Mozart73 Skrevet 21. januar 2022 #1 Del Skrevet 21. januar 2022 Jeg jobber i bhg, og vi har mye smitte om dagen. Datter har smitte I klassen, hun fikk neg hurtigtest mandag og neg pcr test tatt mandag, svar torsdag denne uka. Jeg har testet meg 3.hver dag med hjemmetest siden midten av desember siden det er så høyt smittetryll. Fortsatt neg tester. Har ingen symptomer. Var syk med bihulebetennelse, hoste, vond hals 3 uker i november(ikke alt pp en gang). Fikk neg hurtigtester og neg pcr I november også. Har hørt at gjennomgått covid gir pos hurtigtester i flere mnd. Regner med at alle skal få korona, men kan jeg stå i mot så lenge da? Barn på min avd er smittet, kollegaer av meg er smittet......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 21. januar 2022 #2 Del Skrevet 21. januar 2022 Ja. Mange har antakelig vært smittet uten å vite det. Vi opplevde mange negative tester (også pcr) da vi faktisk var smittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 21. januar 2022 #3 Del Skrevet 21. januar 2022 Klart du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg