hadde gjort det samme mot meg i forhold til kolllegaer/bekjente. 

Anonymkode: c6fb2...6b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sånn som dette har jeg også opplevd noe lunne på jobb. Vedkomne ville ikke si noe til meg siden han ikke visste hvordan jeg kom til å reagere,men gikk til sjefen og jeg fikk bråk 😣😩Og alt var misforståelse 😩

Anonymkode: c6fb2...6b6

Skrevet

Nå har jeg deaktivert fb-dating da, men måtte inn å se. Det er fortsatt ett slik hjertesymbol i appen.

Men måtte inn å sjekke, for jeg bruker svært sjeldent fb-app, og i såfall kun for å se på bilder eller sende bursdagshilsen, så jeg får ikke med meg noe som helst som skjer i appen.

Anonymkode: 85ae4...7bd

• Liker 1
Skrevet

Har de vært sammen lenge? En perifer venn begynte å dukke opp med en dame jeg fikk inntrykk av at det var seriøst med. Jeg hadde sett ham på Tinder tidligere så da han dukket opp igjen rett etter jeg så dem sammen sist sendte jeg ham bare en kjapp melding og sa ifra at han fortsatt lå aktiv, i tilfelle han hadde glemt å deaktivere (gjort det selv nemlig, trodde jeg hadde deaktivert, men neste gang jeg gikk inn lå jeg likevel aktiv).

Jeg sa ifra med litt humor, tross alt ikke min sak, og at om det ikke var feil var det bare å sveipe videre. Bare kjipt om det ble misforståelse og hennes venner så ham der. Han trodde han hadde deaktivert (eller ble flau over å ikke ha gjort det, who knows). De er sammen enda i hvert fall, ikke sett ham på Tinder siden.

Anonymkode: 05bcb...cb4

Skrevet

Jeg kunne fint glemt at jeg er på eller har Facebook dating. Vet ikke hvordan man evt blir kvitt det engang. Bør ikke anta for mye. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...