Gå til innhold

Fy faen som jeg angrer på at jeg ikke var klar for deg-kjole 😈😄

Anbefalte innlegg

Skrevet

I need help! 
hvor finner jeg en slik kjole som passer i et bryllup?? Forslag på kjole eller nettbutikk mottas med takk! 
😌

Jeg skal i bryllup til sommeren og vil gjerne fange interessen til en jeg ikke valgte en gang i tiden og som jeg gjerne skulle hatt en sjangse til med. Er klar over at jeg må legge litt arbeid i det selv også, men tenkte den heelt rette kjolen kan hjelpe til på veien😁

Den må ikke være for tacky, og helst enten utringet ELLER kort/med lang splitt, ikke begge dele. Jeg er 39, så bør jo helst passe alderen. 
jeg er 165, slank og timeglassformet, og kroppen tåler å vises frem. 
Gjerne design, og trenger ikke være på salg. 
Jeg er aldri ute lenger, og finner virkelig ingenting. 

Anonymkode: 4cad8...6f5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om det er en vulgær kjole som er det som skal til for å vinne en mann du valgte bort for mange år siden.    Jeg hadde satset på noe classy heller. Og på personlighet. Om du har avvist denne mannen tidligere er det DU som må ta initiativet nå. Det gjør du best via samtale og interesse, ikke via en kroppsnær kjole.

Anonymkode: f692e...ef0

• Liker 19
Skrevet

I Frognerveien 4 i Oslo er det en butikk som heter Den Dama de har også nettbutikk, kanskje finner du noe der.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vet ikke helt om det er en vulgær kjole som er det som skal til for å vinne en mann du valgte bort for mange år siden.    Jeg hadde satset på noe classy heller. Og på personlighet. Om du har avvist denne mannen tidligere er det DU som må ta initiativet nå. Det gjør du best via samtale og interesse, ikke via en kroppsnær kjole.

Anonymkode: f692e...ef0

Den skal selvfølgelig være vovet ikke vulgær😊

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/chiara-forthi/festkjoler-1/irmeline-gown-dark-blue

Noe slikt? Pent, riktige farger for et bryllup, ikke utfordrende. Det er noe med holdning, smil, hår og sminke som får en kjole til å fungere. Denne finnes i forskjellig type stoff om du leter litt. 

Anonymkode: 24e9a...99b

Altfor mørk til et sommerbryllup! 

Anonymkode: 62321...4c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ser for meg noe slikt: https://www.nettavisen.no/gwyneth-paltrow-lanserer-kjolesamarbeid-med-norske-by-timo/s/12-95-3422818261

For en understated sexy og søt look.

Anonymkode: 293a5...540

Åh så spennende! Angående linken over; jeg hadde ikke turt å gå i en kjole som har så mye hvitt i seg. Hvitt er brudens farge. Og pass på at du ikke overskinner nettopp bruden 😆 

Anonymkode: 0da96...1bb

• Liker 10
Skrevet

... Og først av alt, så må vi jo få vite dresskoden i bryllupet. Er det Sommerlig eller Galla liksom 😆

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åh så spennende! Angående linken over; jeg hadde ikke turt å gå i en kjole som har så mye hvitt i seg. Hvitt er brudens farge. Og pass på at du ikke overskinner nettopp bruden 😆 

Enig i det, det var bare den første jeg kom på i slengen. Men noe lignende i en lys pastell tror jeg kunne vært flott!

Ellers er det ganske flott med kortere, tettsittende kjoler i litt knæsje farger. Da står du ut i mengden. Om det er blomster på virker det hele ungdommelig og uskyldig, slik jeg forstår menn foretrekker framfor edgy, som jeg selv er mest fan av.

• Liker 2
Skrevet

Hva med å bruke en annen anledning enn bryllup (dvs noen andres store og kanskje største dagen i livet) til å jakte mannfolk??

Anonymkode: 62ed1...6e8

• Liker 7
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/chiara-forthi/festkjoler-1/irmeline-gown-dark-blue

Noe slikt? Pent, riktige farger for et bryllup, ikke utfordrende. Det er noe med holdning, smil, hår og sminke som får en kjole til å fungere. Denne finnes i forskjellig type stoff om du leter litt. 

Anonymkode: 24e9a...99b

Det der er bare tacky.

Anonymkode: 8a3d1...3cc

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva med å bruke en annen anledning enn bryllup (dvs noen andres store og kanskje største dagen i livet) til å jakte mannfolk??

La henne kose seg nå da. Så lenge hun ikke overskinner bruden eller kommer som en skandaløs femme fatale så ser jeg virkelig ikke noe problem med at hun har det gøy i et bryllup.

• Liker 19
Skrevet

Går nok fint an å jakte mannfolk og kose seg i bryllupet. 

• Liker 9
Skrevet

Bryllup er jo kjent for å være den beste anledningen til slikt! 

• Liker 9
Skrevet

Har du timeglassform som du påstår så er det nok med en helt tettsittende kjole som ikke viser for mye hud. Kanskje litt kløft, knelang. En slik figur i seg selv er ganske sexy, men med kort kjole og dyp utringing vil du gjøre det vulgært, noe som ikke passer i et bryllup 

Anonymkode: 1dd66...817

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bryllup er jo kjent for å være den beste anledningen til slikt! 

Er det ikke nettopp derfor masse brudepar insisterer på å bryte opp folk som kjenner hverandre og plassere dem med vilt fremmede? Nettopp for å kunne stifte spennende nye bekjentskap? 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

By Timo har jo heldigvis mange fine kjoler som er perfekte i et sommerbryllup så lenge pris ikke er en stor faktor.

Rettelse, hadde, gikk inn på siden nå, wtf skjedde der??? Bare triste, mørke, traurige kjoler jo 😞 Ok, da ville jeg heller sjekket Finn og Tise, de hadde jo helt nydelig kjoler før.

Jeg tror Kendall Jenner har senket lista for «upassende i et bryllup» ganske heftig 😂 Synes en hvit kjole med en del blomstermønster må være helt grei forutsatt at ikke bruden kjører det veldig enkelt og har noe lignende. 

Anonymkode: 91886...6fc

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du timeglassform som du påstår så er det nok med en helt tettsittende kjole som ikke viser for mye hud. Kanskje litt kløft, knelang. En slik figur i seg selv er ganske sexy, men med kort kjole og dyp utringing vil du gjøre det vulgært, noe som ikke passer i et bryllup 

Anonymkode: 1dd66...817

Erfaringsmessig gjerne noe med knapper hele veien ned foran, virker som mange menn da automatisk får noen heftige fantasier om å kneppe den opp 😄

Anonymkode: 91886...6fc

• Liker 5
Skrevet

Tenker lang og sommerlig, men utringning og splitt. Jeg har kjøpt fra Rixo før til bryllup og var veldig fornøyd med kvaliteten.

https://rixo.co.uk/collections/dresses/products/dotty-mimosa-pansy

https://rixo.co.uk/collections/dresses/products/gio-red-pansy

Hvis du vil gå for en litt mer åpenbart sexy variant: 

https://rixo.co.uk/collections/dresses/products/marley-red

Nobody's Child har lignende kjoler, men til en rimeligere pris:

https://www.nobodyschild.com/pink-heart-rosie-dress.html

https://www.nobodyschild.com/lenzingtm-ecoverotm-yellow-floral-rosie-midi-dress.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...