Gå til innhold

Negativ DNA test i farskapstest. Kan barnemor kreve ny test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurer på selve prosessen med DNA test fungerer gjennom NAV? Kan en kvinne kreve ny test om man er negativ?? Hun sier hun kun har lagt med 1 mann.

Anonymkode: a2d79...d72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er eneste alternative barnefar kan hun nok stille spørsmål ved hvordan ditt DNA er blitt hentet inn, og hvis du selv har avlevert DNA og har hatt mulighet til å ta DNA'et fra noen andre så regner jeg nok med at det kan kreves at det taes ny test under oppsyn.

Anonymkode: 4f4e6...381

• Liker 6
Skrevet

Den som har behov for å ha fastsatt et farskap sørger for å identifisere de aktuelle kandidatene. 
De blir deretter kallet inn for å ta blodprøver. 
Jeg antar at det er er kun mor og blodprøvetaker som vet om antall aktuelle fedre. 
Blir en utelukker som far så betyr det at det er en annen som er far til barnet, eller at du som kandidat har prøvd å fuske med blodprøven ved å sende dobbeltgjengeren sin  som jeg antar blir vanskelig 

Anonymkode: 36f48...c04

• Liker 4
Skrevet

DNA-tester gjennom NAV krever legitimert oppmøte hos lege, som mor til barnet mitt måtte jeg også vise legitimasjon, til tross for at legesenteret kjenner meg godt. Jeg tror ikke at noen leger i Norge vil gjøre seg kriminell med å hjelpe en mann å jukse.

Anonymkode: 23a1e...57b

• Liker 6
Skrevet

Det jeg mener er om prøven er tatt hos lege men likevel falsk. Kan man dra kreve ny?

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet
Nextgenguy skrev (Akkurat nå):

Det jeg mener er om prøven er tatt hos lege men likevel falsk. Kan man dra kreve ny?

Hvordan kan du hevde at prøven er falsk ? 
Vet du at det er blitt tatt prøve av feil person ? 
Jeg vil anta at mor vil måtte kreve ny test av aktuell far om det er kun han som kan være faren. 
Det kan være feil på prøven eller en må ta en ny for å få riktig svar. 
Jeg hadde aldri i verden gitt meg hvis jeg visste at exen var far til barnet mitt 

Anonymkode: 36f48...c04

• Liker 1
Skrevet

Er det samme person som sitter og lager tråd sett fra 2 sider av samme sak for å se hva folk sier eller? 

Anonymkode: a8720...7ff

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...