Gå til innhold

Kan noen i medium svare meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble vekket kl 07.30 idag av at noen tok meg 3 ganger på beinet, ikke veldig hardt, men nok til at jeg våknet. Da jeg våknet til var det ingen der. Jeg så på mobilen, men den var tom for strøm. Heldigvus var kl øyaktig 07.30. Mitt barn skulle jo rekke skolen.

Kan det være noe i dette? Har hatt en pasient nær meg i over 1 år som nylig døde. Hun var medium selv. Kan dette være henne? Jeg spør mennesker som tror på det åndelig, vær så grei å respekter er du grei. Kv i 30årene. 

Anonymkode: 70451...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ble vekket kl 07.30 idag av at noen tok meg 3 ganger på beinet, ikke veldig hardt, men nok til at jeg våknet. Da jeg våknet til var det ingen der. Jeg så på mobilen, men den var tom for strøm. Heldigvus var kl øyaktig 07.30. Mitt barn skulle jo rekke skolen.

Kan det være noe i dette? Har hatt en pasient nær meg i over 1 år som nylig døde. Hun var medium selv. Kan dette være henne? Jeg spør mennesker som tror på det åndelig, vær så grei å respekter er du grei. Kv i 30årene. 

Jeg kan være grei og utelukker ikke, men mest sannsynlig er det underbevissheten din og en drøm. Jeg tviler mest på at det var henne fordi det ikke gjelder død eller liv om noen forsover seg litt til skolen, så vil anta at den damen ikke er så engasjert i deg at hun passer på at barnet ditt kommer seg på skolen, men heller ville 'tatt affære om det var viktigere ting' å forhindre enn vekking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🍨🍨

Lawyam skrev (På 21.1.2022 den 23.58):

Jeg kan være grei og utelukker ikke, men mest sannsynlig er det underbevissheten din og en drøm. Jeg tviler mest på at det var henne fordi det ikke gjelder død eller liv om noen forsover seg litt til skolen, så vil anta at den damen ikke er så engasjert i deg at hun passer på at barnet ditt kommer seg på skolen, men heller ville 'tatt affære om det var viktigere ting' å forhindre enn vekking. 

Nei ddt gjelder ikke liv og død. 

Men kan fortelle deg en annen rar episode som skjedde kl 05.00 på soveromsdøra til meg og eksen, det banket på. Det var så tydelig og kraftig at vi begge våknet, 3 knokk på døren. Kan det være noen som vekket oss meg? Dette skjedde for 2år siden. Ingenting med pas å gjøre. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...