Gå til innhold

Hvor direkte er det greit at en mann er, hvis han vil sjekke om hun er interessert i litt uforpliktende sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han for vag, går det jo an å tro at det bare er småprat, vennskapelig, eller begynnelsen på mer seriøs flørt.

Anonymkode: db282...441

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om hun er interessert i uforpliktende sex. Hvis du får alle andre svar enn ja, kontakter du henne aldri mer igjen.

Anonymkode: 9e4b0...483

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spør om hun er interessert i uforpliktende sex. Hvis du får alle andre svar enn ja, kontakter du henne aldri mer igjen.

Enig. Spør rett ut. Så minimeres risikoen for å opptre som en drittsekk.

Anonymkode: 07f44...7fb

• Liker 1
Skrevet

Det funker uans kun om du gjør dette med en kvinne som er mindre attraktiv enn deg. For da er hun automatisk interessert uansett. 

Damer på ditt eget nivå eller høyere kommer ikke til å ligge med deg med mindre du legger inn massivt med innsats. For disse damene velger menn som er bedre enn dem selv igjen - og blir skuffet når de ikke egentlig vil ha dem.

Anonymkode: 22757...634

• Liker 2
Skrevet

Hvis hun befinner seg i samme sosiale sfære som deg, dvs er på en sjekkeapp eller på et utested hvor man sjekker opp folk, så er det bare å kjøre på.

Er hun en du jobber med eller er omgåes via interesser, går forbi på veien, ser på butikken, så back off.

Vi damer får tusen forespørsler fra menn som tror de har rett til å sjekke oss opp mens vi lever vårt eget liv, bare fordi de ser oss, og det er dere som gir menn et dårlig rykte og gjør at kvinner holder seg mer vekk enn de ellers ville gjort.

Anonymkode: 8442a...f48

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Helt enig, alle andre metoder er idiotisk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Damer på ditt eget nivå eller høyere kommer ikke til å ligge med deg med mindre du legger inn massivt med innsats. For disse damene velger menn som er bedre enn dem selv igjen - og blir skuffet når de ikke egentlig vil ha dem.

Det er en selvmotsigelse.

Dersom kvinner går etter menn som er bedre, altså trigges av motstand, så er det å prøve hardere og legge inn massivt med innsats, det siste man bør gjøre.

Vil man ha en bra dame må man unngå å sjekke henne opp. Det å sjekke opp en kvinne er så despo og lavstatus som man får det.

• Liker 1
Skrevet

Ikke spør, det er bare provoserende om man mister håper om at det finnes bra menn der ute. 

Anonymkode: 45580...d0c

• Liker 2
Skrevet

Mange kvinner som vil ha uforpliktende sex. Meg selv inkludert på den tiden jeg var alenemor. For min del var det helt greit å bli hintet om dette men jeg opplevde at noen menn ikke tålte at jeg var direkte i tilbakemeldingene på mine behov. Feks ønsker jeg kun ha uforpliktende dersom han kunne garanterere at penis var minimum xx cm. For min del så ble det bare irriterende å avtennende å ha meg med middelmådig størrelse hvis først kun fysisk begjær og tenning skulle være i fokus. 

Fortell tidlig hva du har å by på av utstyr så tenker jeg du raskt får napp!!

Anonymkode: 29e03...cba

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er en selvmotsigelse.

Dersom kvinner går etter menn som er bedre, altså trigges av motstand, så er det å prøve hardere og legge inn massivt med innsats, det siste man bør gjøre.

Vil man ha en bra dame må man unngå å sjekke henne opp. Det å sjekke opp en kvinne er så despo og lavstatus som man får det.

Nei. Du forstår ikke hva det står. 

Skal du sjekke opp en dame og du ikke er såpass over hennes nivå at hun er interessert umiddelbart, og kaster seg på uansett hva du gjør. Så er det å få henne en ekstremt mye lengre prosess. Damer tror de kan få menn som er bedre enn de fordi disse mennene ligger nedover for sex, men de er ikke interessert i noe forhold med disse damene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skal du sjekke opp en dame og du ikke er såpass over hennes nivå at hun er interessert umiddelbart, og kaster seg på uansett hva du gjør. Så er det å få henne en ekstremt mye lengre prosess. Damer tror de kan få menn som er bedre enn de fordi disse mennene ligger nedover for sex, men de er ikke interessert i noe forhold med disse damene. 

Du et jo ikke bedre som sitter og sutrer over disse damene.

Anonymkode: 6cca6...f3f

• Liker 2
Skrevet

Som nyseparert i begynnelsen av 30 årene brukte jeg taktikken med å være direkte etter et par tre fire glass vin.

Med direkte så kunne jeg, nokså helt ut av det blå si ting som 'nå fikk jeg egentlig mest lyst til å tømme glasset og dra hjem til meg og gå ned på deg, for deretter å knulle deg'. 

For meg fungerte dette helt fint.  

Anonymkode: 1172a...225

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei. Det er du som ikke forstår. Det er sex det er snakk om her.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du et jo ikke bedre som sitter og sutrer over disse damene.

Anonymkode: 6cca6...f3f

👍🏻

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det funker uans kun om du gjør dette med en kvinne som er mindre attraktiv enn deg. For da er hun automatisk interessert uansett. 

Jøsses. Da har jeg motbevist deg hvertfall 9 ganger siste 5 årene.  Slutt å tro du vet alt, for her tar du skammelig feil. 

Anonymkode: dc4b3...8d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...