Gå til innhold

Har dere noen gang blitt frastjålet noe og hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble frastjålet ting fra eksen til broren min, hun tok undertøy (ja faktisk) , sminke, hudpleie, div klær og sikkert mye mer jeg ikke har fått med meg i tillegg 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 3dae7...d20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk frastjålet 4 felger med dekk en gang til verdi over 40 tusen nytt. Fikk igjen 13 på forsikring, siden jeg ikke lengre hadde kvitteringen (idiotisk, ja, men felgene var noen år gamle, og hadde forsvunnet i to flytterunder). 

Anonymkode: 8d613...31c

• Liker 1
Skrevet

Har blitt frastjålet sykkel, tilhenger og blomsterkrukker. Bor i et noe belastet nabolag med mye kommunale boliger. 

Anonymkode: 8210c...4c2

Skrevet

Hadde innbrudd. Hèlt for jævlig. Det mest dyrebare var bilder fra fødselen 2mnd i forkant. Kamera, uheldigvis med minnekort i :trist:Alarm påkoblet. Var 4. juledag. Den brutaliteten m glass over alt... 

Daværende samboer som oppdager at bildene fra prinsessa sin start på livet, var borte...Sorg i pappahjertet 💔

Anonymkode: 67a1f...822

• Liker 2
Skrevet

Noen stjal kakene som skulle være til konfirmasjonen min.

Anonymkode: 0404b...57a

• Liker 2
Skrevet (endret)

🤭

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 5
Gjest Huldretusse
Skrevet

Ja, kontanter. Av en tidligere venninne. 

Skrevet

Lommebok to ganger. Mobiltelefon og kamera. Skinnjakke. 

Og eksen har stukket av med selvtilliten min. 

• Liker 2
Skrevet

Ble forsøkt "pickpocketed" av en bande med rumenere en gang når jeg var yngre og gikk med en sånn city sekk på ryggen som var populært før. En kom plutselig opp i ansiktet mitt og skulle gi meg en klem og prate (er kvinne), imens en annen prøvde å åpne glidelåsen bak på sekken. Det hele gikk utrolig fort og var noe de garantert hadde gjort før. Heldigvis fikk de ikke tatt noe, men det var veldig ubehagelig. Dette skjedde på gaten i en by i sør Norge.

En annen gang gikk romkameraten min inn i stua og så en tyv der med kniv i hånden som stjal DVD spilleren vår. Dette var i England imens jeg studerte der.

Anonymkode: a0c10...4f8

Skrevet

Bankkortet... Av en venninne jeg stolte 100% på og som hadde sett koden når kjem betalte i butikken 

Anonymkode: f6225...c92

Skrevet

Jeg ble frastjålet veska mi på jobb en gang. En fyr holdt meg opptatt, mens kompisen kom seg bak disken og inn på bakrommet og tok veska mi. De var heldigvis bare ute etter raske kontanter, så veska kom relativt fort til rette igjen, med nøkler og telefon. (dette er mer enn 20 år siden, og jeg hadde ikke minibankkort på den tida 😆😂)

Og så var det den gangen jeg delte leilighet med ei venninne. En helg dro hun med seg en litt tvilsom gjeng hjem på nachspiel, og jeg rømte etterhvert huset for dagen. Da jeg kom hjem igjen ut på søndagskvelden, så hadde en av gjestene forsynt seg med noe av sminka mi.

Good times 😆

Skrevet

når jeg bodde i kollektiv (i studie-tiden) så pleide en av de andre i kollektiv å gå inn på andre sine private rom, og rappe ting. Jeg hadde skrevet navnet mitt på innsiden av flere av bøkene min, som forsvant og deretter dukket opp på hennes rom. Men likevel nektet hun for at dette  faktisk var MINE bøker. Da kunne hun påstod at jeg viss nok skal ha skrevet mitt nav i hennes bøker, for deretter å påstå at bøkene var mine. :phaedra: 

Selv om jeg gikk inn på mitt rom, og tok henne på fersken i å undersøke ryggsekken min (eller til og med stod med lommeboken min i hånden hennes) så forsøkte hun faktisk å nekte for at hun var en simpel tjuvradd. Flere av de andre i kollektivet satte faktisk opp video-overvåkning inne på deres egne rom. Så hun hun snek seg inn dit, og begynte å snoke rundt, så hadde folk beviser på dette. Men da endte hun med å bli irritert for å bli tatt på fersken, og at alle andre viss nok var noen "barnslige drittunger" eller andre begreper, fordi dem klarte å skaffe sånne beviser mot henne. 

Anonymkode: fb443...f66

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ble frastjålet veske med mobil (inkl bilder) og visakort i utlandet. Var der med en gruppe folk jeg ikke kjente på forhånd. Det ble mildt sagt vanskelig både mens jeg var der og i etterkant. Men det er også i slike situasjoner man ser hvem som bryr seg og hjelper.

Anonymkode: 552ab...124

Skrevet

Jeg har bursdag på sommeren om som barn var vi alltid på hytta den tiden. Ett år, jeg tror jeg ble åtte år, hadde noen vært innom og satt en gave på bordet i hagen. Som ble stjålet. Jeg fikk vite hva som var i, en kjempesøt sånn lite dyr med hemmelig rom. Lurer på om de var fra my little pony? Og jeg syns det er litt trist enda. Tenk at foreldrene mine ikke kjøpte en ny til meg, det hadde jeg vært fristet til, lille barnet som går og sørger. Men bra læring å stå i noe trist 

Pluss sykkel et par ganger 

Anonymkode: 99e28...bb4

Skrevet

Bilen min ble stjålet en gang

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Bankkortet... Av en venninne jeg stolte 100% på og som hadde sett koden når kjem betalte i butikken 

Anonymkode: f6225...c92

Opplevd det sammen, men hun hadde ikke koden. Problemet var vel at før kunne en betale ganske mange plasser uten at en trengte koder. Feks i taxi måtte en bare skrive under på kvitteringen. Vet iallefall at taxiene ordnet systemene sine etter det, byttet terminaler til slike med koder. 

Egenentlig ikke noe problem idag heller, med kontaktløs betaling, men det er vel muligens begrensninger på hvor mange kontaktløse kjøp en kan gjøre på en dag. 

Anonymkode: 0ea2f...0f1

Skrevet

Da jeg hadde min aller første mobil. Jeg dusjet og mobilen låg på vaskerommet. 

Anonymkode: 82dba...569

Skrevet

En bukse da jeg var i svømmehallen når jeg var rundt 13 år. Helt ny bukse. Måtte gå i "lost and found"og finne en brukt shorts som jeg kunne bruke på vei hjem. Var midt på vinteren. 

Mobiltelefonen min ble stjålet da jeg var på jobb en gang. Den lå bak kassa, men hun som stjal den fikk meg til å snu ryggen til i to sekunder og strakk seg deretter etter telefonen og tok den. La ikke merke til det før hun gikk ut døra. Tenker at noen i butikken tidligere måtte følgt med på hvor jeg la den.

Syns det er ekstremt dårlig gjort. 

Anonymkode: a5652...4ef

Skrevet

Ble frastjålet en billig Rolex-kopi i London en gang. Tror det var dama som skulle «hjelpe» oss da vi studerte kartet over undergrunnsbanen for å finne ut hvilken linje vi skulle ta.

Det forsvant 500 kr fra lommeboka mi på jobb en gang. Jeg har en mistanke om hvem som tok dem, men ingen bevis (kun ansatte hadde adgang til garderoben, og jeg vet hvem som var på jobb da det skjedde). Sluttet å ha med lommebok på jobb, hadde bare bankkortet i bukselomma etter det.

Anonymkode: 07642...05f

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg ble frastjålet ting fra eksen til broren min, hun tok undertøy (ja faktisk) , sminke, hudpleie, div klær og sikkert mye mer jeg ikke har fått med meg i tillegg 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 3dae7...d20

Ja, livet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...