Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dyson airwrap? Er den verdt prisen? 

Jeg synes krøller er så fint men får ikke til med rettetang, og med krølltang tar det så lang tid så jeg gidder rett og slett nesten aldri å gjøre det. Tenker også at denne kan erstatte rettetanga ettersom jeg ikke trenger helt glatt hår? 

Anonymkode: dcc96...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd. Prisen? Vel litt stiv. Fikk den i bursdagsgave tror ikke jeg hadde kjøpt den for egne penger. Flere av vennene mine har prøvd den - konklusjonen er den funker for noen hårtyper, men ikke alle :) 

Anonymkode: 17282...f5d

Skrevet

Jeg liker den veldig godt, men sparer ikke noe tid på det i forhold til rette/krølltang. Men man får fine hollywoodkrøller, da. Jeg har den versjonen med lange "barrels", det anbefaler jeg hvis du ikke har helt kort hår.

Husk at håret bør være nesten helt tørt før du begynner å krølle det, ellers vil ikke hårlokken snurre seg rundt barrelen. Hvis håret blir for tørt før du er ferdig med å krølle alt, kan du ha en spruteflaske med litt vann for å fukte det litt.

De hårbørstene er veldig fine og håret blir fint og glatt med det. Den rundbørsten har jeg ikke helt fått teken på, men man kan sikkert få til en fin "blowout" hvis man er flink med rundbørsteteknikk.

Anonymkode: 17f12...a6a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Veldig fornøyd. Prisen? Vel litt stiv. Fikk den i bursdagsgave tror ikke jeg hadde kjøpt den for egne penger. Flere av vennene mine har prøvd den - konklusjonen er den funker for noen hårtyper, men ikke alle :) 

Anonymkode: 17282...f5d

For hvilke hårtyper virker den? Jeg har tynne hårstrå men mange, med litt bølger så det krøller seg ganske lett. 

Anonymkode: dcc96...0f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...