Gå til innhold

Tights.no erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle handle på tights.no men ved betaling blir jeg bed om vippa før jeg har oppgitt adresse som får meg til å lure på om nettstedet er til å stole på..

Anonymkode: 8bcb7...42d

Skrevet

Har handlet masse på tights.no. Ingen fare 😊

Anonymkode: 20ef6...e64

• Liker 11
Skrevet

Bare positive erfaringer 👍🏻

• Liker 9
Skrevet

Har handlet der, men ikke nå lenger. 

De lyver om «flytte salg» HVER UKE. De spammer ned på sms og mail selv om du prøver stoppe det. 

Anonymkode: 76296...577

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Vipps ikke vippa. Jeg blir altså bedt om å betale uten å ha oppgitt adresse

Skrevet

Handler der i hytt og pine. Får alltid levert rett produkt og i god kvalitet, billige varer og ofte rask levering. Er ingenting å være skeptisk til😊 

Anonymkode: 565c4...015

• Liker 5
Skrevet

De får opp adressen din gjennom vipps. Har handlet mye der fordi det er mye billigere enn andre steder. Men de har elendig kundeservice. Nå sist bestile jeg og betalte 14 januar og varene er enda ikke pakket og sendt.  Greit de har sendt mail og sagt at de beklager. Men har de ikke kapasitet til sende ut varer, skulle de ha stengt nettbutikken så lenge. Hadde jeg vist om den lange ventetiden, hadde jeg bestilt et annet sted selv om det er dyrere.

Anonymkode: 414be...fbb

• Liker 6
Skrevet

Har bestilt der fra for første gang, men valgte faktura. 

Men, det er 14 dager siden! Er det vanlig at det tar så lang tid med frakt? I følge sporingen ble pakken min plukket opp av transportør i dag liksom.. 

Beklager å kuppe tråden med annet spørsmål, men begynner å lure på om det er jukseller noe.

Anonymkode: 97716...20d

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har handlet der, men ikke nå lenger. 

De lyver om «flytte salg» HVER UKE. De spammer ned på sms og mail selv om du prøver stoppe det. 

Anonymkode: 76296...577

Opplevde det samme. Selv om jeg både sendte «avreg» på sms, og unsubscrive på mail fortsatte det å tikke inn. Etter jeg kontaktet forbrukerrådet og xantall mail til Thighs stoppet det. 

Skrevet

Åja, så mens jeg skrev har flere kommentert at det er treig levering 😅 Skulle kanskje sjekket litt før jeg bestilte. Men greit å ikke ha betalt noe enda da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men, det er 14 dager siden! Er det vanlig at det tar så lang tid med frakt? I følge sporingen ble pakken min plukket opp av transportør i dag liksom.. 

Beklager å kuppe tråden med annet spørsmål, men begynner å lure på om det er jukseller noe.

Valgte faktura mener du klarna da ? Hvordan tenker du jukser at du ikke kommer til å få det du bestilte ?

Skrevet

Jeg og samboer har brukt flere tusen kroner der de siste årene og kjenner meg ikke igjen i kommentarene over her vertfall😅 Litt tregere rundt juletider, og av og til har de varer på ulike lagre, da må en gjerne vente litt lenger for å få det levert. Men varene har alltid kommet hjem og har aldri manglet noe..

Anonymkode: 565c4...015

• Liker 3
Skrevet

Jeg bestilte i starten av forrige uke, fikk varene idag. Tror de sliter litt pga januarsalget sitt 😅

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du får varene, er en legitim butikk, men som sagt over her, elendig kundeservice. Noen ganger kommer varene på to dager,  andre ganger tar det en evighet. Og skulle du være missfornøyd med produktene, kan du bare glemme å få noe hjelp.

Anonymkode: 414be...fbb

• Liker 1
Skrevet
rampenissen72 skrev (Akkurat nå):

Opplevde det samme. Selv om jeg både sendte «avreg» på sms, og unsubscrive på mail fortsatte det å tikke inn. Etter jeg kontaktet forbrukerrådet og xantall mail til Thighs stoppet det. 

Hmm, nå kom jeg også på at jeg veldig tydelig ikke haket av for kundekonto og nyhetbrev, fordi jeg hater sånn spam. Men fikk likevel umiddelbart nyhetbrev etter bestillingen. Nå blir jeg vel aldri kvitt dem 😫

• Liker 2
Gjest rampenissen72
Skrevet
Titania skrev (Akkurat nå):

Jeg bestilte i starten av forrige uke, fikk varene idag. Tror de sliter litt pga januarsalget sitt 😅

De har jo «salg» året rundt 🤷🏼‍♀️😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...