AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Skrevet 21. januar 2022 Kan noen forklare situasjonen der Kang Sae Byeok tar opp kniven fra denne lomma? Ja, jeg vet at hun holdt seg bevisst i forbindelse med gassingen i bilen, men jeg skjønner ikke helt greia med at det er en kniv i denne lomma og at hun får fisket den opp. Anonymkode: 83337...bfc
Callisto83 Skrevet 21. januar 2022 #2 Skrevet 21. januar 2022 Nå er det en liten stund siden jeg så denne serien, men tar hun ikke bare kniven tilbake fra de som konfiskerte den? Hun er jo litt "street smart" og vil sikkert ha den for å beskytte seg.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Skrevet 21. januar 2022 Når de begynner å skifte klær på henne så legger hun kniven i lomma og når de er ferdige tar hun den tilbake. Anonymkode: 997a1...fca
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Skrevet 21. januar 2022 Ok, så det var konfiskeringen jeg ikke fikk med meg eller ikke tenkte over. Takk. Anonymkode: 83337...bfc
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Skrevet 21. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ok, så det var konfiskeringen jeg ikke fikk med meg eller ikke tenkte over. Takk. Anonymkode: 83337...bfc De konfiskerer den ikke. Hun putter den i lomma hans før de begynner å skifte klærne hennes, og tar den tilbake når de er ferdig. Anonymkode: 3a72c...7b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå