Gå til innhold

Til dere MENN; Om dere bryr dere litt om elskerinnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gift eller ei. Spiller ingen rolle.

For når dere har sex med dama jevnlig bygger dere en form for relasjon. Dere er ikke laget av stål.....😄 Hvor mye bryr dere dere om at nettopp hun finner en annen mann?  Kv32

Anonymkode: eb0a8...25d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For når dere har sex med dama jevnlig bygger dere en form for relasjon. Dere er ikke laget av stål.....😄 Hvor mye bryr dere dere om at nettopp hun finner en annen mann?  Kv32

Du kan ta å drite i å oppta andre sine menn på det viset der. Tenk å ødelegge på den måten der.

Og nei, de bryr seg kun om f*tta di. Ikke om følelsene dine. Eller om du finner en annen mann. De finner noen andre kjapt som kan tømme dem..

Kvinner som deg som tror de er så jævlig uimotståelige ass.. Du er bare billig ;)

Anonymkode: d2198...6d4

• Liker 1
Skrevet

Nå har ikke jeg elskerinne.

Men om jeg hadde møtt en jevnlig for sex, så hadde jeg helt klart brydd meg om vedkommende. Sikkert blitt glad i henne også. 
Mange klarer jo å ha elsker/elskerinne uten noen form for følelsesmessig involvering, men tror ikke jeg hadde vært der.

Om hun hadde funnet en annen mann, så hadde nok ikke det plaget meg. Man er jo klar over hvordan type relasjon man blir med på, og hadde hatt det klart for meg hele tiden. «Man har det gøy så lenge det varer» hadde nok vært innstillingen min. Og ønsket henne hell og lykke videre.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan ta å drite i å oppta andre sine menn på det viset der. Tenk å ødelegge på den måten der.

Og nei, de bryr seg kun om f*tta di. Ikke om følelsene dine. Eller om du finner en annen mann. De finner noen andre kjapt som kan tømme dem..

Kvinner som deg som tror de er så jævlig uimotståelige ass.. Du er bare billig ;)

Hvem i h sier jeg går etter gifte menn??

Nei elskerinner og elskere er helt vanlig. Om du har et sinne rundt dette, so not blame it on me. 🤦‍♀️🗣

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nå må du ro deg ned to hakk og heller fokusere på å gi mannen din det han trenger slik at han slipper å finne en elskerinne.. 

Ts: jeg er ikke mann, men det er ikke uvanlig at mannen bryr seg litt om elskerinnen. Happy wife happy life, happy elskerinne happy sex.. Skjønner du? :P 

Anonymkode: bc790...511

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå må du ro deg ned to hakk og heller fokusere på å gi mannen din det han trenger slik at han slipper å finne en elskerinne.. 

Ts: jeg er ikke mann, men det er ikke uvanlig at mannen bryr seg litt om elskerinnen. Happy wife happy life, happy elskerinne happy sex.. Skjønner du? :P 

Veldig riktig. Jeg tror igrunnen mannen setter sex veldig høyt. Men føler seg kanskje forpliktet (som i gamle dager) å bli i forholdet? Min eks forlot meg, så unntak finnes.😉 Ts

Skrevet

Veldig riktig. Jeg tror igrunnen mannen setter sex veldig høyt. Men føler seg kanskje forpliktet (som i gamle dager) å bli i forholdet? Min eks forlot meg, så unntak finnes.😉 Ts

Sex er viktig for mange menn. Tar du bort sex, tar du bort mye. Å være elskerinne og gi mannen en ny gnist på den måten er ganske fint.. Sex er man to om og det er jo nytelse og godt for kvinnen også, men mange kvinner skriker utnyttelse osv. Ikke falt de inn at kvinnen kanskje bruker mannen også? Så lenge man ikke forventer at mannen skal forlate kona, det fungerer sjeldent slikt :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...