Gå til innhold

Er du som Dolly Parton? At du lar sminken være på om natten tilfelle det kommer en naturkatastrofe og du må ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller fjerner du sminken?

Anonymkode: 03d21...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lar øyensminken være på da jeg ser ut som en dau frosk uten.

Anonymkode: 4f6e0...e4a

Skrevet

Fjerner selvfølgelig sminken. Jeg ser ikke så jævlig ut at jeg er redd folk skal se meg uten sminke.

Anonymkode: c6141...2f8

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker sjeldent sminke på dagtid også. Men de eneste gangene jeg sover med sminke, er om jeg har kommet sent hjem fra selskap/fest og ikke orker å ta den av. Ikke redd for at folk skal se meg uten sminke med andre ord.

Men kan forstå Dolly, om det stemmer det du skriver. Jeg slipper jo tross alt å få ansiktet mitt smurt utover sladreblader og internett, når jeg går ut av døren.

Anonymkode: e5d62...3e0

Skrevet

Hvilke naturkatastrofer er det snakk om i Norge? Kommer bare på ras, og de aller fleste bor ikke i utsatte området. Dette er et problem 99% ikke trenger å tenke på engang.

Jeg bodde ca 10 år i et land som var veldig utsatt for jordskjelv. Ristet godt minst et par ganger i året. Men jeg gjorde ingenting for å forberede å evakuere da heller. 😆

Anonymkode: f78b3...04f

Skrevet

Jeg ser ut som et spøkelse uten sminke, men fjerner alt før jeg legger meg, ja. Ubehagelig å sove med feks mascara, og kjipt å begynne neste dag med fjerning av gammel sminke. 

Anonymkode: e8930...ab6

Skrevet

Det verste hadde vel vært at jeg sover naken. Men nei, jeg tenker ikke så mye på naturkatastrofer, og de fleste har sett meg uten sminke uansett så det hadde ikke kommet som noe stort sjokk. 

Anonymkode: d9bf2...1dd

• Liker 1
Skrevet

Dolly Parton kommer med slike karikerte uttalelser for underholdningsverdien 😄 Hun mener det ikke seriøst. Ingen tenker sånn irl

Anonymkode: 8e6a1...63e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dolly Parton kommer med slike karikerte uttalelser for underholdningsverdien 😄 Hun mener det ikke seriøst. Ingen tenker sånn irl

Anonymkode: 8e6a1...63e

Hun har mye selvironi den dama ja 😊

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun har mye selvironi den dama ja 😊

Hun er så morsom. Spesielt da hun sa at hun ikke var en av feministene som brant bh'en sin på bålet. For da hadde brannvesenet fått så mye jobb med å slukke brannen😂

• Liker 6
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Jeg ser i hvert fall ikke bedre ut de gangene jeg har sovnet med sminken på så hadde ikke trengt å skremme folk enda mer midt oppe i den eventuelle naturkatastrofen. 

Neida, antar at hun ikke mente det seriøst. Det er vel ingen som tror at de ser bedre ut etter å ha sovet med sminke på eller er det noen som våkner opp sånn som de gjør på filmer og i serier? Med perfekt sminke og humøret er på topp? 

Endret av AprilRyan
Skrevet

Selv om det er en vits, så er det trist at det er kvinner der ute som ikke tørr å vise ansiktet sitt ute blant folk.

Anonymkode: bb0b2...80c

• Liker 1
Skrevet

Haha, nei! Men hvordan vet du at hun beholder sminken? Noe du har lest i et sladreblad? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selv om det er en vits, så er det trist at det er kvinner der ute som ikke tørr å vise ansiktet sitt ute blant folk.

Anonymkode: bb0b2...80c

Enig. Det er vel nesten en diagnose når man ikke tør å dra til butikken en gang før man har bruke en evighet på å sminke seg først. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Enig. Det er vel nesten en diagnose når man ikke tør å dra til butikken en gang før man har bruke en evighet på å sminke seg først. 

Jeg har en søster som er slik. Vi trodde hun kom til å komme ut av det da hun kom ut av den verste fjortisperioden men hun er nå snart 28 år og sover fortsatt med sminke på. Huden hennes ser virkelig ikke bra ut da den aldri får luft bortsett fra den korte perioden hun er i dusjen eller har vasket det av før hun  tar på ny.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har en søster som er slik. Vi trodde hun kom til å komme ut av det da hun kom ut av den verste fjortisperioden men hun er nå snart 28 år og sover fortsatt med sminke på. Huden hennes ser virkelig ikke bra ut da den aldri får luft bortsett fra den korte perioden hun er i dusjen eller har vasket det av før hun  tar på ny.

Det høres ut som noe slags tvangstanker ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...