AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Tips til behagelige ammebher med god støtte, for oss med forholdsvis store bryst? Jeg er gravid nå og de vanlige BH-ene mine er blitt for små, og jeg merker jeg sliter med spile-bh nå😩 Anonymkode: 32218...611
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Jeg har ingen modeller å anbefale enda (tidlig gravid selv, men har ikke kjøpt inn), men jeg har store bryster fra før og pleier å handle på enten Change (fysisk butikk) eller Bravissimo (engelsk nettbutikk). Begge to har godt utvalg i alle slags størrelser, og fine amme-bher. Jeg er spesielt fornøyd med Bravissimo, de har masse fint. Anonymkode: 120d3...1b6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 Elomi Molly ❤️ Bare litt bitter over at jeg først fant den etter at jeg hadde født, hadde vært god å ha i svangerskapet og! I svangerskapet brukte jeg stort sett mine vanlige bher men kjøpte med (mye) større cup. Gikk mye i Fantasie sine (særlig https://cdon.no/klar/fantasie-bh-smoothing-moulded-balcony-bra-p-74062685) Molly har spiler, men behagelige bhen jeg noensinne har hatt. "Vanlige"ammebher uten spiler ga meg mastitt etter mastitt, ikke en eneste etter at jeg tok denne i bruk! God kvalitet er det også, holder seg godt. Men bruk stor nok cup Anonymkode: 3a89c...340
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 Jeg brukte et par forskjellige typer fra Cubus. Helt vanlige, spileløse BH-er. Man får ikke tatt ut én og én pupp, men, men genseren kan henge over den andre puppen og dekke på den måten, hvis man tenker å amme foran andre enn partneren. Jeg har enda større bryster enn deg og slet med å finne amme-BHer som hadde stor nok cup og ikke ble for store rundt ryggen (jeg er slank). Derfor ble "vanlig" spileløs BH løsningen. Anonymkode: 4151e...170
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 Lindex sine. Veldig fine på og lette å klikke av og på med riktig høyde på klipsene. Liker ikke når de klipsene sitter langt oppå skuldrene. Så er di veldig behagelige med brede stropper. Anonymkode: 709da...972
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 Bravado seamless https://www.ammebutikken.no/products/bravado-bodysilk-seamless-amme-bh-s-xxl har D-cup og min erfaring er at man bør betale litt for å få en god bh! Denne er fantastisk Anonymkode: 6f06c...45f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #7 Skrevet 21. januar 2022 Jeg hadde DD før jeg vle gravid, og var godt fornøyd med amme-bh fra Change (som.ble enda litt større enn DD...). Hadde også noen billige spileløse fra Lindex, men de støtter null og sitter dårlig. Samtidig praktisk da jeg lakk veldig mye i starten, og prioriterte ikke å kjøpe mange amme-bher til hundrevis av kroner pr bh. Anbefaler uansett å prøve først. Anonymkode: 5c8af...993
Amatariel Skrevet 21. januar 2022 #8 Skrevet 21. januar 2022 Lette lenge etter BH'er til store bryst, og fant endelig disse som jeg elsker. https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/bh/amningsbh/amme-bh-2-pk/192401/
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #9 Skrevet 21. januar 2022 Som andre har nevnt: Change! Prøvde selv ammebh derfra, dessverre var den for liten for meg, og de hadde ikke større. Vær glad for at du har "kun" D/DD, og ikke må opp i L og M (!!!) i hvertfall Anonymkode: 4fafe...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå