AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Var med en kollega hjem i pausen for kos og idet han har tatt av meg klærne og ligger og koser med puppene mine kommer kona hjem. Han lå der med den stå kuken og koste seg med mine digre jur, var dødskåt og så ble alt ødelagt. Pleier å ri han på kontoret hver dag 😁 Anonymkode: c3411...40c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Du er mann. Godt gjort. Anonymkode: 5ddc8...f43 28
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 Dårligste forsøk på trolling på lenge! Sorry. Anonymkode: 12ecb...ad4 17
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 Det har faktisk skjedd meg. Han sa det var slutt, men tydeligvis ikke. Var en grusom opplevelse. Stakkar dame Anonymkode: 4aafa...df9 2
Nymerïa Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 Fint med en mann som ikke skjemmes av brystene sine. 13
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #7 Skrevet 21. januar 2022 Gikk det for deg nå, som du fikk delt fantasien din? Anonymkode: 1aac8...92c 5
Silva Pluvialis Skrevet 21. januar 2022 #8 Skrevet 21. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har faktisk skjedd meg. Han sa det var slutt, men tydeligvis ikke. Var en grusom opplevelse. Stakkar dame Anonymkode: 4aafa...df9 Ingen sympati med elskerinner, men i ditt tilfelle får jeg ordentlig vondt av deg. Det må være grusomt å plutselig bli involvert i en utroskapssak helt intetanende. Endret 21. januar 2022 av Gjenferdet 2
Påkrevd Skrevet 21. januar 2022 #9 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Var med en kollega hjem i pausen for kos og idet han har tatt av meg klærne og ligger og koser med puppene mine kommer kona hjem. Han lå der med den stå kuken og koste seg med mine digre jur, var dødskåt og så ble alt ødelagt. Pleier å ri han på kontoret hver dag 😁 Anonymkode: c3411...40c Denne formen for trolling behersker du for dårlig. Prøv en annen metode. https://jaktogfiske.njff.no/fiske/2019/01/kom-i-gang-med-trolling 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #10 Skrevet 21. januar 2022 Ingen dame sier «digre jura mine» 😂😂 Anonymkode: ebc90...e90 8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #11 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen dame sier «digre jura mine» 😂😂 Anonymkode: ebc90...e90 Joda, sikkert stemødre 😜 når vi snakker om typisk trollståd på kg Anonymkode: 0a228...402 2
Gjest Hottentått Skrevet 21. januar 2022 #12 Skrevet 21. januar 2022 Du vet du kan skrive inn erotiske noveller på kondomeriet sin side? Mye bedre å dele fantasien din der enn å trolle her 😁
Gjest Skogsalv Skrevet 21. januar 2022 #13 Skrevet 21. januar 2022 (endret) Hottentått skrev (34 minutter siden): Du vet du kan skrive inn erotiske noveller på kondomeriet sin side? Mye bedre å dele fantasien din der enn å trolle her 😁 Tror ikke vedkommende går igjennom nåløyet hva språkoppbygging og komposisjon gjelder. Dette var tynt. Ng + på ungdomsskolenivå. Trenger både støttelærer i norsk og rådgivertjeneste. Jeg skrev faktisk en erotisk novelle på nynorsk på gymnaset da jeg hadde en crush på læren . Fikk 5 + . Så kleint 🤣🤪 Tvetydig som bare det, aldri direkte, - mer likt Hamsun og " Pan" som var greia mi dengang 🙈😎 Prøv det TS. Gjør under for ordforråd og billedlig fantasi. Endret 21. januar 2022 av Skogsalv
Gjest Hottentått Skrevet 21. januar 2022 #14 Skrevet 21. januar 2022 Skogsalv skrev (35 minutter siden): Tror ikke vedkommende går igjennom nåløyet hva språkoppbygging og komposisjon gjelder. Dette var tynt. Ng + på ungdomsskolenivå. Trenger både støttelærer i norsk og rådgivertjeneste. Jeg skrev faktisk en erotisk novelle på nynorsk på gymnaset da jeg hadde en crush på læren . Fikk 5 + . Så kleint 🤣🤪 Tvetydig som bare det, aldri direkte, - mer likt Hamsun og " Pan" som var greia mi dengang 🙈😎 Prøv det TS. Gjør under for ordforråd og billedlig fantasi. Det er sant! Godt poeng 😅 Hahahaha, kanskje han ble i godt humør da han leste novellen din 😏🤣
Gjest Warrior Skrevet 21. januar 2022 #15 Skrevet 21. januar 2022 Huff. Kjipt når folk ikke kan si i fra at de er i et forhold/er gift fra før. Det er så dårlig gjort. Skjønner ikke hvorfor noen må være så kald mot den de elsker.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #16 Skrevet 21. januar 2022 Warrior skrev (41 minutter siden): Huff. Kjipt når folk ikke kan si i fra at de er i et forhold/er gift fra før. Det er så dårlig gjort. Skjønner ikke hvorfor noen må være så kald mot den de elsker. En de «elsker» du mener tidsfordrivet deres, plan b om det nye spennene ikke fugerer, lista er lang, men deres elskede er det nok IKKE! Anonymkode: 0a228...402
Gjest Skogsalv Skrevet 21. januar 2022 #17 Skrevet 21. januar 2022 Hottentått skrev (51 minutter siden): Det er sant! Godt poeng 😅 Hahahaha, kanskje han ble i godt humør da han leste novellen din 😏🤣 Who knows. 🙈 Han tok det med fatning og uttalte aldri et feil ord .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå