Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min gjennom mange år søker etter eksen på google og sosiale medier. Det fant jeg ut nylig fordi han ofte nevner henne som et eksempel. Jeg ble litt sjalu, og sjekket telefon og pc. Fant ut at han har søkt på henne ukentlig i en ganske lang periode. Av det jeg har sett tar han aldri kontakt med henne. Vi har vært sammen i noen år, og jeg venter på en ring. Men hvis han venter på henne så er det jo litt poengløst. Noen synspunkter her? Han vet ikke at jeg har funnet ut om hans hemmelighet. 

Anonymkode: a98c8...dec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du ikke om hvorfor han søker etter henne? 
Det er jo viktig å vite hvor en står i hverandres liv, og du kommer til å være såret og usikker i lange tider uten å vite hva som ligger bak ? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt. Hvorfor skal han søke henne opp så ofte? Å gjøre det ukentlig er mye synes jeg.

Du burde konfrontere han og fortelle at du vet han gjør det selvom det nok innebærer at du må fortelle at du har snoket. Det er ikke uvanlig å søke opp eksen av nysgjerrighet, og det trenger ikke bety at han lengter etter henne. Men ham burde komme med en bra forklaring her.

Anonymkode: aa7ef...e00

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke noe vanskelig i det hele tatt. Du overvåker ham. Han er opphengt i eksen. Det mellom dere har ikke framtid. 

Anonymkode: a061d...d6c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er ikke noe vanskelig i det hele tatt. Du overvåker ham. Han er opphengt i eksen. Det mellom dere har ikke framtid. 

Anonymkode: a061d...d6c

Jeg overvåker ikke!!! Men han er kanskje opphengt i henne. Skal ta en prat i morgen. 

Anonymkode: a98c8...dec

Skrevet

Jeg søker ofte etter eksen. Ville ikke tatt i han med ildtang og 1000 % ikke hatt han tilbake. Er bare nyskjerrig. Rett og slett. 

Anonymkode: 23d9b...394

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg søker ofte etter eksen. Ville ikke tatt i han med ildtang og 1000 % ikke hatt han tilbake. Er bare nyskjerrig. Rett og slett. 

Anonymkode: 23d9b...394

Så nysgjerrig at du sjekker ukentlig?

Anonymkode: 228fb...9f2

• Liker 2
Skrevet

Jeg søker etter ekser innimellom. Ikke hver uke da, slik som din partner. Det synes jeg er hyppig når det er over to år siden det ble slutt og han er i nytt forhold. 
Kanskje han er en veldig nyskjerrig person, som også stalker andre personer. Kanskje har han fått noe nye info om henne - f.eks at hun har en ny type, og han prøver å finne ut hvem det er...

Tror jeg ville startet med å spør om han er over eksen, siden han nevner henne så ofte. Spurt om han tenker mye på henne. Tatt det derfra. Sier han nei, hadde jeg nok lagt funnene på bordet

Anonymkode: 475ef...e93

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...