AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Jeg har insistert på at "likt for begge" er et godt prinsipp dersom den ene vil noe den andre ikke vil. Skriver det her som tips til andre. Eksempler: Han vil at jeg skal barbere alt. Jeg liker å beholde litt. Jeg sier at han skal få bestemme hvordan kroppshårene mine skal være dersom jeg får bestemme hvordan hans skal være (han bruker maskin på mage/bryst og tar alt nedentil, mens jeg vil at han skal være naturlig). Da maser han ikke mer. Han liker at vi har analsex. For meg er det noe som bare gjøres ved spesielle anledninger og sjelden. Da sier jeg at vi kan, hvis vi gjør det omvendt først. Sånt kan man si om nesten alt, begge veier. Fungerer fint og ender gjerne med latter. Og noen ganger med at det skjer. Anonymkode: c13a3...0a8 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Forutsetningen er jo at begge har en modenhetsgrad på linje med 14-åringer. Vi som har kommet litt lengre enn det behøver ikke slike "du vasker ditt rom og broren din vasker sitt rom"-regler. Anonymkode: d3901...d4d 4
sicario Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forutsetningen er jo at begge har en modenhetsgrad på linje med 14-åringer. Vi som har kommet litt lengre enn det behøver ikke slike "du vasker ditt rom og broren din vasker sitt rom"-regler. Anonymkode: d3901...d4d Enkleste er jo å si akkurat hva man vil og ikke vil. Så respekterer partner det. Vil man ikke barbere seg, så barberer man seg ikke. Vil man ikke ha anslsex, så har man ikke analsex. Ikke veldig hokus pokus. 6
MuffinStud Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 Det er da ingen grunn til å anta at det verken er like godt eller kjipt for to ulike mennesker å få noe oppi rumpa. Og det skulle gjort det bedre for deg om det var kjipt for han. Jeg skjønner greia hvis det er gjort med glimt i øyet. At det er en slags sub/dom switch eller en anerkjennelse av den andres kinks. Eller en "hvem feiger ut først" lek. Jeg synes slikt er gøy, men da som en innpakning av en underliggende trygg kommunikasjon mellom to voksne individer.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Forutsetningen er jo at begge har en modenhetsgrad på linje med 14-åringer. Vi som har kommet litt lengre enn det behøver ikke slike "du vasker ditt rom og broren din vasker sitt rom"-regler. Anonymkode: d3901...d4d Nåja. Tenker for eksempel at for menn som er innmari gira på anal og presser dama til å prøve selv om hun ikke synes det er noe særlig, de kan ha godt av å prøve det ut selv først. Anonymkode: 766ee...4c8 7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 sicario skrev (2 timer siden): Enkleste er jo å si akkurat hva man vil og ikke vil. Så respekterer partner det. Vil man ikke barbere seg, så barberer man seg ikke. Vil man ikke ha anslsex, så har man ikke analsex. Ikke veldig hokus pokus. Akkurat. Helt forgjeves å glede seg til å bli voksen hvis man må fortsette å leve som et barn. Anonymkode: d3901...d4d 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #7 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nåja. Tenker for eksempel at for menn som er innmari gira på anal og presser dama til å prøve selv om hun ikke synes det er noe særlig, de kan ha godt av å prøve det ut selv først. Anonymkode: 766ee...4c8 Det får du bare synes. Vi andre finner oss mennesker som er ferdig oppdradd og heller ikke står klar med pekefingeren for å lære oss opp. Anonymkode: d3901...d4d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #8 Skrevet 21. januar 2022 Tja... Nei. Har jeg lyst gjør jeg det uten at han må først. Hvis han skal insistere på å gjøre noe jeg verken liker eller har lyst til, så hjelper det ikke om han gjør det først? Lol, da er det over uansett. Anonymkode: 43d73...8b3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #9 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nåja. Tenker for eksempel at for menn som er innmari gira på anal og presser dama til å prøve selv om hun ikke synes det er noe særlig, de kan ha godt av å prøve det ut selv først. Anonymkode: 766ee...4c8 Nei. Hvis han presser dama, må dama dumpe han. Da er han enten et barn eller en psykopat. Anonymkode: 3df24...2eb
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #10 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei. Hvis han presser dama, må dama dumpe han. Da er han enten et barn eller en psykopat. Anonymkode: 3df24...2eb 👍🏻 Anonymkode: d3901...d4d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #11 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det får du bare synes. Vi andre finner oss mennesker som er ferdig oppdradd og heller ikke står klar med pekefingeren for å lære oss opp. Anonymkode: d3901...d4d Ja, vi andre gjør det. Men det er jo dessverre mange damer som er i forhold med slike tufser. Anonymkode: 766ee...4c8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #12 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja, vi andre gjør det. Men det er jo dessverre mange damer som er i forhold med slike tufser. Anonymkode: 766ee...4c8 Men grunnen til at mange er det, er jo nettopp fordi de tror de skal klare å "oppdra" mannen eller få tilbake makten, ved å bruke slike håpløse strategier som beskrevet i HI. De burde mye heller lære seg at når noen forsøker å presse de, da er det bye bye med en eneste gang. Anonymkode: d3901...d4d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #13 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men grunnen til at mange er det, er jo nettopp fordi de tror de skal klare å "oppdra" mannen eller få tilbake makten, ved å bruke slike håpløse strategier som beskrevet i HI. De burde mye heller lære seg at når noen forsøker å presse de, da er det bye bye med en eneste gang. Anonymkode: d3901...d4d Ja, burde. Men det er jo mange grunner til at folk blir i forhold som er mer eller mindre skadelig for dem. Om det er noen grep og strategier som kan gjøre samlivet mer utholdelig mens de samler seg til å bryte ut, så er det vel ok. Ikke vet jeg Anonymkode: 766ee...4c8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #14 Skrevet 22. januar 2022 Motsatt erfaring, dette er heller en utmerket måte å eskalere konflikter på, og det er også veldig umodent å ikke bare respektere et nei. Og hva om man prøver dette og han viser seg å elske pegging? Er du forpliktet å ta den i rumpa da, samme hvor mye smerter og ubehag det medfører? 🙄 Anonymkode: cc619...d3e 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #15 Skrevet 22. januar 2022 Likt for begge, er til ulempe for kvinnen. Anonymkode: eb33f...5e9
ClausSaus Skrevet 22. januar 2022 #16 Skrevet 22. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 21.1.2022 den 14.36): Jeg har insistert på at "likt for begge" er et godt prinsipp dersom den ene vil noe den andre ikke vil. Skriver det her som tips til andre. Eksempler: Han vil at jeg skal barbere alt. Jeg liker å beholde litt. Jeg sier at han skal få bestemme hvordan kroppshårene mine skal være dersom jeg får bestemme hvordan hans skal være (han bruker maskin på mage/bryst og tar alt nedentil, mens jeg vil at han skal være naturlig). Da maser han ikke mer. Han liker at vi har analsex. For meg er det noe som bare gjøres ved spesielle anledninger og sjelden. Da sier jeg at vi kan, hvis vi gjør det omvendt først. Sånt kan man si om nesten alt, begge veier. Fungerer fint og ender gjerne med latter. Og noen ganger med at det skjer. Anonymkode: c13a3...0a8 Men han kan jo ikke ha vaginal sex med deg da? For du har jo ingen penis å stikke inn i den vaginaen som han ikke har? Og hvis du ikke liker anal sex, hvorfor skal du stikke noe annet enn den penisen du ikke har inn i rumpa hans og så etterpå ha anal sex likevel? Skal du også helle melisglasur på brystet hans først dersom han skal få komme på puppene dine? Aksepterer typen din virkelig denne pseudologikken? Endret 22. januar 2022 av ClausSaus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå