AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Hei, jeg bestilte for 2 uker siden noe fra denne butikken. I dag kom varene, fine produkt. Men aner ikke hvordan jeg skal betale? Valgte faktura, og fikk ved bestilling beskjed om at betalingen foregikk via noe som heter Qliro (?). For et par dager siden fikk jeg en SMS fra Qliro om at jeg har en ny faktura med forfall om en uke. Det er ingen lenke eller annen info i meldinga. På følgeseddel står det heller ingen betalingsinfo, det står bare at det nå er svenske Nordea som har overtatt fordringen til Qliro. Når jeg bestilte fikk jeg beskjed om at jeg skulle få ordebekreftelse på e-post; dette har jeg ikke mottatt (ja har sjekka søppelpost). Hva er dette for noe? Anonymkode: cd652...508
SmuleSMitt Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 https://www.qliro.com/nb-no/logginn Du logger inn via eposten du registrerte bestillingen din på. Så legger du inn eposten på qliro.com, og får tilsendt en lenke som du klikker på for å komme deg inn på siden din på Qliro, der ligger fakturaen din.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 SmuleSMitt skrev (1 time siden): https://www.qliro.com/nb-no/logginn Du logger inn via eposten du registrerte bestillingen din på. Så legger du inn eposten på qliro.com, og får tilsendt en lenke som du klikker på for å komme deg inn på siden din på Qliro, der ligger fakturaen din. Tusen takk. Skal prøve. Tungvindt opplegg da! Anonymkode: cd652...508
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk. Skal prøve. Tungvindt opplegg da! Anonymkode: cd652...508 Fungerte ikke. Sto at jeg skulle få Mail, noe som ikke skjedde. Fikk jo som sagt ikke ordrebekreftelse heller. Ser at det står et telefonnr der, får ringe de! Takk uansett. 😇 Anonymkode: cd652...508
SmuleSMitt Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Fungerte ikke. Sto at jeg skulle få Mail, noe som ikke skjedde. Fikk jo som sagt ikke ordrebekreftelse heller. Ser at det står et telefonnr der, får ringe de! Takk uansett. 😇 Anonymkode: cd652...508 Så dumt Synes selv at Qliro er en tungvinn betalingsløsning. Men rart at du ikke har fått verken ordrebekreftelse på epost eller faktura i postkassa. Best å ringe eller sende epost til kundeservice da. Burde kanskje kontakte Nordic feel også, for å få ordrenummeret. Håper det løser seg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå