AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Jeg er nødt til å bruke advokat til en sak og lurer på om jeg kan få fri rettshjelp. Vanlig lønn er selvfølgelig inntekt Overgangsstønad Utvidet barnebidrag Bidrag fra far Om det er bare vanlig lønn som telles så er jeg innenfor fri rettshjelp. Om jeg ikke kan få fri rettshjelp, er det da en eller annen måte å iallefall få noe billigere advokathjelp? Anonymkode: 82d0e...102
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Det er all skattbar inntekt som teller. Overgangsstønad = skattbar inntekt og telles med Barnebidrag = ikke skattbar inntekt Bidrag fra far = kommer an på om det regnes som barnebidrag eller underholdningsbidrag - det viktige er om du skatter av det eller ikke. Anonymkode: 83525...444
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er all skattbar inntekt som teller. Overgangsstønad = skattbar inntekt og telles med Barnebidrag = ikke skattbar inntekt Bidrag fra far = kommer an på om det regnes som barnebidrag eller underholdningsbidrag - det viktige er om du skatter av det eller ikke. Anonymkode: 83525...444 Da skjønner jeg. Tusen takk 😊 Anonymkode: 82d0e...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå