Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 En bekjent av meg har fortalt meg at han bruker dildo.. alene altså, på seg selv! I førsten tenkte jeg at dette var jo rart og egentlig ganske ekkelt.. Så tenkte jeg -"Hvorfor er det så ekkelt egentlig?" Fordi det blir koblet til homse-sex? syns egentlig ikke det er så ekkelt, så da er det vel ikke derfor.. Men det er liksom sånn det har blitt.. Alt annet enn vanlig sex mellom gutt og jente blir ekkelt, eller i allefall veldig tabu!! Eller er det bare meg som har fått inntrykk av dette..? Hva er egentlig så galt med at gutter vil finne g-punktet sitt..? som jenter gjør.. Det er jo bare snakk om nytelse.. det er jo ikke noe ekkelt.. han sa også at han hadde hørt om flere gutter som gjør dette.. noen gutter som vil innrømme at de gjør det..? eller jenter som har kjæreste eller venner som gjør det? Er litt nysgjerrig på hvor vanlig dette egentlig er.. !!! Ja, til mer åpenhet om sex!! Bare seriøse innlegg i denne tråden takk!
Nelle Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg vet om flere gutter som gjør det, og liker det. Synes det er helt ok, jeg. Nelle 1
Annie Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Kjenner ingen som åpent gjør det, men om de skulle gjøre det er det da helt opp til enhver.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 Eks min og jeg brukte dildo på ham, noen ganger når vi hadde sex. men vet ikke om han gjorde det alene. Tror egentlig ikke det, men kan jo aldri vite:)
Gjest vimse Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Jeg vet heller ikke om noen i min omgangskrets som gjør dette, men kanskje de bare ikke har lyst å fortelle det Men hvorfor ikke? Hvis dette kan gi nytelse og glede, og skaper jo ikke noe ubehag eller vansker for andre, så værsågo` og nyt Endret 20. oktober 2005 av vimselims
Gjest Skauta Skrevet 20. oktober 2005 #6 Skrevet 20. oktober 2005 Her slipper ingenting inn! Kun nødutganger! Men dere damer får lov å bruke på dere selv! Jeg hjelper gjerne!
Gjest Ananas Skrevet 20. oktober 2005 #7 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har prøvd men har ikke klart å finne prostata inni der. Det å ha noe stukket inn forsterker orgasmen gjennom at endetarmsåpningen er en erogen sone. Grunnen til at alt som ligner på homo-sex er såpass tabubelagt tror jeg er at man da kan oppfattes som mindre maskulin. Hvis man finner identitet gjennom tradisjonelle maskuline ting, blir det å begi seg inn på anale stimuli en trussel mot følelsen av å være mann.
Trampe Skrevet 20. oktober 2005 #8 Skrevet 20. oktober 2005 Har aldri vært borti noen som har likt å bruke dildo. Noen tør ikke å fortelle om det, men det må være opp til dem. Jeg har faktisk spurt kjæresten min om han har prøvd det, men han tenner ikke på det Men det hadde ikke plaget meg om han gjorde det. Han må da få gjøre som han vil? Det hadde virkelig plaget meg mye mer om han ikke turde fortelle meg om en slik ting. Åpenhet om sex er bra
Maja23 Skrevet 20. oktober 2005 #10 Skrevet 20. oktober 2005 har ikke vært borti noen som har gjort det,men har ingenting i mot det. dem om den saken!
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 21. oktober 2005 #11 Skrevet 21. oktober 2005 Dette er usedvanlig sært. ← Hvorfor er det sært da?? Hvis man får nytelse og kan kose seg på denne måten ser jeg ikke hva som er så galt/sært med det.. Syns du det er sært når jenter gjør det og da..? hva er tilfelle forskjellen??
Gjest kikker innom Skrevet 21. oktober 2005 #13 Skrevet 21. oktober 2005 Noen gutter bruker dildo fordi de liker det. Andre gjør det ikke fordi de ikke liker det. Slik er det med gutter som er homofile også; noen liker det og noen liker det ikke. Kanskje damene er redde for å akseptere gutter som liker analsex?! Tenk om gutta går lei av dildoen etterhvert og får lyst til å bli tatt av en ordentlig pikk?! Da er det jo en viss risiko for at damene på sikt må finne seg i å dele kjæreste med en annnen gutt/mann...... Jeg bare lurer.........
Gjest GreenSky Skrevet 21. oktober 2005 #14 Skrevet 21. oktober 2005 Selv om en fyr har lyst på noe opp i rompa, enten det er finger, butt plug el dildo/vibrator, trenger ikke det bety at han er skaphomse. 2
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #15 Skrevet 21. oktober 2005 Kjæresten min liker å få noe i rompa si, og jeg setter gjerne på meg strap-on og tar han... Jeg synes det er utrolig deilig å se hvor kåt han blir av det, og jeg synes også det er vanvittig deilig å være sjef på den måten...
Brizzie Skrevet 21. oktober 2005 #16 Skrevet 21. oktober 2005 Har vært i et langvarig forhold som varte 5 år - han spurte meg om jeg kunne prøve dildoen på han en gang - men av sjenerthet avslo jeg pent.. Men i etter tid nå - har jeg ingen imot at gutter bruker dildo, med mindre at han kan bruke dildo med omhu Hvis typen min en dag skulle spørre - vil jeg TESTE det!! For å se hvordan det egentlig er for han. For å en opplevelse - hvis han liker det da, så får han bare rope på meg :grine2: De gutter som liker å bruke dildo på seg selv - sier jeg bare vær så god.. Det er bare veldig fint at gutter KAN utforske sin egen kropp og bli kjent med sin kropp og grensene.. 1
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 21. oktober 2005 #17 Skrevet 21. oktober 2005 Selv om en fyr har lyst på noe opp i rompa, enten det er finger, butt plug el dildo/vibrator, trenger ikke det bety at han er skaphomse. ← Nei, helt klart ikke! skjønner ikke hvorfor det skulle ha noe med legning å gjøre i hele tatt.. De gutter som liker å bruke dildo på seg selv - sier jeg bare vær så god.. Det er bare veldig fint at gutter KAN utforske sin egen kropp og bli kjent med sin kropp og grensene.. ←
Gjest Milah Skrevet 21. oktober 2005 #18 Skrevet 21. oktober 2005 Det har jeg aldri opplevd. Og skulle det skje vil jeg nok bli ganske overrasket. Må si at dette er noe jeg ikke vil være med på, men det er fordi rompa overhodet ikke har noe med sex å gjøre, for meg.
Nelle Skrevet 21. oktober 2005 #19 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har spørsmål angående jenter med strap-on som knuller typen sin: Hvilke type strap-on bruker dere? Sånn "underbukse" med pikk, eller bare en pikk som er festet i snorer? Hvordan knuller dere? Ligger han på ryggen + dere oppå eller? Som om det var misjonær liksom? Knuller dere hardt, eller løst eller hva? Knuller dere bakfra også (som i doggy?). Jadda, jadda -jeg vet jeg må spørre ham hvordan han vil ha det, men greit å få noen tips av de som har litt erfaring. Jeg er nemlig helt grønn på strap-on, men nysgjerrig -pga. jeg vet han tenner på det. Takker for evt. svar. Nelle :-) 2
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #20 Skrevet 21. oktober 2005 Tror nesten jeg kunne blitt voldelig av å møte en slik mann.
Fremhevede innlegg