Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #21 Skrevet 25. oktober 2005 Melder meg på Nelles spørsmål... Har også en nysgjerrig mann innen dette feltet. ;-)
Gjest GreenSky Skrevet 25. oktober 2005 #22 Skrevet 25. oktober 2005 Tror nesten jeg kunne blitt voldelig av å møte en slik mann. ← Hvorfor det? Hva er egentlig problemet, mannen eller dine fordommer?
Gjest Coolaid Skrevet 30. oktober 2005 #23 Skrevet 30. oktober 2005 Noen gutter bruker dildo fordi de liker det. Andre gjør det ikke fordi de ikke liker det. Slik er det med gutter som er homofile også; noen liker det og noen liker det ikke. Kanskje damene er redde for å akseptere gutter som liker analsex?! Tenk om gutta går lei av dildoen etterhvert og får lyst til å bli tatt av en ordentlig pikk?! Da er det jo en viss risiko for at damene på sikt må finne seg i å dele kjæreste med en annnen gutt/mann...... Jeg bare lurer......... ← Liker man jenter så liker man jenter. Det er vel ingen grunn til å tenne på gutter bare fordi man liker det litt analt? Tror det handler om hva man tiltrekkes av..... Det skal vel mer til enn en dildo i rumpa før en mann tenner på andre menn?
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #24 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg er gjesten som har svart tidligere at jeg gjerne tar kjæresten min i rompa med strap-on... Jeg har en strap-on med smale skinnbånd med en pikk til rompa hans og en til å ha inne i meg, en slik dobbel-sak. Båndene/selene på denne gjør at den ikke sikker spesielt godt fast, så jeg skal kjøpe meg en slik truse, da vil jeg tro jeg har litt bedre kontroll på utstyret mitt! Jeg knuller ham på samme måte som han knuller meg, bare ikke like ofte...
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #25 Skrevet 30. oktober 2005 Ser ikke noe galt i at gutter bruker dildo, og ville ikke tatt det ille opp om jeg hadde en kjæreste som ønsket å gjøre det. Og strap-on høres jo interessant ut, da.. :sjarmør:
Gjest Chriss Skrevet 26. desember 2010 #26 Skrevet 26. desember 2010 Fra en gutt som bruker dildo til dere uvitende sjeler der ute... det å bruke dildo er en individuell greie, noen liker det og andre liker det ikke. det å bruke en vanelig dildo gir ofte ikke noen reaksjon med mindre man er vant, og for nybegynnere er det å føle seg trygg nøkkelen til en vellykket opplevelse! varm gjerne opp utenfor selve anusen.... Anus er et særs erogen sone uansett om man er totalt i mot at noe entrer, så er bare det å beføle området rundt en fantastisk følelse! kan på alle måte anbefale at det må prøves ut! for hvis du er en av de heldige som får noe ut av det, så vil "laeine sexen" og ivertfall samleiet bli forbedret betraktelig (ikke at dt ikke er godt uten dildo med partner, men det setter en liten piff på hele greien ) PS! For dere som gjerne skal gjøre dette med kjæresten og ikke har erfaring verken på dere selv eller med en annen sin bak. (kan ikke si at det er lettere å "kjøre på" i en vagina en det er i baken) men det anbefales god oppvarming før man lar fantasin løpe løpsk! Ikke kjør på med en gang! Det gjør vondt uansett hvor vant man er! Og bruk tilstrekkelig med glid 2
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2010 #27 Skrevet 26. desember 2010 I denne tråden lukter det veeeldig skaphomo...
