stinatina Skrevet 20. februar 2022 #61 Del Skrevet 20. februar 2022 cici84 skrev (13 minutter siden): Er det bare jeg som ser en svaaak strek her? 🥴 Ser strek her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinatina Skrevet 20. februar 2022 #62 Del Skrevet 20. februar 2022 Noen som ser noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cici84 Skrevet 20. februar 2022 #63 Del Skrevet 20. februar 2022 stinatina skrev (17 minutter siden): Noen som ser noe her? Ja ser en strek her. Lurer på om disse testene er mindre sensitiv enn andre tester? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslafravest Skrevet 21. februar 2022 #64 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg har hatt hodepine i flere dager, men negativ test så langt. I går begynte 8 åringen å hoste og klage på vondt i halsen, så nå tok jeg test på ham. Der er vel en svak strek, eller ser jeg syner...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 21. februar 2022 #65 Del Skrevet 21. februar 2022 Veslafravest skrev (1 time siden): Jeg har hatt hodepine i flere dager, men negativ test så langt. I går begynte 8 åringen å hoste og klage på vondt i halsen, så nå tok jeg test på ham. Der er vel en svak strek, eller ser jeg syner...? Dersom den streken kom frem før det hadde gått mer enn 15 minutter, så er den positiv. Strek er strek. Fikk samme resultat på datteren min, men det var først etter 30 minutter. Da er den ikke gyldig. Vi tar en ny test i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslafravest Skrevet 21. februar 2022 #66 Del Skrevet 21. februar 2022 Ms. Steele skrev (10 minutter siden): Dersom den streken kom frem før det hadde gått mer enn 15 minutter, så er den positiv. Strek er strek. Fikk samme resultat på datteren min, men det var først etter 30 minutter. Da er den ikke gyldig. Vi tar en ny test i dag. Ja denne kom etter 5-6 minutter. Han er plutselig kjempedårlig og har 39,5 i feber, hoster og hoster og gråter nesten av vondt i hodet 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 21. februar 2022 #67 Del Skrevet 21. februar 2022 Veslafravest skrev (6 minutter siden): Ja denne kom etter 5-6 minutter. Han er plutselig kjempedårlig og har 39,5 i feber, hoster og hoster og gråter nesten av vondt i hodet 😥 Huff, stakkars liten Ligger selv rett ut med korona, og det er slettes ikke noe godt nei. God bedring til gutten din! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 21. februar 2022 #68 Del Skrevet 21. februar 2022 Oxo skrev (På 19.2.2022 den 15.29): Hvordan vil dere tolke denne?🤪 (Kan røpe at testen var positiv dagen etter😄) ugyldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oxo Skrevet 21. februar 2022 #69 Del Skrevet 21. februar 2022 Her er en rekke «positive» tester med ulik grad av teststrek. På de tre første hadde jeg ingen symptomer, men tenkte i alle fall at testen tatt 10/2 var positiv, selv om jeg var uten symptomer. Men det var først 15/2 jeg våknet opp med feber og vondt overalt, og ble ganske så dårlig… Svak strek = lite aktivt virus Sterk strek = mye aktivt virus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. februar 2022 #70 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Jeg testet veldig svakt positivt i går kveld, men i dag var det ingen tvil! Bilde 1: Test tatt 21/2, kveld Bilde 2: Test tatt 22/2, morgen Endret 22. februar 2022 av Fibonacci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 23. februar 2022 #71 Del Skrevet 23. februar 2022 Fibonacci skrev (På 22.2.2022 den 10.55): Jeg testet veldig svakt positivt i går kveld, men i dag var det ingen tvil! Bilde 1: Test tatt 21/2, kveld Bilde 2: Test tatt 22/2, morgen Jøss det var stor forskjell på liten tid! Tok du i nese og hals? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. februar 2022 #72 Del Skrevet 23. februar 2022 BethD skrev (32 minutter siden): Jøss det var stor forskjell på liten tid! Tok du i nese og hals? Ja, begge testene er tatt i nese og hals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 25. februar 2022 #73 Del Skrevet 25. februar 2022 Er det noe på denne? Minstemann har alle symptomer men bare negative tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xfreya Skrevet 25. februar 2022 #74 Del Skrevet 25. februar 2022 2sommerfugler skrev (6 timer siden): Er det noe på denne? Minstemann har alle symptomer men bare negative tester Det er en tynn strek der. Positiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 26. februar 2022 #75 Del Skrevet 26. februar 2022 Var ikke mye tvil idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 26. februar 2022 #76 Del Skrevet 26. februar 2022 Jeg har fått to hjemmetester med veldig klar positiv test. Trodde nesten ikke mine egne øyne for er bare sliten. Uvaksinert og på d-vitamin tilskudd i land tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 27. februar 2022 #77 Del Skrevet 27. februar 2022 Dette var da en besynderlig ynkelig strek? Er disse testene dårlige eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 27. februar 2022 #78 Del Skrevet 27. februar 2022 BethD skrev (3 timer siden): Dette var da en besynderlig ynkelig strek? Er disse testene dårlige eller? Jeg fikk et par av disse strekene og negativ pcr, noen dager senere fikk jeg en annen type strek og positiv pcr. Legger ved bilde av "riktig" strek (litt tykkere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 27. februar 2022 #79 Del Skrevet 27. februar 2022 Plengionika skrev (1 minutt siden): Jeg fikk et par av disse strekene og negativ pcr, noen dager senere fikk jeg en annen type strek og positiv pcr. Legger ved bilde av "riktig" strek (litt tykkere). Denne du har er en annen type, jeg tok også av denne typen og fikk samme strek som du har her Syns bare den streken jeg fikk på den testen var veldig tynn,så lurte på om denne typen test har strek som er så tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 28. februar 2022 #80 Del Skrevet 28. februar 2022 BethD skrev (18 timer siden): Dette var da en besynderlig ynkelig strek? Er disse testene dårlige eller? Ja, disse testene er kjempe dårlig. Vi fikk også slike tynne, så vidt synlige streker. Testet med et annet merke og fikk kjempe tydelig positiv. Virker som reagens brønnen er veldig smal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg