Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer liker å "synge". Daglig i opptil timesvis. Men det er noe forjævlig falskt! Hvordan skal jeg få henne til å innse at talentet ikke er som hun tror uten å såre? Hun har andre virkelige talenter hun heller burde dyrke. Jeg har ikke tenkt å dra, men det begynner å røyne på.

Anonymkode: bbcc1...b30

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslå idol! 

Anonymkode: e18ff...725

• Liker 2
Skrevet

Talentiaden 🙂

• Liker 1
Skrevet

Er det noen andre fulle folk eller barn, som kan fortelle henne det?  Jeg prøvde å fortelle eksen en del ting om hennes orden og oppførsel, men da den yngste sønnen helt ufiltrert sa de samme tingene, så begynte hun å ta det til seg. 

Anonymkode: f2810...e60

Skrevet

Lett. Det finnes apper en kan sjekke hvordan man ligger an renhetsmessig. Folk får sjokk og holder kjeft for alltid-

Anonymkode: 913fa...4e5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Samboer liker å "synge". Daglig i opptil timesvis. Men det er noe forjævlig falskt! Hvordan skal jeg få henne til å innse at talentet ikke er som hun tror uten å såre? Hun har andre virkelige talenter hun heller burde dyrke. Jeg har ikke tenkt å dra, men det begynner å røyne på.

Anonymkode: bbcc1...b30

Hva er problemet? At hun synger, og du synes det er plagsomt, eller at hun tror hun har talent? Om det er at hun synger, som tydeligvis er en glede for henne, bør du unne henne det. Dersom det er fordi hun tror hun har talent, så bør du kanskje dempe det ned. 

Anonymkode: bd992...81c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lett. Det finnes apper en kan sjekke hvordan man ligger an renhetsmessig. Folk får sjokk og holder kjeft for alltid-

Anonymkode: 913fa...4e5

Hva heter appen(e)? 😊

Anonymkode: 87f94...4c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva heter appen(e)? 😊

Anonymkode: 87f94...4c5

Det var ikke jeg som foreslo apper, men det er noen forslag her: https://www.vg.no/annonsorinnhold/smart/komplett/485-smarte-apper-for-sangentusiasten

Ellers så tenker jeg det kunne være en idé å oppmuntre henne til å synge for venner og familie. Gjerne karaoke også. Det høres for jævlig ut når det er falskt.

• Liker 1
Skrevet

Forresten så kan du også oppmuntre henne til å gjøre det hun har talent for. «Du burde … for du er enda flinkere til det enn du er å synge».

• Liker 1
Skrevet

Nå er det ingen hemmelighet att jeg høres ut som ei tonedøv kråke (det gjør for øvrige nesten hele slekta også)- Får ofte en "takk, det holder att de synger på radioen" fra gubben når han har fått nok. Kan ikke si att jeg tar det personlig da jeg har vært klar over dette siden barneskolen- men skulle ønske att det hørtes bedre ut ja. Nå er ikke han den mest tålmodige når det kommer til mine melodiøse utskeielser så jeg kommer sjelden lengre enn 30 sekund 🤣🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...