AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Hadde vært greit med et alternativ til denne bankbrikken. Anonymkode: b1b57...6ba
Ænema Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 nei, men mener å ha lest at telenor tar 1 kr pr innlogging om du har de som mobil operatør.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei Anonymkode: da39c...1d3 Glemte å si at noen mobiltilbydere tar betalt pr. innlogging. Jeg bruker Talkmore og betaler ingenting ved bruk. Anonymkode: da39c...1d3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 KrXs skrev (11 minutter siden): nei, men mener å ha lest at telenor tar 1 kr pr innlogging om du har de som mobil operatør. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Glemte å si at noen mobiltilbydere tar betalt pr. innlogging. Jeg bruker Talkmore og betaler ingenting ved bruk. Anonymkode: da39c...1d3 😮😮😮 Anonymkode: b1b57...6ba
Pachka Sigaret Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 (endret) Nei, men noen tar betalt for per. innlogging/identifisering gjennom BankID. Denne praksisen begynner å bli utdatert og veldig får gjør dette nå. Telenor er en av de få jeg kjenner til som fremdeles tar seg betalt for dette... Her er to eksempler: Telenor: https://www.telenor.no/privat/mobil/mobiltjenester/bankid/bankid-pa-mobil.html Priser for bruk av BankID på mobil Tjeneste: Pris Identifisering: 0,49,- Signering: 0,49,- Betaling med BankAxess på mobil: 0,49,- Månedspris: 0,- Telia: https://www.telia.no/sim-pin-puk/ Kostnader ved bruk av BankID Bruk av BankID på mobil i Norge koster 0,- for privatkunder. For bedriftskunder: 0,49 kr for hver gjennomførte autentisering. (Gjelder ikke abonnementet Telia Dobbel). I utlandet blir du belastet i henhold til ditt abonnement for de SMS-ene (som oftest 2-3 stk.) mobilen din sender til BankID-systemet. Endret 21. januar 2022 av Pachka Sigaret 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå