Gå til innhold

Stillongs/strømpebukser om vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enkelt:

Det er dritkaldt om morningene nå og vinteren er på veg.

Bruker dere vanligvis stillongs eller strømpebukser i denne årstiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del: nesten aldri. Kan ikke fordra følelsen av strømpebukser o.l. under bukser. Selvsagt bruker jeg strømpebukse til skjørt.

Skrevet

Brukar ullstillongs eller ullstrømpebukser om det vert kladt nok. Heller det enn å fryse.

Slik som det er no med kaldt om morningen, brukar eg tynne strømpebukser eller helst stayups under jeansen.

oda

Gjest lillelou
Skrevet

Jeg får noia av strømpebukse under bukser! Det er grusomt, og så går jeg på en sånn merkelig måte :sjenert: . Til skjørt/kjoler bruker jeg selvsagt strømpebukser,med laaaange bein.Hater det når strømpebukseben slutter øverst på låret. :forvirret:

Skrevet

Når det blir kaldt så tar jeg ullstilongs unnder buksa når jeg går til jobb om morgenen ja., Jeg skal gå i en halv time, og jeg vil da ikke fryse mer enn nødvendig. Jeg tar den selvsagt av når jeg kommer frem. Det har ikke blitt så kaldt enda at jeg har lett den frem, men jeg tviler ikke et sekund, selvsagt tar jeg den på når jeg begynner å fryse.

Skrevet

Nei jeg klarer ikke å bruke strømpebukse/stillongs. Jeg går aldri med det uansett hvor kaldt det er, da fryser jeg heller. Har gått med hullete jeans i 15 minus uten strømpebukse/stillongs under, fordi jeg ikke klarer å ha det på meg.

Skrevet

Jeg går stort sett uten, da det blir for trangt med strømpebukse under de fleste av buksene mine. Men bruker jeg videre bukser tar jeg gjerne en tynn strømpebukse under. Eller når jeg går med skjørt.

Skrevet

Jeg sliter med det samme som Sweetie-Pie, det blir ofte vanskelig å ha det under. Dessuten har jeg ingen - men skal kjøpe noen nå når jeg får lønning.

Jeg er veldig frysen og hater å fryse.

Da jeg jobbet på skole brukte jeg stort sett stillongs, for da kunne jeg skifte sokker uten å måtte demontere hele antrekket. Baste mye i snøen om vinteren, var i akebakken med barna etc.

Men strømpebukse er jo egentlig mer anvennelig; for de kan brukes til skjørt også

Skrevet

Jeg kan ikke fordra å bruke strømpebukse under bukse. Jeg har kjøpt meg tykke knestrømper på HM i stedet, fungerer fint foreløpig. Synes jo ikke i det hele tatt, tar jeg av meg skoene innendørs ser det ut som vanlige sokker.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Er ikke noe glad i å bruke stilongs/strømpebukse under buksa, men er det kaldt nok så gjør jeg det selvsagt. Men da bruker jeg helst stilongs. Hater strømpebukser som er akkurat litt for korte, og utover dagen synker de sånn at de slutter midt på låret :riste: .

Skrevet

Ja selvfølgelig, er kaldt jo :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...