Gjest SnakeOil Skrevet 26. desember 2010 #28 Skrevet 26. desember 2010 (endret) Synes "homo" fargerne bommer betraktelig med skytset sitt. Hva nå enn puritanistene måtte mene, så er følgende faktum: - Ytre del av analen (utenpå altså) er smekkfull av nerver, om man stryker, slikker eller masserer området, så er det GODT, mulig homofobe menn blir skremt av de gode følelsene dette gir men man er altså ikke homo av den grunn. - Tilsvarende gjelder også for kvinner, faktisk er hele området fra roten av klitoris og omtrent helt rundt til halebenet en erogen sone, der det kjennes deilig ut å bli stimulert. Dersom du har issues mht skam, homofobi, oppdragelse eller andre greier, så synd for den det gjelder men de som setter pris på det må da få lov til å nyte deres egen kropp og det den har å by på...? Indre stimuli er individuelt som en sa over her. Det kan læres om man i utgangspunktet ikke skjønner poenget Med partner, må hun gjerne stryke og slikke om hun vil, når det gjelder fingring, må de læres opp på samme måte som vi må læres når vi fingrer kvinner. (inn/ut er sjelden optimalt... ) Mmå gjøres korrekt og man må gå sakte frem. Det er viktig å assosiere dette med noe positivt hele veien, samt at man lærer og kjenne etter -og etterhvert nyte, følelsene. Jeg begynner aldri med penetrering men introduserer gradvis jenta jeg er sammen med til analstimuli, først ved å la fingrene gli utenpå, senere i forholdet ned at jeg tar turen nedover når jeg gir munnsex, senere kanskje forsiktig probing med lillefingeren, senere langfingeren osv ...omtrent til at hun selv foreslår å prøve analsex (og første gangen blir det stort sett til at man fører pikken inn og blir liggende i ro mens man stimulerer klitten eller bruker en vibrator i musa el.). Synes det er trist at folk skal la seksualmoralen bestemme hva som er godt for dem, gjør det du synes er godt, selvfølgelig skal man respektere partneren sin også men om jeg har en kvinnelig partner som er så knepp at hun ikke er med på noe som helst utenfor misjonær med lyset av, blir det et kort forhold tror jeg. Blir for teit å si nei til ting fordi "mamma sa at området mellom bena er et skittent sted, når jeg var liten". Endret 13. januar 2011 av SnakeOil 3
Timseh Skrevet 26. desember 2010 #29 Skrevet 26. desember 2010 Har aldri hørt noen snakke åpent om dette (utenom mine homofile kompiser), men det er vel flere enn man tror. Jeg hadde lest en del på forum at det er mange menn som liker en (eller flere) fingre oppi rumpen og nå at noen bruker også dildo der. Har prøvd å foreslå dette for sambo, men han tenner ikke på tanken. Ville mest foreslå det for han i tilfelle han tente på tanken, men ikke turde å fortelle meg om dette. Men men, vi har nå fått avkreftet det Jeg hadde ikke reagert dersom heterofile virkelig vil gjøre dette. Tanken er spennende, så hvorfor ikke?
Gjest SnakeOil Skrevet 26. desember 2010 #30 Skrevet 26. desember 2010 Har aldri hørt noen snakke åpent om dette (utenom mine homofile kompiser), men det er vel flere enn man tror. Jeg hadde lest en del på forum at det er mange menn som liker en (eller flere) fingre oppi rumpen og nå at noen bruker også dildo der. Har prøvd å foreslå dette for sambo, men han tenner ikke på tanken. Ville mest foreslå det for han i tilfelle han tente på tanken, men ikke turde å fortelle meg om dette. Men men, vi har nå fått avkreftet det Jeg hadde ikke reagert dersom heterofile virkelig vil gjøre dette. Tanken er spennende, så hvorfor ikke? Prøv å sug han mens han står oppreist, så gjør du som når du stryker han på ballene, men istedenfor, tar du å stryker fingrene fra halebenet og mellom skinkene før du stryker ballene (dvs ikke "truer" med å stikke fingrene opp i han) og se hvordan han reagerer på det....gjør det et par ganger med 30 sek mellomrom å kjenn etter om han blir hardere eller andre tegn som tyder på at han liker det...? Om han reagerer negativt, kan du jo bare si "oops" og late som det var en ren tilfeldighet 2
KaDust Skrevet 26. desember 2010 #31 Skrevet 26. desember 2010 Synes "homo" fargerne bommer betraktelig med skytset sitt. Jeg anser meg som hetero og kunne aldri tenkt meg å suge pikk eller bli pult av en mann, heller ikke pule en mann, jeg får helle ikke ståpikk i offentlige dusjer osv. Hva nå enn puritanistene måtte mene, så er følgende faktum: - Ytre del av analen (utenpå altså) er smekkfull av nerver, om man stryker, slikker eller masserer området, så er det GODT, mulig homofobe menn blir skremt av de gode følelsene dette gir men man er altså ikke homo av den grunn. - Tilsvarende gjelder også for kvinner, faktisk er hele området fra roten av klitoris og omtrent helt rundt til halebenet en erogen sone, der det kjennes deilig ut å bli stimulert. Dersom du har issues mht skam, homofobi, oppdragelse eller andre greier, så synd for den det gjelder men vi som setter pris på det må da få lov til å nyte vår egen kropp og det den har å by på...? Indre stimuli er individuelt som en sa over her. Jeg sammenlikner det med å like kaffe; Det kan læres om man i utgangspunktet ikke skjønner poenget Selv opplever jeg nesten "hands free" orgasmer gjennom korrekt stimuli av prostata men frekvensen varierer etter humør og sexlyst. Jeg bruker dildo kun under onani alene. Med partner, må hun gjerne stryke og slikke om hun vil, når det gjelder fingring, må de læres opp på samme måte som vi må læres når vi fingrer kvinner. (inn/ut er sjelden optimalt...iallefall for min del ) Pga at jeg har erfaring med hvordan anal penetrering kjennes, samt at jeg vet at kvinner faktisk ikke har prostata, så mener jeg at jeg er godt rustet til å kunne gi nytelse også her. (må gjøres korrekt og man må gå sakte frem) Det er viktig å assosiere dette med noe positivt hele veien, samt at man lærer og kjenne etter -og etterhvert nyte, følelsene. Jeg begynner aldri med penetrering men introduserer gradvis jenta jeg er sammen med til analstimuli, først ved å la fingrene gli utenpå, senere i forholdet ned at jeg tar turen nedover når jeg gir munnsex, senere kanskje forsiktig probing med lillefingeren, senere langfingeren osv ...omtrent til at hun selv foreslår å prøve analsex (og første gangen blir det stort sett til at man fører pikken inn og blir liggende i ro mens man stimulerer klitten eller bruker en vibrator i musa el.). Synes det er trist at folk skal la seksualmoralen bestemme hva som er godt for dem, gjør det du synes er godt, selfølgelig skal man respektere partneren sin også men om jeg har en kvinnelig partner som er så knepp at hun ikke er med på noe som helst utenfor misjonær med lyset av, blir det et kort forhold tror jeg. Blir for teit å si nei til ting fordi "mamma sa at området mellom bena er et skittent sted, når jeg var liten". Jeg klarer ikke slappe av og nyte analsex, for det gjør så innihampen vondt. Skjønner ikke hvordan folk klarer å nyte det. Kjenner noen menn som bruker dildo på seg selv, og skal ikke påstå det plager meg noe.
Timseh Skrevet 26. desember 2010 #32 Skrevet 26. desember 2010 Hehehehe, tusen takk for tips Dette skal prøves! Likte innlegget ditt som er over her!
Gjest SnakeOil Skrevet 26. desember 2010 #33 Skrevet 26. desember 2010 Jeg klarer ikke slappe av og nyte analsex, for det gjør så innihampen vondt. Skjønner ikke hvordan folk klarer å nyte det. Kjenner noen menn som bruker dildo på seg selv, og skal ikke påstå det plager meg noe. Om det gjør vondt, gjøres det som regel feil, eller på feil premisser, med for store objekter, angelfull smøring, dårlig foreberedt eller liknende. Om du starter fra scratch og begynner med ytre stimuli til du er konfortabel med det før du går videre, kan det jo hende du vi like det etterhvert. Har flere fuckfriends og ex'er som gikk fra å nyte analsex, til å hate det med den neste typen, til igjen å nyte det med en ny type....så jeg tror det har alt å gjøre med hvordan man gjør det, om jenta i utgangspunktet er "game".
Gjest Sobril Skrevet 26. desember 2010 #34 Skrevet 26. desember 2010 (endret) Jeg klarer ikke slappe av og nyte analsex, for det gjør så innihampen vondt. Skjønner ikke hvordan folk klarer å nyte det. Me too. Har vært sammen med et par menn som var SMÅ, og da var det veldig ålreit. Tror min største angst ligger i hva som faktisk kan komme ut der nede og har derav veldig store hemninger med analsex Virker som de fleste menn har angst for å få no' oppi der. Har hatt én kjæreste som likte det, og jeg syntes det var tennings å få lov til å være med på seansen. Når det er sagt, så er det jo mildt sagt dumt at menn skal være så homofobe. Det er dumt å ikke utnytte de erogene sonene som finnes på kroppen. Endret 26. desember 2010 av Sobril
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2010 #35 Skrevet 26. desember 2010 Jeg vet ikke, men jeg har vanskelig for å se på en mann som lar seg bli knullet av et eller annet som en ekte mann. For meg blir det bare ekkelt... Sorry!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #36 Skrevet 26. desember 2010 Er ingenting homofilt med det ihvertfall. Er alle jenter som liker å bli slikket lesbiske da, eller? Siden slikking gjerne er det lesbene gjør mest av? Har man kuk tilgjengelig må man for all del ikke tilfredsstilles på NOOOOEN andre måter!!!!' At endel menn liker dette er vel ikke det minste rart, da menn har et g-punkt inni der. Det handler bare om fysikk, og jeg tviler på at homofile har et mer sensitivt analt g-punkt enn heterofile menn. Ingen seksuelle aktiviteter er homsete, så lenge de utføres alene eller sammen med en av det motsatte kjønn :-) Hilsen kvinne 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #37 Skrevet 26. desember 2010 Har aldri brukt kun dildo der bak på meg selv, men låner titt og ofte damas buttplugg eller vibrator når jeg skal ha meg en kveld alene. Synes det gir en sterkere og bedre orgasme. Anbefales på det sterkeste til alle menn som ikke har prøvd! Men føler det er litt urenslig, så hun får dessverre ikke gjøre det på meg.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 26. desember 2010 #38 Skrevet 26. desember 2010 Fra en gutt som bruker dildo til dere uvitende sjeler der ute... det å bruke dildo er en individuell greie, noen liker det og andre liker det ikke. det å bruke en vanelig dildo gir ofte ikke noen reaksjon med mindre man er vant, og for nybegynnere er det å føle seg trygg nøkkelen til en vellykket opplevelse! varm gjerne opp utenfor selve anusen.... Anus er et særs erogen sone uansett om man er totalt i mot at noe entrer, så er bare det å beføle området rundt en fantastisk følelse! kan på alle måte anbefale at det må prøves ut! for hvis du er en av de heldige som får noe ut av det, så vil "laeine sexen" og ivertfall samleiet bli forbedret betraktelig (ikke at dt ikke er godt uten dildo med partner, men det setter en liten piff på hele greien ) PS! For dere som gjerne skal gjøre dette med kjæresten og ikke har erfaring verken på dere selv eller med en annen sin bak. (kan ikke si at det er lettere å "kjøre på" i en vagina en det er i baken) men det anbefales god oppvarming før man lar fantasin løpe løpsk! Ikke kjør på med en gang! Det gjør vondt uansett hvor vant man er! Og bruk tilstrekkelig med glid Ja, de som ikke har prøvd dette går glipp av noe vilt godt! Mye uvitenhet og homo greier der som er en sperre for mange gutter, har nok også med det at det er analen også! Er helt avhengig av å bli grundig pult av kjæresten min, det er superdigg å gir meg vanvittige orgasmer, som får kroppen min til å riste og stønner som en gal, helt avhengig av de orgasmene jeg:)
Gjest Ibico Skrevet 26. desember 2010 #39 Skrevet 26. desember 2010 Jeg er jo mann og elsker dildo jeg. Har til og med en svær sak som er festet til en oppblåsbar ball. Den har jeg ridd en del ganger, og synes det er godt. I tillegg har jeg mange ganger blitt tatt av damer med strap-on :D Om som om ikke det er nok, er jeg så nyskjerrig av meg, at selv om jeg anser meg for å være hetero, lot jeg lokke av tilbudet fra et eldre homsepar da de ville bytte på å knulle meg for litt siden. Jeg elsket det, selv om jeg overhodet ikke tenner på menn ellers! Mulig det er litt rart, men jeg er vel hetero, med en biseksuell side ;-) Kjæresten min synes iallefall det er rart, for å si det slik! Hun er redd hun skal bli for kjedelig i lengden, men henne elsker jeg jo over alt på jord :D:D Vel, det var dagens innrømmelse altså: jeg elsker dildo!
Gjest jeansgutt21 Skrevet 26. desember 2010 #40 Skrevet 26. desember 2010 Jeg er jo mann og elsker dildo jeg. Har til og med en svær sak som er festet til en oppblåsbar ball. Den har jeg ridd en del ganger, og synes det er godt. I tillegg har jeg mange ganger blitt tatt av damer med strap-on :D Om som om ikke det er nok, er jeg så nyskjerrig av meg, at selv om jeg anser meg for å være hetero, lot jeg lokke av tilbudet fra et eldre homsepar da de ville bytte på å knulle meg for litt siden. Jeg elsket det, selv om jeg overhodet ikke tenner på menn ellers! Mulig det er litt rart, men jeg er vel hetero, med en biseksuell side ;-) Kjæresten min synes iallefall det er rart, for å si det slik! Hun er redd hun skal bli for kjedelig i lengden, men henne elsker jeg jo over alt på jord :D:D Vel, det var dagens innrømmelse altså: jeg elsker dildo! Kult, er du som meg, at du får mye sterkere orgasmer av å bli kjørt opp i rumpa med dildo, butplug og med pikk! Er bifil og fikk meg en omgang av en gutt på et hotellrom for et par uker siden, fikk 23 orgasmer, var helt i skyene den natten:)
Fremhevede innlegg