AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Hvilken sektor og jobber burde man sikte etter for å havne på et slikt nivå? Båt, offshore og transport utgår da jeg har epilepsi som gjør at noe godkjent helseatest kan jeg se langt etter. Noen som har noen forslag? Anonymkode: ab336...0a5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 Advokat. Tannlege. Daglig leder i privat næringsliv. Anonymkode: e1b6d...97b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Hvilken utdanning har du og hvis nei - greier du å igjennomføre høyere utdanning med diagnosen din? Vil du fungere i jobb med diagnosen? Anonymkode: 9e38a...9db
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Koding er det fortsatt høy etterspørsel etter. Spesielt backend. Anonymkode: f0a4a...792
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Koding er det fortsatt høy etterspørsel etter. Spesielt backend. Anonymkode: f0a4a...792 Skal godt gjøres å tjene 162.500 kr i måneden på koding. Må være grunder i såfall. Men da er det ikke timelønn. Anonymkode: dfa5e...d8c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvilken utdanning har du og hvis nei - greier du å igjennomføre høyere utdanning med diagnosen din? Vil du fungere i jobb med diagnosen? Anonymkode: 9e38a...9db Er i full jobb som vernepleier, diagnosen min har null innvirkning på livet mitt annet enn at den setter begrensninger når det kommer til helseatest for å kunne jobbe offshore osv og få lov å ta sertifikat til tunge kjøretøy. Trives å jobbe i helsevesenet men lønnsmessig er det ganske dårlig. Så er derfor jeg kunne tenke meg å gå en annen retning. Anonymkode: ab336...0a5
Brunello Skrevet 22. januar 2022 #7 Skrevet 22. januar 2022 Her snakker vi en million og oppover. De fleste som tjener det har ikke timelønn. De har en fastlønn og bonus. Ledere i privat sektor, en del rådgivere og advokater og noen andre. Det er 10-15% av befolkningen som har slike inntekter. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Skrevet 22. januar 2022 500-1000kr timen som arbeidstaker? de fleste er rik på antall timer ikke timelønn, jeg tjener top 10% å har 500kr timen noe som er heelt sykt for min godt betalte bransje tror det eneste alternativet ditt er sektorer der nåløyet er så smalt at det at du allerede har en utdannelse gjør at du ikke treffer på grunn av at du er for gammel. evnt bli selger Anonymkode: beba8...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå