Gå til innhold

Han var utro og hun kom hjem mens vi koste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var med en kollega hjem i pausen for kos og idet han har tatt av meg klærne og ligger og koser med puppene mine kommer kona hjem. Han lå der med den stå kuken og koste seg med mine digre jur, var dødskåt og så ble alt ødelagt. 

Pleier å ri han på kontoret hver dag 😁

Anonymkode: c3411...40c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er mann. Godt gjort. 

Anonymkode: 5ddc8...f43

• Liker 28
Skrevet

Dårligste forsøk på trolling på lenge! Sorry. 

Anonymkode: 12ecb...ad4

• Liker 17
Skrevet

Det har faktisk skjedd meg. Han sa det var slutt, men tydeligvis ikke. Var en grusom opplevelse. Stakkar dame 

Anonymkode: 4aafa...df9

• Liker 2
Skrevet

Fint med en mann som ikke skjemmes av brystene sine.

https://www.sitcomsonline.com/photopost/data/615/18061frankbro.jpg

• Liker 13
Skrevet

Mhm 🙄

Anonymkode: 5aab2...013

• Liker 2
Skrevet

Gikk det for deg nå, som du fikk delt fantasien din? 

Anonymkode: 1aac8...92c

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det har faktisk skjedd meg. Han sa det var slutt, men tydeligvis ikke. Var en grusom opplevelse. Stakkar dame 

Anonymkode: 4aafa...df9

Ingen sympati med elskerinner, men i ditt tilfelle får jeg ordentlig vondt av deg. Det må være grusomt å plutselig bli involvert i en utroskapssak helt intetanende.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Var med en kollega hjem i pausen for kos og idet han har tatt av meg klærne og ligger og koser med puppene mine kommer kona hjem. Han lå der med den stå kuken og koste seg med mine digre jur, var dødskåt og så ble alt ødelagt. 

Pleier å ri han på kontoret hver dag 😁

Anonymkode: c3411...40c

Denne formen for trolling behersker du for dårlig. Prøv en annen metode. https://jaktogfiske.njff.no/fiske/2019/01/kom-i-gang-med-trolling

• Liker 4
Skrevet

Ingen dame sier «digre jura mine» 😂😂

Anonymkode: ebc90...e90

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ingen dame sier «digre jura mine» 😂😂

Anonymkode: ebc90...e90

Joda, sikkert stemødre 😜 når vi snakker om typisk trollståd på kg

Anonymkode: 0a228...402

• Liker 2
Gjest Hottentått
Skrevet

Du vet du kan skrive inn erotiske noveller på kondomeriet sin side? Mye bedre å dele fantasien din der enn å trolle her 😁

Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
Hottentått skrev (34 minutter siden):

Du vet du kan skrive inn erotiske noveller på kondomeriet sin side? Mye bedre å dele fantasien din der enn å trolle her 😁

Tror ikke vedkommende går igjennom nåløyet hva språkoppbygging og komposisjon gjelder. Dette var tynt. Ng + på ungdomsskolenivå.  Trenger både støttelærer i norsk og rådgivertjeneste. 

Jeg skrev faktisk en erotisk novelle på nynorsk på gymnaset da jeg hadde en crush på læren . Fikk 5 + . Så kleint 🤣🤪 Tvetydig som bare det, aldri direkte, - mer likt Hamsun og " Pan" som var greia mi dengang 🙈😎 Prøv det TS. Gjør under for ordforråd og billedlig fantasi. 

Endret av Skogsalv
Gjest Hottentått
Skrevet
Skogsalv skrev (35 minutter siden):

Tror ikke vedkommende går igjennom nåløyet hva språkoppbygging og komposisjon gjelder. Dette var tynt. Ng + på ungdomsskolenivå.  Trenger både støttelærer i norsk og rådgivertjeneste. 

Jeg skrev faktisk en erotisk novelle på nynorsk på gymnaset da jeg hadde en crush på læren . Fikk 5 + . Så kleint 🤣🤪 Tvetydig som bare det, aldri direkte, - mer likt Hamsun og " Pan" som var greia mi dengang 🙈😎 Prøv det TS. Gjør under for ordforråd og billedlig fantasi. 

Det er sant! Godt poeng 😅

Hahahaha, kanskje han ble i godt humør da han leste novellen din 😏🤣

Gjest Warrior
Skrevet

Huff. Kjipt når folk ikke kan si i fra at de er i et forhold/er gift fra før. Det er så dårlig gjort. Skjønner ikke hvorfor noen må være så kald mot den de elsker. 

Skrevet
Warrior skrev (41 minutter siden):

Huff. Kjipt når folk ikke kan si i fra at de er i et forhold/er gift fra før. Det er så dårlig gjort. Skjønner ikke hvorfor noen må være så kald mot den de elsker. 

En de «elsker» du mener tidsfordrivet deres, plan b om det nye spennene ikke fugerer, lista er lang, men deres elskede er det nok IKKE!

Anonymkode: 0a228...402

Gjest Skogsalv
Skrevet
Hottentått skrev (51 minutter siden):

Det er sant! Godt poeng 😅

Hahahaha, kanskje han ble i godt humør da han leste novellen din 😏🤣

Who knows.  🙈 Han tok det med fatning og uttalte aldri et feil ord .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...