Gå til innhold

Hvordan teller dere antall sexpartnere? Kun de dere har hatt penetrering med eller også oralsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan andre teller sexpartnere. Hvordan definerer dere det for at det skal ha vært en sexpartner?

Teller dere med de som dere kun har hatt penetrering med, eller tar dere også med de som dere har hatt oralsex med?

Anonymkode: c0e51...bc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis har jeg ikke blitt utsatt for oralsex uten penetrerende sex. Det hadde gjort vondt langt inn i aspargesen å få rotet til statistikken på den måten.

Derimot har jeg et tilfelle av gjensidig onani som ikke førte til noe mer...den er litt tricky å plassere. Kanskje det teller som null komma to sexpartnere? 😄

• Liker 2
Skrevet

Jeg teller ikke. 

Anonymkode: 2b8d8...b13

• Liker 1
Skrevet

Jeg teller heller ikke, men lurer på dette! Fordi veldig ofte går jeg ikke all the way med folk, så aner ikke hvordan statistikken min ser ut egentlig. Pluss at den består av begge kjønn.. 

Anonymkode: 2927b...a0c

Skrevet

Teller ikke oralsex, men det har bare skjedd en gang utenom sex, så det hadde ikke forandret tallet veldig uansett.

Anonymkode: 2a37d...62a

• Liker 1
Skrevet
blaffen skrev (7 timer siden):

Heldigvis har jeg ikke blitt utsatt for oralsex uten penetrerende sex. Det hadde gjort vondt langt inn i aspargesen å få rotet til statistikken på den måten.

Derimot har jeg et tilfelle av gjensidig onani som ikke førte til noe mer...den er litt tricky å plassere. Kanskje det teller som null komma to sexpartnere? 😄

Jeg er ca. 50 årig incel og regner onani på meg uten noe mer, fra en dame som et "treff".

Jeg skjønner at det kan ødelegge statistikken en del, men slik regner jeg. Sikkert til stor frustrasjon for snill giver som ikke blir tilfredstilt på "sin" måte 

Anonymkode: c2a43...e09

Skrevet

Oj, det burde eg ha tenkt på! For då har eg 4 fleire partnarar, kraftig auke frå mine 2 "skikkelige".... Det skjedde jo før eg var 18, men likevel😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er ca. 50 årig incel og regner onani på meg uten noe mer, fra en dame som et "treff".

Jeg skjønner at det kan ødelegge statistikken en del, men slik regner jeg. Sikkert til stor frustrasjon for snill giver som ikke blir tilfredstilt på "sin" måte 

Anonymkode: c2a43...e09

Hvorfor tilfredsstiller du ikke tilbake da? 

Anonymkode: 2927b...a0c

• Liker 1
Skrevet

Forstår ikke grunnen for å telle

Skrevet

Sex er sex uansett hvordan man vrir og vender på det. Om det er full fuckfest i sengen en hel dag, eller om det kun dreier seg om en liten blowjob på byen. 

Anonymkode: a6b27...a6a

• Liker 6
Skrevet

Jeg teller ikke, og har ikke veldig mange. Men sjonglerer litt, og har perioder der jeg treffer en mer enn andre.

Skriver ned i kalenderen når vi har hatt seksuell kontakt. 

Anonymkode: 46c99...6f5

Skrevet

Jeg teller ikke med de jeg har betalt for. 

Anonymkode: e01ab...406

• Liker 1
Skrevet

Jeg teller normalt sett ikke antall, men mener jo at all seksuell kontakt med den hensikt å gi nytelse til seg selv/partner er sex, sånn i forhold til monogami og den slags. Er også bi/pan, så hvis jeg bare skulle telt med samleie hadde det jo sett litt fattig ut. Går du på Olafia-klinikken og sjekker deg spør jo de også om antall siste 6/12 mnd, og om dette inbefatter menn, kvinner og annet, så rent helsemessig teller det også.  

Anonymkode: 6c388...2dc

Skrevet

Fikk svar her inne en gang at selvsagt teller oralsex også, skulle ikke lyve på meg lavere antall..

Det er ikke tall jeg diskuterer med andre, men jeg tenker x+y, der x er med penetrasjon, og y er kun oralsex.

I løpet av de siste ukene har jeg til en på y-siden, så flyttet ham over til x-siden etter en uke. Så y kan krympe, det kan ikke x.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2022 den 16.57):

Lurer på hvordan andre teller sexpartnere. Hvordan definerer dere det for at det skal ha vært en sexpartner?

Teller dere med de som dere kun har hatt penetrering med, eller tar dere også med de som dere har hatt oralsex med?

Anonymkode: c0e51...bc8

Jeg teller ikke, men skulle jeg gjort det ville selvfølgelig enhver person jeg har brutt grensen til åpenbart seksuelle handlinger med måtte inkluderes.

Å f.eks holde en person du har hatt oralsex med utenfor, som om det "ikke teller" å bli slikket eller sugd, blir bare for dumt.

Hva hvis samleie ble avbrutt – var det heller ikke sex? Eller var det sex, fordi det var penis i vagina? Hva da med analsex? Er det ikke sex? Er penis i vagina eller analen sex, men i munnen er det ikke sex?

Penis i vagina er sex, men fingre i vagina er ikke sex?

Dette blir jo bare fjas.

• Liker 2
Skrevet

Mhm, enig med de som sier at det må telles mer enn piv. For min egen del har jeg for eksempel en mye mer skjellsettende opplevelse med en som fingret meg til orgasme, enn med en som kom etter to støt inni meg. Så urettferdig å telle med den siste, men ikke den første! :)

Anonymkode: 25737...984

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sex er sex uansett hvordan man vrir og vender på det. Om det er full fuckfest i sengen en hel dag, eller om det kun dreier seg om en liten blowjob på byen. 

Anonymkode: a6b27...a6a

Jeg er mer bekymret for en dame som har sugd 37 menn enn ei som har ligget med 37 menn for å si det slik.

• Liker 1
Skrevet
Chagall skrev (45 minutter siden):

Jeg er mer bekymret for en dame som har sugd 37 menn enn ei som har ligget med 37 menn for å si det slik.

Helt enig! Og jeg er dame. Har ligget med 33 menn, men sugd bare 7 av dem. 

Anonymkode: d4aa1...06b

Skrevet
51 minutter siden, Chagall said:

Hvorfor det? 

Anonymkode: 35ca0...94d

Skrevet

Teller ikke, og diskuterer ikke sexpartnere med noen heller. Så det er en fiktiv problemstilling sånn sett.

Det er kun én mann jeg har gitt blowjob til uten at det ble noe mer, da jeg var rundt 17. Jeg ville nok ikke tenkt på ham som en sexpartner, men det er nok også påvirket av at det er såpass lenge siden og en ellers ubetydelig relasjon. Utenom dette har jeg aldri hatt bare oralsex med noen - det har kun vært alt. 

Merker at dette også er kulturelt betinget. Jeg har en amerikansk venninne som har hatt oralsex med mange gutter ila. high school og college, uten penetrasjon (og ikke teller disse med). Jeg har også en irakisk venninne som har sagt at mange jenter fra hennes bakgrunn kan ha både oralsex og analsex med menn, men unngå penetrasjon for ikke å miste "jomfrudommen". Dette er helt bakvendt for meg - som kun har hatt analsex med én mann, og det er nå min forlovede - som synes det er hakket mer intimt. Men jeg ser at det har praktiske årsaker for noen.

Anonymkode: cfda8...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...