Gå til innhold

Gutter som bruker dildo..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drømmedame! :blomst:

Har ofte brukt både finger og buttplug , pluss tunge på kjærester :) Liker det :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men en den eneste måten for en mann å bruke dildo på, å putte den bak? Kan ikke gutter gjøre andre ting m dildo? F eks å holde en sånn vibrator inntil penis?

Anonym poster: c020ebec3b2b5d4b128202e5920b9d11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 25 som må si meg enig med flere her. Dette må være en såkalt metroseksuell greie. Jeg blir kvalm. Machomennenes tid er tydeligvis over. Æsj.

Anonym poster: 4a5e2b206168fb73cef7f411e38bf5a7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 25 som må si meg enig med flere her. Dette må være en såkalt metroseksuell greie. Jeg blir kvalm. Machomennenes tid er tydeligvis over. Æsj.

Da går typen din glipp av ting....

Her var det jeg som tok frem fingrene først, helt uskyldig. Han fikk den sterkeste orgasmen han hadde hatt, og siden ble en del av det.. :)

Anonym poster: 46e57a239f37326951d2baa320c45150

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

mannen min elsker det... en finger i rumpa syns han er helt herlig, han spør ofte etter 2 fingre også :D

Jeg har ikke noe i mot det, syns det var litt nasty i begynnelsen, men nå er jeg vandt med det.

Anonym poster: 112e0dd0f5b0b2c591ee57d551874028

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er langt fra å være en metroseksuell mann. Jeg tenner på tanken å bli tatt av en kvinne med dildo. Litt pga dominansen og litt pga at man får en sterkere orgasme. Å bli runket eller sugd samtidig som jeg blir pult er en stor fantasi. Håper at det er like digg i virkeligheten.

Anonym poster: 75eb3fc744c97bc5da9cbbea2003d371

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er en stor fantasi for meg også å bli pult av en kvinne. Hvordan bør man gå frem for å fortelle dette til dama ? Har mest lyst til at det bare skal skje..... vet forresten at hun er kinky nok til å syns det er greit....

Anonym poster: 75eb3fc744c97bc5da9cbbea2003d371

• Liker 2
  • 2 år senere...
Skrevet
Den 5.3.2013 at 21.02, AnonymBruker skrev:

Men en den eneste måten for en mann å bruke dildo på, å putte den bak? Kan ikke gutter gjøre andre ting m dildo? F eks å holde en sånn vibrator inntil penis?

Anonym poster: c020ebec3b2b5d4b128202e5920b9d11

Man kan gjøre mye det samme med penis som med klitoris. Mye glidemiddel og så en vibrator eller et massasjeapparat rundt om kring på hodet er kjempedeilig, eller langs/ under hodet/strengen. 

Har forresten prøvd litt anal alene med en buttplugg...det var ok. Ellers har kona brukt en på meg, det var ikke det store, tror jeg ikke slappet helt av... :)

Skrevet
Den 7.3.2013 at 1.47, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en metroseksuell greie. Helt vanlige folk har analsex, enten alene og / eller sammen med andre, Homser, lesber, bifile, hetro osv har anaslex...... machomenn også. Fordi man syns sex er deilig. 

Jeg tenker at du har et problem med seksualitet når du blir kvalm fordi noen liker noe som du ikke gjør. 

Skrevet

Synes ikke det er noe rart med dette og klarer ikke se sammenhengen med homofili. Homofile personer blir forelsket i personer av samme kjønn, og har sex på den måten som det passer å ha sex på i forhold til kroppens anatomi. Det har ikke noe med at det er homofilt å like å få prostata stimulert.

Skrevet

Er ikke dette egentlig en litt gammel tråd ?

Anonymkode: 6bda7...ee5

Skrevet

2 fingre eller dildo inn i rumpen på mannen min mens jeg suger han, og han kommer noe forferdelig.

Anonymkode: c934d...915

• Liker 2
Skrevet

Det finnes jo egne buttplugger for menn som er bedre for å komme til prostataen. 

Jeg har en wand vibrator som jeg bruker daglig på meg selv. Men det er jo på penishodet. 

Anonymkode: eacba...f01

• Liker 2
  • 2 år senere...
Gjest Dævendøtte
Skrevet
På 20.10.2005 den 9.31, Gjest Gjest_Cuba_* skrev:

En bekjent av meg har fortalt meg at han bruker dildo.. alene altså, på seg selv!

I førsten tenkte jeg at dette var jo rart og egentlig ganske ekkelt..

Så tenkte jeg -"Hvorfor er det så ekkelt egentlig?"

Fordi det blir koblet til homse-sex? syns egentlig ikke det er så ekkelt, så da er det vel ikke derfor..

Men det er liksom sånn det har blitt.. Alt annet enn vanlig sex mellom gutt og jente blir ekkelt, eller i allefall veldig tabu!! Eller er det bare meg som har fått inntrykk av dette..?

Hva er egentlig så galt med at gutter vil finne g-punktet sitt..? som jenter gjør..

Det er jo bare snakk om nytelse.. det er jo ikke noe ekkelt..

han sa også at han hadde hørt om flere gutter som gjør dette..

noen gutter som vil innrømme at de gjør det..? eller jenter som har kjæreste eller venner som gjør det?

Er litt nysgjerrig på hvor vanlig dette egentlig er..

!!! Ja, til mer åpenhet om sex!! :hoppe:

Bare seriøse innlegg i denne tråden takk!

Hos oss er det helt vanlig. Vi begge bruker dildo og mannen min er ikke homofil :)

AnonymBruker
Skrevet

Skaphomser hele gjengen!

Anonymkode: 1f870...aae

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Skaphomser hele gjengen!

Anonymkode: 1f870...aae

Hvis det er homo at noen finner forskjellige, naturlige og lovlige former for seksuell tilfredsstillelse, så er vel du hetero, da?

AnonymBruker
Skrevet

Har ingenting mot homofile så lenge jeg slipper å tenke på hva de driver på med seksuellt :)

Anonymkode: 3cbf6...2fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Homofili er å ikke tenne på motsatt ljønn seksuelt. Men å like samme kjønn. 

Det har i gen ting med hvilke hjelpemidler man bruker når man onanerer. 

Er det godt, så hvorfor ikke? 

Anonymkode: eacba...f01

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for brudd på seksualitetsrommets retningslinjer og svar til dette.

Edie, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...