Gå til innhold

Tights.no erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De får opp adressen din gjennom vipps. Har handlet mye der fordi det er mye billigere enn andre steder. Men de har elendig kundeservice. Nå sist bestile jeg og betalte 14 januar og varene er enda ikke pakket og sendt.  Greit de har sendt mail og sagt at de beklager. Men har de ikke kapasitet til sende ut varer, skulle de ha stengt nettbutikken så lenge. Hadde jeg vist om den lange ventetiden, hadde jeg bestilt et annet sted selv om det er dyrere.

Anonymkode: 414be...fbb

Takker for svar på det med vipps mulig jeg velger klarna isteden da tilfelle den ikke kommer 

Anonymkode: 8bcb7...42d

• Liker 1
Skrevet
rampenissen72 skrev (Akkurat nå):

De har jo «salg» året rundt 🤷🏼‍♀️😂

Men det har jo alle butikker 😝 Syns ikke dét er noe å ta de på. 

Har ikke handlet der ofte, men vanligvis fått varene raskt, og den ene gangen det var noe kluss ordnet de raskt opp også

• Liker 1
Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hmm, nå kom jeg også på at jeg veldig tydelig ikke haket av for kundekonto og nyhetbrev, fordi jeg hater sånn spam. Men fikk likevel umiddelbart nyhetbrev etter bestillingen. Nå blir jeg vel aldri kvitt dem 😫

Anonymkode: 97716...20d

Det var jeg og nøye på! For jeg klikker av sånn spam. 

Ingenting i veien med produktene, har heller ikke hatt problem med lang leveringstid med dem. Men jeg orket ikke all reklame spammen fra dem. 

Skrevet
Titania skrev (3 minutter siden):

Jeg bestilte i starten av forrige uke, fikk varene idag. Tror de sliter litt pga januarsalget sitt 😅

Ja, tror de har perioder der de har det voldsomt travelt. Av de siste 10-12 bestillingene mine tok det litt lenger tid med 1 av de. 

Anonymkode: 5877f...758

Skrevet

Jeg husker at de hadde en shady konkurranse rundt black friday som de spammet meg med på sms. 

Anonymkode: f519c...ae2

Skrevet

Siden er trygg, men kundeservice er SØPPEL!! Handler aldri der igjen. De sendte meg 5 poser nøtter fremfor headset til 2000,- kroner. Var julegave og alt ble helt kaos. De prøvde seg på at jeg skulle beholde nøttene og faktureres for dem og at om jeg ikke ville ha nøttene måtte betale retur for å få varen jeg hadde bestilt. Helt talentløst. 

Anonymkode: f9185...93b

• Liker 3
Skrevet

Størrelsene er bitte bitte små, fikk de ikke på min 5årung engang 🙄

Anonymkode: 8f0a7...91d

Skrevet

Har bestilt derfra ganske ofte. Aldri opplevd mer enn 4-5 dagers leveringstid. En gang opplevd at ett produkt var utsolgt, det var ble refundert øyeblikkelig.

Får sms om salg med ujevne mellomrom, langt mindre enn flere andre nettbutikker. Opplever det ikke som spam.

Synes ikke størrelsene er spesielt små heller. En topp var litt trang, ellers har alt passet perfekt. Og elsker at de har mange tights med 7/8 lengde, som passer oss som er 160-165 perfekt.

• Liker 1
Skrevet

De har en del ting man kanskje ikke får like lett andre steder. Lavkarbo ting ol.

Jeg er ikke begeistret for dem. Jeg hadde ønsket en skikkelig profil med adresse. Men det har de ikke. Adressen kan du skrive inn etter du trykker deg videre mot betaling (visa). Vipps brukte jeg ikke, for ja hva med adressen liksom.

Om du kan unngå dem, gjerne gjør det. Men har fått det jeg har bestilt. Var ikke super rask levering, men grei nok. 

Anonymkode: 95c62...f3d

Skrevet

Bestilte noe på søndag, det ble sendt i dag. Dumt det tar tid.

Jeg har fått dårlige mandler der, men har ellers vært fornøyd de få gangene jeg har bestilt.

Anonymkode: 2f993...310

Skrevet
rampenissen72 skrev (1 time siden):

Det var jeg og nøye på! For jeg klikker av sånn spam. 

Ingenting i veien med produktene, har heller ikke hatt problem med lang leveringstid med dem. Men jeg orket ikke all reklame spammen fra dem. 

Samme her. Ga beskjed om det og fikk bare svada tilbake. Vi snakker 2-3 mail HVER dag. Synd, for er fornøyd med produktene, bare gidder ikke spam. 

Anonymkode: ebdd0...ed6

Skrevet

Har hørt både òg, men min er erfaring er veldig bra. 

Skrevet

Aldri bestilt der. Virker jævla jalla. 

Anonymkode: d850c...019

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Siden er trygg, men kundeservice er SØPPEL!! Handler aldri der igjen. De sendte meg 5 poser nøtter fremfor headset til 2000,- kroner. Var julegave og alt ble helt kaos. De prøvde seg på at jeg skulle beholde nøttene og faktureres for dem og at om jeg ikke ville ha nøttene måtte betale retur for å få varen jeg hadde bestilt. Helt talentløst. 

Anonymkode: f9185...93b

De gjorde noe lignende med meg. Herregud for en innstilling. Og så er de umulig å få i tale. All kommunikasjon foregår på mailen de svarer ikke på mange dager. Så når det blir mye frem og tilbake,  så tar det jo evigheter og du ender uansett opp uten hjelp.

Anonymkode: 414be...fbb

Skrevet

Elsker tights.no! Har kjøpt masse der de siste årene og spart masse penger. Betaler alltid med vipps, og varene kommer innen få dager.

Beste jeg har fra de er en 2cm tykk treningsmatte som jeg kjøpte på salg for rundt 100kr. De koster nesten 400 på den lokale sporten og det hadde jeg ikke råd til. 

Anonymkode: 8a9b4...ad1

• Liker 1
Gjest AnomynBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Jeg kjøper 6-7 kg nøtter og frø 3-4 ganger i året og har aldri opplevd problemer. 

Jeg får ikke sms og e-post. Jeg har sikkert kryssa det bort. 

Men salga deres er bare tull. Det koster alltid det samme egentlig. Enten er varene satt ned i pris, eller det er fri frakt, eller en rabattkode på gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...