AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Del Skrevet 21. januar 2022 Hei hei, Håper jeg kan få hjelp fra dere smarte hoder! I brevet jeg har fått av klinikken for fryseforsøk står det man skal helst bruke eggløsningstest Clearblue enkel. Men jeg finner det ikke noen steder, og får inntrykk det ikke eksisterer lenger? Prøvde lete på Clearblue sine sider og alle apotek nå… jeg har bare funnet den som gir de to mest sannsynlige dagene 😕 og den finnes i fx 10 pack. Noen som vet? Anonymkode: a8d32...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei hei, Håper jeg kan få hjelp fra dere smarte hoder! I brevet jeg har fått av klinikken for fryseforsøk står det man skal helst bruke eggløsningstest Clearblue enkel. Men jeg finner det ikke noen steder, og får inntrykk det ikke eksisterer lenger? Prøvde lete på Clearblue sine sider og alle apotek nå… jeg har bare funnet den som gir de to mest sannsynlige dagene 😕 og den finnes i fx 10 pack. Noen som vet? Anonymkode: a8d32...29c Mener du den som skal ha fast smiley og ikke blinkende? De finner hvertfall 😊 men jeg har erfaring med at de viser fast smiley før den egentlig er helt positiv, når jeg tar ut staven og ser og sammenligner med babyplan el test. De viser positiv når den ikke helt er det, skjer hver syklus hos meg. 🤷♀️ Anonymkode: 72694...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener du den som skal ha fast smiley og ikke blinkende? De finner hvertfall 😊 men jeg har erfaring med at de viser fast smiley før den egentlig er helt positiv, når jeg tar ut staven og ser og sammenligner med babyplan el test. De viser positiv når den ikke helt er det, skjer hver syklus hos meg. 🤷♀️ Anonymkode: 72694...91c Vet du hva de heter? Jeg vet ikke hvorfor de skal ha den, eller om den er fast smiley, men jeg finner ingenting som matcher beskrivelsen, eller så er jeg veldig dum 😅 og jeg trodde dette skulle være enkelt, skulle kjøpe testene idag, og klinikken er stengt nå til mandagen. Skal teste fra søndag. Anonymkode: a8d32...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #4 Del Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vet du hva de heter? Jeg vet ikke hvorfor de skal ha den, eller om den er fast smiley, men jeg finner ingenting som matcher beskrivelsen, eller så er jeg veldig dum 😅 og jeg trodde dette skulle være enkelt, skulle kjøpe testene idag, og klinikken er stengt nå til mandagen. Skal teste fra søndag. Anonymkode: a8d32...29c Det er denne jeg mener at det er de mener, er denne jeg også har fått beskjed om å teste med ved innsett👍🏻 Selger de på apoteket, husk at den skal være rosa og ikke den som er akkurat lik bare i lille, for sen dår su med flere fertile dager og at smileyen blinken. Mens denne rosae er en fast smiley på i 1-2 dager 😊 husk å ta ut staveb og se at streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken da jeg synes den har en tendens tilnå få smiley selc om testen ikke er helt positiv 😊https://www.billige-tester.no/egglosningstest/digital-egglosningstest/clearblue-digital-egglosningstest/?gclid=CjwKCAiA866PBhAYEiwANkIneBF90tUCzSGSuG9YQpB2QWVu3M3ETO0olFyRarZDzbtm0scNvYP1YRoCzEoQAvD_BwE Anonymkode: 72694...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #5 Del Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er denne jeg mener at det er de mener, er denne jeg også har fått beskjed om å teste med ved innsett👍🏻 Selger de på apoteket, husk at den skal være rosa og ikke den som er akkurat lik bare i lille, for sen dår su med flere fertile dager og at smileyen blinken. Mens denne rosae er en fast smiley på i 1-2 dager 😊 husk å ta ut staveb og se at streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken da jeg synes den har en tendens tilnå få smiley selc om testen ikke er helt positiv 😊https://www.billige-tester.no/egglosningstest/digital-egglosningstest/clearblue-digital-egglosningstest/?gclid=CjwKCAiA866PBhAYEiwANkIneBF90tUCzSGSuG9YQpB2QWVu3M3ETO0olFyRarZDzbtm0scNvYP1YRoCzEoQAvD_BwE Anonymkode: 72694...91c Takk. Det er denne jeg har hjemme! Men ble forvirret for den er ikke enkel, men finnes bare i 10 pack. Krysser fingrene. Igjen takk Anonymkode: a8d32...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå