Kvi33 Skrevet 21. januar 2022 #1 Del Skrevet 21. januar 2022 Har tatt hjemmetest som var negativ med en strek etter 30 min, men en stund etter det kom det fram en svak strek til. Noen fler som har opplevd dette? Er det da sannsynlig at testen er positiv? Noen som vet? Får ikke ta PCR- test i kommunen jeg bor i hvis man ikke tester posivit på hjemmetest pga kapasitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. januar 2022 #2 Del Skrevet 21. januar 2022 Hva står i pakningsvederlegget? På den testen jeg tok sto det at man IKKE skulle lese av resultatet etter 20 min pga at det da kunne vise falsk positiv. Om din viste negativ etter 30 min (og det var makstiden) så ville jeg nok regnet med at den er negativ. Jeg har opplevd det samme, negativ test etter 20 min, men svak positiv noen timer etter. Jeg tok en ny test for sikkerhetsskyld, den var også negativ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvi33 Skrevet 21. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 21. januar 2022 Sirah skrev (1 minutt siden): Hva står i pakningsvederlegget? På den testen jeg tok sto det at man IKKE skulle lese av resultatet etter 20 min pga at det da kunne vise falsk positiv. Om din viste negativ etter 30 min (og det var makstiden) så ville jeg nok regnet med at den er negativ. Jeg har opplevd det samme, negativ test etter 20 min, men svak positiv noen timer etter. Jeg tok en ny test for sikkerhetsskyld, den var også negativ Takk for svar😀Da håper jeg på at den er falsk positiv. Har tatt en test til som også var negativ, men jeg har symptomer…så får vell fortsette å teste i dagene som kommer😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 21. januar 2022 #4 Del Skrevet 21. januar 2022 Fortsett og test deg. Husk å putte pinnen i halsen først. Vi fikk svake streker etter tiden 1-2 dager før vi fikk positiv innenfor fristen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. januar 2022 #5 Del Skrevet 21. januar 2022 Kvi33 skrev (1 time siden): Takk for svar😀Da håper jeg på at den er falsk positiv. Har tatt en test til som også var negativ, men jeg har symptomer…så får vell fortsette å teste i dagene som kommer😅 Siden du har symptomer er det fornuftig å fortsette å teste deg ja Lykke til og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg