AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Er det noen som jobber/har jobbet som flyarbeider her, eller kjenner noen? Jeg vurderer å søke på en slik stilling. Jeg er dame, har en ganske liten kropp, og er ikke veldig sterk. Men dette kan jo trenes opp tenker jeg. Vil så gjerne ha en aktiv jobb, men er bare litt usikker på om det blir for tungt. Si gjerne litt om hvordan jobben er. Er det mange damer som jobber i et slikt yrke? Anonymkode: 5c852...d1b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Hva mener du? Pilot? Flyvert? Tekniker? Anonymkode: af5c0...bba
Lilliee Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 (endret) . Endret 21. januar 2022 av Lilliee
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva mener du? Pilot? Flyvert? Tekniker? Anonymkode: af5c0...bba De jobber i hovedsak med lasting og lossing av bagasje og frakt Anonymkode: 5c852...d1b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som jobber/har jobbet som flyarbeider her, eller kjenner noen? Jeg vurderer å søke på en slik stilling. Jeg er dame, har en ganske liten kropp, og er ikke veldig sterk. Men dette kan jo trenes opp tenker jeg. Vil så gjerne ha en aktiv jobb, men er bare litt usikker på om det blir for tungt. Si gjerne litt om hvordan jobben er. Er det mange damer som jobber i et slikt yrke? Anonymkode: 5c852...d1b Bagasjestuer er kun for sterke menn. Anonymkode: d2770...545
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Skrevet 21. januar 2022 Jeg kjenner en som var bagasjestuer og selv om han var en sterk mann så fikk han til slutt belastningsskader av arbeidet. Det er tungt arbeid med kronglete og dårlige arbeidsstillinger, du skal løfte/skyve inn bagasje på kanskje 20-40 kg inn i trange små flyrom. Så jeg kan ikke tenke meg at det passer for en liten dame. Anonymkode: d1677...0f8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 Så mange negative det har vært her! Er du glad i trening TS? Trener du på treningssenter? Jeg har kjent mange jenter som har vært ramparbeider (de som laster flyene, stuere kaller man som regel de som sorterer bagasjene fra bagasjebåndet) de jenter som har jobbet med dette har klart jobben fint. Med riktig løfteteknikk trenger du ikke så store muskler, men det er viktig å gå på treningssenteret ved siden av jobb. Du løfter noen ton om dagen. Men helt klart en mulig jobb for en jente! Anonymkode: dadd9...abf
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 Stuer du mener? Er da mange små og ikke supersterke stuere. Kjenner flere jenter som har jobbet som stuere på OSL. Må jobbe 2. hver helg da, det kan kanskje være et minus. Anonymkode: c596a...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå