Gjest plastikkgutt_59 Skrevet 26. desember 2010 #41 Skrevet 26. desember 2010 Kult, er du som meg, at du får mye sterkere orgasmer av å bli kjørt opp i rumpa med dildo, butplug og med pikk! Er bifil og fikk meg en omgang av en gutt på et hotellrom for et par uker siden, fikk 23 orgasmer, var helt i skyene den natten:) Det er da ingenting. En gang ble jeg med på et hotellrom med 5 andre karer som tok rundtur på å pule meg, jeg fikk 48 orgasmer den kvelden før jeg besvimte i ren orgasmerus!
Gjest Sobril Skrevet 26. desember 2010 #42 Skrevet 26. desember 2010 Her kommer de troverdige historiene på løpende bånd...
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #43 Skrevet 26. desember 2010 Antakelig homofobene som er ute med hatmeldinger, meldt til mod...
Gjest Ibico Skrevet 26. desember 2010 #44 Skrevet 26. desember 2010 Her kommer de troverdige historiene på løpende bånd... LOL. Enig med du! Men jeg tror nok jeg har fått flere og sterkere orgasmer ved anal penetrering opp igjennom tiden allikevel. Gutter bør prøve!
Gjest jeansgutt21 Skrevet 26. desember 2010 #45 Skrevet 26. desember 2010 Det er da ingenting. En gang ble jeg med på et hotellrom med 5 andre karer som tok rundtur på å pule meg, jeg fikk 48 orgasmer den kvelden før jeg besvimte i ren orgasmerus! Måtte ha vært ufattelig digg opplevelse:) Min opplevelse fikk meg til å besvime av orgasme flere ganger, helt sykt som jeg stønna hver gang det gikk for meg, hadde ikke stemme igjen på morran:)
Gjest jeansgutt21 Skrevet 26. desember 2010 #46 Skrevet 26. desember 2010 LOL. Enig med du! Men jeg tror nok jeg har fått flere og sterkere orgasmer ved anal penetrering opp igjennom tiden allikevel. Gutter bør prøve! Faktisk er det en helt sann historie, det var en helt ufattelig opplevelse som jeg aldri trodde var mulig. Ble tatt så til de grader til himmels den natten:) Det er værtfall helt sykt digge orgasmer som oppleveses som jordskjelv i forhold til vanlige orgasmer;)
KaDust Skrevet 26. desember 2010 #47 Skrevet 26. desember 2010 Om det gjør vondt, gjøres det som regel feil, eller på feil premisser, med for store objekter, angelfull smøring, dårlig foreberedt eller liknende. Om du starter fra scratch og begynner med ytre stimuli til du er konfortabel med det før du går videre, kan det jo hende du vi like det etterhvert. Har flere fuckfriends og ex'er som gikk fra å nyte analsex, til å hate det med den neste typen, til igjen å nyte det med en ny type....så jeg tror det har alt å gjøre med hvordan man gjør det, om jenta i utgangspunktet er "game". Ja, mitt hat mot det er sikkert fordi eksen min var en stor idiot som 1. tvang meg til det. 2. hadde altfor stor pikk til selv fitta mi, og 3. han gadd aldri varme opp ekstra. 1
Gjest SnakeOil Skrevet 27. desember 2010 #48 Skrevet 27. desember 2010 Ja, mitt hat mot det er sikkert fordi eksen min var en stor idiot som 1. tvang meg til det. 2. hadde altfor stor pikk til selv fitta mi, og 3. han gadd aldri varme opp ekstra. Føler virkelig med deg der ja, kan tenke meg at det nok er et helvete mens det står på. Skjønner godt at folk for avtenning når man nærmest blir traumatisert pga korttenkte folk.. 1
Forvirra77 Skrevet 12. januar 2011 #49 Skrevet 12. januar 2011 Synes det er deilig jeg å få dildo i rompa. Gjør det selv eller kjæreste min som hjelper. Aldri hatt så fantastiske orgasmer som g-punktorgasmer 1
Gjest anonym Skrevet 10. juni 2011 #50 Skrevet 10. juni 2011 jeg har et spørsmål angående anal dildo truse jeg å kjeresten min veddet på noe å det ser veldig ut som jeg taper å straffen er da å ha på meg en sånn i 23 timer noe som er ekstremt lenge i følge med da men noen som har noen tips til hva man bør bruke vis man blir sår i ræva av dette?
Spitz Skrevet 10. juni 2011 #51 Skrevet 10. juni 2011 Vet om folk som gjør det. Kunne ikke brydd meg mindre, de som liker det, gjør det, og de som ikke gjør det, lar være. Verre er det ikke. 1
Gjest Hannee Skrevet 11. juni 2011 #52 Skrevet 11. juni 2011 Jeg bruker strap on på mannen min, og det liker vi godt begge to:) Herlig å utforske og kose seg. Han bruker ikke alene, men sammen med meg, dvs. jeg tar mannen min:)
mannenmeg Skrevet 20. august 2012 #53 Skrevet 20. august 2012 Selv synes jeg dette er helt greit. Som andre har nevnt, gjør det vel ingenting? Så lenge man nyter det uten å plage andre er det helt greit Jeg er 100% hetero, men nyter dildo i rumpa. Drømmer om å bli knullet med strapon.. Ah 1
Gjest white tiger Skrevet 20. august 2012 #54 Skrevet 20. august 2012 Jeg synes det er litt sexy med menn som bruker dildo, og kunne godt tenke meg å ta en mann med strap on. Tanken er i alle fall veldig turn on. 3
Hottrio Skrevet 20. august 2012 #55 Skrevet 20. august 2012 Jeg bruker strap on på mannen min, og det liker vi godt begge to:) Herlig å utforske og kose seg. Han bruker ikke alene, men sammen med meg, dvs. jeg tar mannen min:) Wow.....drømmefrue!!! Har dildo selv jeg...ikke noe i mot å bli tatt med strap on heller selvsagt, bytte om litt på rollene! Ellers har jeg sterke biseksuelle fantasier også, så det er nok en bitteliten bi-gutt inni meg som ønsker å utforske litt også.... hehehe.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #56 Skrevet 24. februar 2013 Anbefaler alle gutter og teste ut dette. Det er jo helt tabu, og det er nettop det som gjør det så spennende og "forbudt". Dette tar iallefal meg til himmels. Både alene og me kjærsten. Dama er heldigvis kjempe positiv og hun tok det på en veldig bra måte! Sexlivet har blitt enda bedre etter jeg fortalte det, så det er viktig og være åpen. Anonym poster: 28601cec848d667ae3cbd68b95bf4d58 2
Littkinky Skrevet 24. februar 2013 #57 Skrevet 24. februar 2013 Vi bruker Strapon av og til, og det anbefales! Har også butplugs som brukes som litt ekstra "krydder" i sexlivet. Og jeg tror det tenner henne like mye som meg:-) Er fantastisk deilig med en BJ samtidig som hun tar meg med en dildo;-) 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #58 Skrevet 24. februar 2013 Det er ikke noe gale med menn som bruker leketøy, alene eller sammen med noen andre. Det handler heller ikke om å være homo eller bi. Det handler kun om å ha deilig sex med seg selv og/eller andre. Fordommer ang sex er utgått på dato Hilsen mannemann Anonym poster: 75eb3fc744c97bc5da9cbbea2003d371 1
Gjest Sunheart Skrevet 24. februar 2013 #59 Skrevet 24. februar 2013 Har ofte brukt både finger og buttplug , pluss tunge på kjærester Liker det 2
verano Skrevet 5. mars 2013 #60 Skrevet 5. mars 2013 Dette er dessverre veldig tabu blant gutter. Trist at det er slik, vi har jo prostata baki der. De gangene jenta har fingret meg analt mens hun har sugd meg, har jeg fått helt eventyrlig sterke orgasmer. Det hender jeg bruker vibrator på meg selv eller fingrer meg. Synes det greieste er å fingre meg i dusjen ... slapper jeg av, får jeg tre-fire fingre inn. Deilig!! 1
Fremhevede innlegg