AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Jeg er til sommeren ferdigutdannet sosionom og jeg stresser bare tanken av å skaffe meg jobb. Ser på stillinger og har søkt på noen, men føler meg så uerfaren og er redd for å ikke få jobb pga det. Hvor begynner man? Noen tips? Anonymkode: 45b58...06b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Har du hatt deltidsjobb som er relevant? Hva har du lyst til å jobbe med? Hva med å få jobb på en helseinstitusjon for å få litt erfaring? Anonymkode: 43e57...5cf
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du hatt deltidsjobb som er relevant? Hva har du lyst til å jobbe med? Hva med å få jobb på en helseinstitusjon for å få litt erfaring? Anonymkode: 43e57...5cf Ja, har hatt deltidsjobb på helseinstitusjon, for eldre altså. Men føler mer på presset om at nå er jeg «ferdigutlært» som sosionom. Har hatt relevant praksis også da. Stresser likevel 😂 Anonymkode: 45b58...06b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, har hatt deltidsjobb på helseinstitusjon, for eldre altså. Men føler mer på presset om at nå er jeg «ferdigutlært» som sosionom. Har hatt relevant praksis også da. Stresser likevel 😂 Anonymkode: 45b58...06b Da er du godt i gang! De aller fleste synes søknadsprosessen er stressende, men det ordner seg til slutt Anonymkode: 43e57...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Skrevet 22. januar 2022 Hei Ts, jeg er selv snart ferdig utdannet og stresser jeg også. Jeg så senest på ledige stillinger i dag, og sitter med tanker om at det blir vanskelig å få seg jobb. Stillingsannonsene beskriver at det ønskes mennesker med erfaring, gjerne 2-5 år. Synes mange av stillingsannonsene er overveldende. Føles som om det finnes få jobber som jeg kan søke på, for i det hele tatt å bli vurdert. Men jeg tenker at noen sjanser må man ta. Anonymkode: 97895...f98
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei Ts, jeg er selv snart ferdig utdannet og stresser jeg også. Jeg så senest på ledige stillinger i dag, og sitter med tanker om at det blir vanskelig å få seg jobb. Stillingsannonsene beskriver at det ønskes mennesker med erfaring, gjerne 2-5 år. Synes mange av stillingsannonsene er overveldende. Føles som om det finnes få jobber som jeg kan søke på, for i det hele tatt å bli vurdert. Men jeg tenker at noen sjanser må man ta. Anonymkode: 97895...f98 Så godt å høre vi er flere. Det er veldig overveldende. Må bare søke masse og hoppe i det tror jeg. Men hele prosessen er stressende… ts Anonymkode: 45b58...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå