AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Del Skrevet 21. januar 2022 Ble nettopp (starten av desember) kunde hos telenor tv/internett. Trodde det skulle bli et enkelt og ukomplisert opplegg. De sendte modem og jeg fikk tilbud om å leie ruter (wifi), har heldigvis ruter fra før så slipper den ekstra månedsutgiften på den. Så var det tv, her vil de helst at alle kunder leier en T-we boks til 100 kr/mnd slik at de tjener ekstra penger på å ha deg som kunde. Syntes det holdt i massevis å betale den summen de hadde reklamert at abonemanget kostet i måneden. Her var det heller ikke mulig å kjøpe t-we boksen for et engangsbeløp, kun leie. Okey fant så ut at de har en T-we app hvor du kan se på kanalene i abonemanget ditt. Lastet ned appen men nei den lar seg bruke. Ringte kundeservise, her viser det seg at du må ha en T-we boks knyttet opp mot abonemanget for å kunne bruke appen... var tydeligvis mulig å bruke appen viss du hadde en av de gamle dekoderne til telenor hvor du kunne registrere boksen opp mot abonemanget ditt. Virkelig vanskelig opplegg de har ordnet til. - Syns telenor enten får legge inn t-we boksen i abonemanget ditt og heller oppjustere prisen på abonemang de selger så folk ser hva de faktisk må betale. - Gjøre det slik at du kan bruke T-we appen uten at du må leie en T-we boks. - Eller i det minste la folk få muligheten til å kjøpe boksen for et engangsbeløp, jeg virkelig hater å leie ting. Forstår greia fra et bedrifts perspektiv, jo mer penger vi kan tyne fra kundene jo bedre. Men syns telenor er noen sleipe blodigler... Anonymkode: ad607...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 21. januar 2022 #2 Del Skrevet 21. januar 2022 Du trenger jo ikke leie T-we boks. Funker fint på f eks apple tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Del Skrevet 21. januar 2022 T-we er søppel. Kun Internett og Apple TV er en million ganger bedre. Anonymkode: a896c...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Del Skrevet 21. januar 2022 trøndermann38 skrev (39 minutter siden): Du trenger jo ikke leie T-we boks. Funker fint på f eks apple tv Har en apple tv boks, men t-we appen funker ikke får beskjed ingen abonemang. Og ifølge telenor trenger jeg en dekoder fra dem med et regnr + kort enten t-we boks eller en gamlere knyttet opp mot kontoen min for at abonemanget mitt skal starte å fungere. Er ikke så enkelt som du skal ha det til. Anonymkode: ad607...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 21. januar 2022 #5 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har en apple tv boks, men t-we appen funker ikke får beskjed ingen abonemang. Og ifølge telenor trenger jeg en dekoder fra dem med et regnr + kort enten t-we boks eller en gamlere knyttet opp mot kontoen min for at abonemanget mitt skal starte å fungere. Er ikke så enkelt som du skal ha det til. Anonymkode: ad607...adb Jo, om det er 4 gen eller nyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Del Skrevet 21. januar 2022 Telenor leverer på ingen måte et godt nok tilbud til de blodprisene de tar. Jeg har virkelig aldri vært fornøyd med Telenor. Anonymkode: 05724...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #7 Del Skrevet 21. januar 2022 trøndermann38 skrev (16 minutter siden): Jo, om det er 4 gen eller nyere. Og hvor får man kjøpt 4 gen? Kjøpte apple tv boks på elkjøp for 1 uke siden for 2000. Ser ut som det er kun applehuset som selger 4gen og de er tydeligvis utsolgt atpåtil. Anonymkode: ad607...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 21. januar 2022 #8 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hvor får man kjøpt 4 gen? Kjøpte apple tv boks på elkjøp for 1 uke siden for 2000. Ser ut som det er kun applehuset som selger 4gen og de er tydeligvis utsolgt atpåtil. Anonymkode: ad607...adb Du får ikke kjøpt de eldre ny lenger så er nok 5 gen eller 6 gen du har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #9 Del Skrevet 21. januar 2022 trøndermann38 skrev (9 minutter siden): Du får ikke kjøpt de eldre ny lenger så er nok 5 gen eller 6 gen du har kjøpt Mulig, men er fremdeles slik at T-we appen ikke vil la seg registrere på apple boksen av den grunnen telenor oppga til meg. Anonymkode: ad607...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 21. januar 2022 #10 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig, men er fremdeles slik at T-we appen ikke vil la seg registrere på apple boksen av den grunnen telenor oppga til meg. Anonymkode: ad607...adb Hadde ingen problemer her bare fulgte instruksene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå