Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til behagelige ammebher med god støtte, for oss med forholdsvis store bryst? Jeg er gravid nå og de vanlige BH-ene mine er blitt for små, og jeg merker jeg sliter med spile-bh nå😩

Anonymkode: 32218...611

Skrevet

Jeg har ingen modeller å anbefale enda (tidlig gravid selv, men har ikke kjøpt inn), men jeg har store bryster fra før og pleier å handle på enten Change (fysisk butikk) eller Bravissimo (engelsk nettbutikk). Begge to har godt utvalg i alle slags størrelser, og fine amme-bher. Jeg er spesielt fornøyd med Bravissimo, de har masse fint. 

Anonymkode: 120d3...1b6

Skrevet

Elomi Molly ❤️ Bare litt bitter over at jeg først fant den etter at jeg hadde født, hadde vært god å ha i svangerskapet og! I svangerskapet brukte jeg stort sett mine vanlige bher men kjøpte med (mye) større cup. Gikk mye i Fantasie sine (særlig https://cdon.no/klar/fantasie-bh-smoothing-moulded-balcony-bra-p-74062685)

Molly har spiler, men behagelige bhen jeg noensinne har hatt. "Vanlige"ammebher uten spiler ga meg mastitt etter mastitt, ikke en eneste etter at jeg tok denne i bruk! God kvalitet er det også, holder seg godt. Men bruk stor nok cup :)

Anonymkode: 3a89c...340

Skrevet

Jeg brukte et par forskjellige typer fra Cubus. Helt vanlige, spileløse BH-er. Man får ikke tatt ut én og én pupp, men, men genseren kan henge over den andre puppen og dekke på den måten, hvis man tenker å amme foran andre enn partneren.  Jeg har enda større bryster enn deg og slet med å finne amme-BHer som hadde stor nok cup og ikke ble for store rundt ryggen (jeg er slank). Derfor ble "vanlig" spileløs BH løsningen. 

Anonymkode: 4151e...170

Skrevet

Lindex sine. Veldig fine på og lette å klikke av og på med riktig høyde på klipsene. Liker ikke når de klipsene sitter langt oppå skuldrene. Så er di veldig behagelige med brede stropper. 

Anonymkode: 709da...972

Skrevet

Jeg hadde DD før jeg vle gravid, og var godt fornøyd med amme-bh fra Change (som.ble enda litt større enn DD...). Hadde også noen billige spileløse fra Lindex, men de støtter null og sitter dårlig. Samtidig praktisk da jeg lakk veldig mye i starten, og prioriterte ikke å kjøpe mange amme-bher til hundrevis av kroner pr bh.

Anbefaler uansett å prøve først.

Anonymkode: 5c8af...993

Skrevet

Som andre har nevnt: Change! Prøvde selv ammebh derfra, dessverre var den for liten for meg, og de hadde ikke større. Vær glad for at du har "kun" D/DD, og ikke må opp i L og M (!!!) i hvertfall 

Anonymkode: 4fafe...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...