AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Jeg har solgt en gjenstand, og mottatt pengene. Ventet noen dager på at kjøper skal hente gjenstanden. Personen skulle komme på onsdag, torsdag, så idag. Ikke fått noen melding om at personen ikke kommer, bare svar at personen kommer imorgen når jeg har spirt på kvelden om når personen kommer. Idag har jeg ikke hørt noe, så aner egentlig ikke når personen har tenkt dukke opp. Hva ville dere gjort? Sendt pengene tilbake? Kan ikke ordne slik at noen er hjemme i flere dager akkurat når personen ikke kommer, Anonymkode: f3801...b3e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Du får si ar du setter det på trappa sånn og sånn tidspunkt hvis hen ikke henter og så får det bare bli ødelagt hvis vedkommende ikke henter det. Evt bare vipps pengene tilbake og selg til noen andre. Anonymkode: 883b7...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 Send en melding om at i morgen klokken xx er siste sjanse til å hente, hvis ikke vippser du tilbake og selger til noen andre. Jeg hadde nok ikke gitt personen like mange sjanser som du har gjort. Veldig frekt av folk å ikke møte opp til avtalt tid. Anonymkode: 328ee...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Skrevet 22. januar 2022 Som andre skriver, sett en frist for henting. Er ikke varen hentet innen da, selg til noen andre. Jeg hadde også ventet med å vippse penger tilbake til varen var solgt og hentet. Anonymkode: 75e6f...733 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå