luna1 Skrevet 24. januar 2022 #21 Del Skrevet 24. januar 2022 2sommerfugler skrev (3 minutter siden): Ser absolutt den streken der! God bedring. Takk for det. Spent på pcr uansett. Håper den er positiv så jeg kan få det unna🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 24. januar 2022 #22 Del Skrevet 24. januar 2022 luna1 skrev (13 minutter siden): Dagens test. Tatt to hurtigtester og har fått en svak strek på begge..da kan jeg vel anse meg som positiv inntil pcr eventuelt viser noe annet🤷 Hva tror dere? Har vært i kontakt med bekreftet positiv for en drøy uke siden og formen er ikke på topp. Men svak strek så synes ikke det er helt lett å vite. Strek er strek. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 24. januar 2022 #23 Del Skrevet 24. januar 2022 2sommerfugler skrev (2 timer siden): Denne her synes tydelig syns jeg rett ved 15 min. Men nå i ettertid syns jeg ikke jeg kan se den lenger? Er det bare skygge/ blitsen på tlf? Jeg ser ikke en strek. Ikke en farget strek ihvertfall. Men jeg har sett noen ganger at det kan være antydning til en "fordypning" i en strek under både T og C på testene, noe som sikkert er en bitteliten brønn hvor reagenset er plassert. Dette kan du se før du drypper noe oppi, da blir det lettere å sammenligne med etterpå. Den streken, eller linjen, er da selvsagt ikke farget så det blir mer som en skygge. De gangene jeg har sett svake positive hurtigtester har det vært antydning til farge langs den linjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 24. januar 2022 #24 Del Skrevet 24. januar 2022 luna1 skrev (26 minutter siden): Dagens test. Tatt to hurtigtester og har fått en svak strek på begge..da kan jeg vel anse meg som positiv inntil pcr eventuelt viser noe annet🤷 Hva tror dere? Har vært i kontakt med bekreftet positiv for en drøy uke siden og formen er ikke på topp. Men svak strek så synes ikke det er helt lett å vite. Den er nok positiv ja. God bedring 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 24. januar 2022 #25 Del Skrevet 24. januar 2022 Ab_naturals skrev (7 minutter siden): Jeg ser ikke en strek. Ikke en farget strek ihvertfall. Men jeg har sett noen ganger at det kan være antydning til en "fordypning" i en strek under både T og C på testene, noe som sikkert er en bitteliten brønn hvor reagenset er plassert. Dette kan du se før du drypper noe oppi, da blir det lettere å sammenligne med etterpå. Den streken, eller linjen, er da selvsagt ikke farget så det blir mer som en skygge. De gangene jeg har sett svake positive hurtigtester har det vært antydning til farge langs den linjen. Ja tar en til om noen timer så ser jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 24. januar 2022 #26 Del Skrevet 24. januar 2022 Test i halsen folkens. Tidenes testkaos for meg i forrige uke. Alle hurtigtester i nesen var negative. Testet i halsen og fikk positivt. PCR test nese samme dag var negativ. Ny hurtigtest i hals dagen etter var veldig tydelig positiv. Ba om enda en PCR test denne gang i halsen. Og den var positiv! Tror det er mye uoppdaget smitte. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rodeprikker Skrevet 7. februar 2022 #27 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) J Endret 6. mars 2022 av Rodeprikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 7. februar 2022 #28 Del Skrevet 7. februar 2022 Rodeprikker skrev (4 minutter siden): Har tatt to hurtigtaster i dag og de er ikke antydning til strek innen tiden. Etter 1 time har det på begge kommet en slik svak strek. Er de ugyldige siden det er gått over tiden? Ca 30-40 min over angitt tid De er ugyldige. Svært mange av disse blir positive over tid. Til og med med rent vann i testen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 9. februar 2022 #29 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Ser jeg virkelig en strek hos syvåringen her? (bokstaven J) Endret 9. februar 2022 av Fliip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_My_ Skrevet 9. februar 2022 #30 Del Skrevet 9. februar 2022 Fliip skrev (7 minutter siden): Ser jeg virkelig en strek hos syvåringen her? (bokstaven J) Jeg ser en strek på den nederste testen. Akkurat sånn var den første testen til ungene her også. PCR fra den dagen ble positiv. Dagen etterpå var den klar og tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibi123 Skrevet 9. februar 2022 #31 Del Skrevet 9. februar 2022 enda 5 minutter igjen, men her er vel en strek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trylleri Skrevet 9. februar 2022 #32 Del Skrevet 9. februar 2022 bibi123 skrev (50 minutter siden): enda 5 minutter igjen, men her er vel en strek? Ja! Veldig svak, men den er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 9. februar 2022 #33 Del Skrevet 9. februar 2022 bibi123 skrev (1 time siden): enda 5 minutter igjen, men her er vel en strek? Har du bilde også etter tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 10. februar 2022 #34 Del Skrevet 10. februar 2022 Hva tror dere her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 10. februar 2022 #35 Del Skrevet 10. februar 2022 Plengionika skrev (10 minutter siden): Hva tror dere her? Synes jeg ser en strek. Men hadde vært fint med et bilde hvor mobilen ikke lager skygge over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 10. februar 2022 #36 Del Skrevet 10. februar 2022 Luckiness skrev (22 minutter siden): Synes jeg ser en strek. Men hadde vært fint med et bilde hvor mobilen ikke lager skygge over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 10. februar 2022 #37 Del Skrevet 10. februar 2022 Plengionika skrev (34 minutter siden): Hva tror dere her? Sånne har min datter fått i snart to uker nå og to ganger pcr er negativ - er det merket Roche? ville tatt en til ikveld fornå denim den blir sterkere 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 10. februar 2022 #38 Del Skrevet 10. februar 2022 2sommerfugler skrev (2 minutter siden): Sånne har min datter fått i snart to uker nå og to ganger pcr er negativ - er det merket Roche? ville tatt en til ikveld fornå denim den blir sterkere 😀 Jeg fikk lignende strek på mandag, men negativ pcr. Har smitte i husstanden, smått får symptomer, men nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lengre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 10. februar 2022 #39 Del Skrevet 10. februar 2022 Plengionika skrev (15 minutter siden): Jeg fikk lignende strek på mandag, men negativ pcr. Har smitte i husstanden, smått får symptomer, men nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lengre 😅 Ja vi har også blitt litt smågale av all testingen og de svake strekene! Jeg ville testet igjen ikveld eller imorgen tidlig og sett om det blir tydeligere? For jeg ser jo strek det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 10. februar 2022 #40 Del Skrevet 10. februar 2022 Plengionika skrev (34 minutter siden): Ser en svært svak strek. Så ville tenkt positiv og tatt pcr eller tatt ny i morgen dersom du har fått oppfriskningsdose og ikke trenger PCR. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg